شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 37530
سلامت نیوز: برای عاشق شدن یک تصمیم خود آگاهانه بگیرید. هر چه بیشتر مثل عاشق‌ها رفتار کنید، بیشتر باورتان می‌شود که عاشق هستید.

زندگی کردن می‌تواند راحت باشد، در واقع راز مهم و واقعی روابط زوج‌های شاد و موفق این است که روی آنچه که می‌خواهید به دست آورید تمرکز کنید، بعد کاری کنید که شما را یک قدم به هدفتان نزدیک‌تر می‌کند و بعد به آن راه اطمینان کنید.

همچنین به قدرت‌های کیهانی که اطرافتان را گرفته‌اند و شما را به سمت موفقیت هدایت می‌کنند، اطمینان کنید.

در اینجا به چند راز مهم روابط زوج‌های شاد و موفق اشاره می‌کنیم:

دوباره عاشق شوید. برای عاشق شدن یک تصمیم خود آگاهانه بگیرید. هر چه بیشتر مثل عاشق‌ها رفتار کنید، بیشتر باورتان می‌شود که عاشق هستید.

زمان‌های خوب را به خاطر بیاورید. با زوج خود طوری رفتار کنید که در آغاز ارتباطتان می‌کردید. لیستی از کارهایی که برای لذت بردن از با هم بودنتان انجام می‌دادید، تهیه کنید و هر چیز جدید مفرح دیگری را به آن اضافه کنید. آن‌ها را ترتیب داده و اجازه بدهید تا اتفاق بیافتند.

به زوج خود کمک کنید تا احساس کند بیشتر دوستش دارید و در عشق احساس امنیت کند تا اینکه او با شما خودمانی شود و بدون هیچ ترسی از اینکه مورد سرزنش یا قضاوت قرار بگیرد، احساساتش را بیان کند. تمجید و ستایش کنید و همدیگر را در آغوش بگیرید. رفتار‌های کوچک، بزرگترین بیانات را می‌سازند.

به غیر از حضور فیزیکی حضور فکری هم داشته باشید. با ذهن خود تمرین کنید تا در آن لخظه باشید نه در فکر کار یا رنگ جدیدی که می‌خواهید به آشپزخانه‌تان بزنید یا بردن سگتان پیش دامپزشک.

به سر و وضع و ظاهر خود توجه کنید. برای روی فرم بودن و خوب به نظر رسیدن برای یکدیگر وقت بگذارید. مهم است.

ترتیب یک شب به‌یاد ماندنی را بدهید. زوج‌های باهوش می‌دانند که شب خوب همیشه اتفاقی نیست، مانند هر چیز دیگری نیاز به زمان و نقشه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha