چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۲

محدثه دختر بچه سه ساله پس از معاینات پزشکی و عمل جراحی، دوشنبه شب به دلیل وخامت حال عمومی در بیمارستان شهید محمدی فوت شد.

سلامت نیوز :  محدثه دختر بچه سه ساله پس از معاینات پزشکی و عمل جراحی، دوشنبه شب به دلیل وخامت حال عمومی در بیمارستان شهید محمدی فوت شد.

به گزارش «مهر» محدثه دختر بچه سه ساله اهل بندرعباس یکشنبه شب با حال بسیار وخیم توسط پدر و مادر خود به بخش اورژانس مرکز آموزشی درمانی شهیدمحمدی آورده شد و بعد از معاینات اولیه پزشکان آثاری از کودک آزاری را در بدن او مشاهده کردند.

متخصص طب اورژانس گفت: این دختربچه سه ساله با افت سطح هوشیاری و در حالت کما توسط والدین به اورژانس مراجعه کرد که در بررسیهای اولیه آثار کبودی روی بدن کودک مشاهده می‌شد.

دکتر رضا یزدانی گفت: باتوجه به آثار کبودی روی قفسه سینه، تن، اندام‌ها، ابرو و پلک فوقانی چپ و همچنین به دنبال اظهارات متناقص پدر و مادر کودک مبنی بر افتادن کودک از روی می‌ز، افتادن کودک در پارک از روی تاب، لیزخوردن کودک در حمام، تشخیص کودک آزاری فیزیکی مورد تأئید قرار گرفت.

این متخصص طب اورژانس گفت: با توجه به خونریزی داخل شکمی بیمار تحت عمل لاپاراتومی اورژانسی قرار گرفت که از شکم بیمار در حدود ۳۰۰ سی سی خون لخته و تیره بیرون آمد.

وی در ادامه افزود: بعد از عمل بیمار به بخش آی سی یو منتقل شده و تحت مراقبتهای ویژه قرار گرفت که متأسفانه به دلیل وخیم بودن شرایط کودک خردسال، ۱۲ ساعت بعد از مراجعه به بیمارستان فوت کرد.

والدین این کودک تاکنون موضوع کودک آزاری را نپذیرفته‌اند و مدعی هستند که هیچ‌گونه ضرب و شتمی در میان نبوده است.

این حادثه در حالی در بندرعباس اتفاق می‌افتد که دو ماه گذشته هم دو کودک دیگر به دلیل ضرب و شتم از سوی پدرخود در بیمارستان شهید محمدی بستری شده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha