پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 3679

دومین همایش سلامت و بهداشت نظامی از سوی دانشكده بهداشت دانشگاه علوم پزشكی بقیه‌الله (عج) به مدت دو روز در اردوگاه شهیدباهنر تهران برگزار شد.

دومین همایش سلامت و بهداشت نظامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری سلامت نیوز به نقل از فارس ،  حجت‌رشیدی در خصوص همایش گفت: با توجه به امنیت رعایت بهداشت برای عموم مردم بویژه نیروهای مسلح به عنوان حافظان استقلال و امنیت كشور، شركت‌كنندگان در این همایش،‌مدیران و كارشناسان بهداشت نیروهای سپاه و ارایه دهندگان مقالات علمی می‌باشند.
دبیر اجرایی همایش افزود: انسجام بخشی و هماهنگی دست‌اندركاران امر بهداشت در سپاه و استفاده بهینه از آخرین تجارب و دستاوردهای علمی و پژوهشی اساتید در دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشی كشور از جمله اهداف برگزاری همایش بود.
وی به آثار رسیده به دبیرخانه همایش اشاره كرد وگفت: 439 مقاله علمی مورد داوری قرار گرفته و 24 مقاله به دلیل محدودیت زمانی به صورت سخنرانی و 61 مقاله به صورت پوستر انتخاب و ارایه گردید كه در قالب كتب و جزوات آموزشی انتشار و توزیع می‌گردد.
این عضو هیات علمی افزود: مقالات در موضوعات آموزش بهداشت، بهداشت روانی، مدیریت بهداشت و درمان، بهداشت محیط و حرفه‌ای و بیماری‌های واگیردار و غیرواگیردار از سوی اساتید ارایه گردید.
این همایش در تاریخ‌های 25و26 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha