دوشنبه ۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 35612
سلامت نیوز: طی چند روز آینده، خانواده بشری به هفت میلیاردمین عضو خود خوشامد خواهد گفت.برخی می گویند کره زمین ما بسیار شلوغ شده است. اینجانب می گویم ما هفت میلیارد مقتدر هستیم.

دنیا از هنگام متولد شدن سازمان ملل متحد یعنی 66 سال قبل در چنین روزی، پیشرفت چشمگیری داشته است. ما بیشتر عمر می کنیم. تعداد بیشتری از فرزندانمان زنده می مانند.

 تعداد بیشتری از ما در صلح تحت حکومت دموکراتیک قانون به سر می بریم.همچنان که در این سال پر حادثه شاهد بوده ایم، مردم در همه جا برای احقاق حقوقشان و آزادی های انسانی به پا خاسته اند. و در عین حال ... تمامی این پیشرفت در معرض تهدید قرار دارد. از بحران اقتصادی تا اوج گرفتن بیکاری و بی عدالتی و تغییرات آب و هوایی.در سراسر جهان، مردم بسیاری در بیم و هراس به سر می برند. مردم بسیاری اعتقاد دارند دولت هایشان و اقتصاد جهانی دیگر نمی توانند منجی آنان باشند.

در این اوقات پر آشوب، تنها یک راه چاره وجود دارد: اتحاد در اراده و مقصود.مشکلات جهانی نیازمند راه حل های جهانی است.و تمامی ملت ها را به این وا می دارد اقدامات متحدی در دستور کاری  برای مردم جهان در پیش گیرند.این همان رسالت سازمان ملل متحد است:که جهان بهتری بسازد.که هیچ کس را پشت سر نگذارد.که با عنوان صلح جهانی و عدالت اجتماعی مدافع فقیرترین و آسیب پذیرترین ها باشد.در این روز ویژه اجازه دهید تصدیق کنیم:سازمان ملل متحد تا کنون به این اندازه مورد نیاز نبوده است.

در دنیای بیش از پیش به هم مرتبط ما، چنانچه به اتفاق بکوشیم، همگی چیزی برای ارائه و چیزی برای کسب کردن در اختیار داریم.اجازه دهید با نام مشترکات پسندیده جهانی، ما هفت میلیارد مقتدر با یکدیگر متحد شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha