چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 351446

مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی نحوه ثبت نام بیمه تکمیلی برای پزشکان را تشریح کرد.

پزشکان چگونه برای بیمه تکمیلی اقدام کنند؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، رضا مسائلی مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی در خصوص آخرین وضعیت بیمه تکمیلی پزشکان توضیح داد: در انتخاب شرکتهای بیمه‌گر شاخص‌هایی مانند سقف تعهدات، استعلام قیمت و برگزاری تشریفات قانونی این کار انجام می‌شود.

وی افزود: امسال هم استعلام لازم از همه شرکت‌های بیمه‌گر انجام شد و با یکی از بیمه‌ها قرارداد پوشش بیمه تکمیلی پزشکان بسته شد.

مسائلی با بیان اینکه همه جامعه پزشکی که عضو سازمان نظام پزشکی هستند می‌توانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند توضیح داد: پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان و لیسانسیه‌های پروانه‌دار می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.

مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی ثبت نام بیمه تکمیلی گفت: افراد متقاضی می‌توانند به صورت حضوری به سازمان نظام پزشکی مراجعه کنند یا از طریق سایت صندوق رفاه سازمان بهص ورت آنلاین مدارک خود را بارگزاری کرده و ثبت نام کنند.

وی گفت: پزشکان می‌توانند علاوه بر بیمه درمانی، بیمه عمر و حوادث نیز دریافت کنند، مبلغ پرداختی شامل همه این موارد است.

مسائلی افرود: تا کنون حدود سه هزار نفر ثبت نام کرده‌اند که پیش بینی می‌شود این عدد به پنجاه هزار نفر برسد، قیمت بیمه به نسبت سایر بیمه‌ها رقابت است، کمترین قیمت و بالاترین خدمت را برای جامعه پزشکی قرار دادیم.

مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی ادامه داد: سازمان نظام پزشکی در راستای ارایه خدمت به خادمان سلامت تلاش می‌کند با همه ارایه کنندگان خدمت در شرکت‌های دانش بنیان، دارویی، تجهیزات پزشکی و افراد شاغل در بیمارستان و مراکز درمانی فعال هستند تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در روزهای آینده کارگزار این کار مشخص می‌شود و کارگزار به متقاضیان مراجعه خواهد کرد و پوشش بیمه این افراد انجام می‌شود، در نظر داشته باشید تلاش خواهیم کرد ثبت نام این افراد به صورت آنلاین انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha