محققان دریافته اند افرادی که روزگار و زندگی را سخت و ظالمانه می بینند بیشتر در معرض حملات و بیماری‌های قلبی می باشند.

کسانی که زندگی را ظالمانه می بینند 2 برابر بیشتر در معرض بیماری‌های قلبی هستند



به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر  متخصصان پس از 11 سال تحقیق بر روی بیش از 8000 نفر به این نتیجه رسیدند افرادی که احساس می کنند در جامعه ، محیط کار و حتی در خانواده انصاف و عدالت آن طور که باید اجرا نمی شود، تا 2 برابر بیشتر از بقیه دچار حملات و بیماری‌های قلبی می شوند.

جالب است بدانید افرادی که از محیط و اطرافیان خود ناراضی هستند، کمتر به فعالیتهای جسمی و به طور کلی سلامت عمومی خود اهمیت می دهند.

اما کارشناسان دریافته اند افرادی که از نظر شغل و موقعیت اجتماعی در سطح پایین تری هستند، افرادی که چاق هستند، سیگار می کشند، بیشتر زندگی را غیر عادلانه و ظالمانه می بینند و در این میان تعداد ناراضیان زن بیشتر از مردان است.

این گزارش می‌افزاید: در این میان از تعداد 567 نفری که فقط در جملات خود اظهار کرده بودند زندگی سخت است، تعداد 51 نفر در طول مدت تحقیق دچار سکته قلبی شدند . و این در صورتی است که از میان 966 نفری که فقط بیان کرده بودند زندگی شیرین و خوب است تعداد 64 نفر دچار بیماری یا سکته قلبی شدند .

این مسئله نشان می دهد که میزان خوش بینی و بد بینی افراد نسبت به جامعه و به طور کلی زندگی تاثیر قابل ملاحظه ای را در روند زندگی و نهایتا" سلامت بدن دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha