خبرگزاری فارس: «دهمین كنگره انجمن ارولوژی ایران» از 25 تا 28 اردیبهشت‌ در سالن همایش كتابخانه‌ ملی جمهوری اسلامی ایران برپا می‌شود.

به گزارش سلامت نیوزبه نقل از روابط عمومی انجمن اورولوژی ایران، ‌محمد‌علی زرگر فوق تخصص ارولوژی و رئیس این كنگره‌ افزود: هدف از برپایی «دهمین كنگره انجمن ارولوژی ایران»، بحث و تبادل نظر استادان و متخصصان رشته ارولوژی و رشته‌های مرتبط و نیز ارتقای علمی و بیان فناوری‌های جدید این رشته است.
وی ادامه داد: در نار برگزاری این كنگره، «نخستین كنگره ارولوژی اطفال» نیز برپا می‌شود.
زرگر، «اندویورولوژی» و «یورولاپاراسكوپی»، ناتوانی جنسی، تشخیص درمان و ART عقیمی، ارولوژی زنان، تروما (صدمات) دستگاه ادراری و جراحی‌های ترمیمی ارولوژی، عفونت‌های ادراری و ... را از مواردی برشمرد كه قرار است، در كنگره امسال مطرح شود.
وی خاطرنشان ساخت: انجمن ارولوژی آسیا و ارولوژیست‌هایی از كشورهای منطقه، نسبت به برپایی «دهمین كنگره انجمن ارولوژی ایران» اقدام كرده است.
نایب رئیس انجمن ارولوژی ایران از انجام برنامه‌ریزی به منظور حضور دستیاران و نیز برپایی نخستین كنگره پرستاری در ارولوژی به عنوان دیگر اقدام‌های انجام شده توسط انجمن ارولوژی‌ ایران اشاره كرد.
وی از برپایی دوره آموزشی توسط دانشكده ارولوژی اروپا (ESU Course) كه معمولاً در كنگره‌های سالیانه اروپایی برگزار می‌شود، به عنوان دیگر برنامه‌های این كنگره اشاره كرد.
به گفته زرگر، كنگره فوق دارای 18 امتیاز آموزش مداوم برای متخصصان رشته ارولوژی و فوق تخصص‌های كلیه، هماتولوژی و انكولوژی؛ جراحی عمومی؛ بیماری‌های داخلی؛ زنان و زایمان و بیماری‌های كودكان است.
‌در حاشیه برپایی این كنگره، نمایشگاه تجهیزات پزشكی به معرفی تازه‌های تجهیزات و فن‌آوری‌های نوین پزشكی در زمینه‌های ارولوژی می‌پردازد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha