سلامت نیوز :نماینده جدید صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) در جمهوری اسلامی ایران وارد کشور شد تا کار خود را آغاز کند. آقای محمد المنیر صفی الدین که اهل سودان است، امروز طی دیداری رسمی، استوارنامه خود را  تقدیم وزیر محترم  امور خارجه کشورمان، جناب آقای علی اکبر صالحی کرد.
در این دیدار طرفین در مورد همکاریهای مشترک و  دور تازه برنامه های  مشترک همکاری دولت جمهوری اسلامی ایران و یونیسف که از ژانویه 2012 آغاز می شود، صحبت کردند. به گزارش سلامت نیوز آقای صفی الدین در این دیدار گفت:"این مایه افتخار من است در کشوری کار کنم که سابقه ای طولانی از دستاوردهایی مهم در زمینه حقوق و رفاه کودکان دارد."
آقای صفی الدین از  ماه جولای 2009 تا نوامبر 2011 معاون نماینده یونیسف در دارالسلام در کشور تانزانیا بوده است. وی در این سمت مسوول برنامه ریزی راهبردی، تخصیص منابع، تحلیل سیاستگذاری اجتماعی، پایش نتایج و حمایت یابی مبتنی بر شواهد در برنامه های کشوری بود.
از دسامبر 2006 تا ژوئن 2009 آقای صفی الدین مدیر برنامه و برنامه ریزی در دفتر منطقه ای یونیسف در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بود. وی در این سمت مسوول ارائه مشاوره و پشتیبانی تخصصی به  20 دفتر نمایندگی کشوری یونیسف در حوزه های برنامه ریزی استراتژیک، تحلیل سیاستگذاری اجتماعی و تدوین برنامه بوده است. سه سال قبل از آن او در سمت رییس برنامه ریزی، پایش و ارزیابی برنامه ها در دفتر یونیسف در پاکستان فعالیت می کرد.
از سپتامبر سال 2000 تا آگوست سال 2003 آقای صفی الدین معاون نماینده یونیسف در مسقط، در کشور عمان بود و مسوولیت مدیریت برنامه کشوری را با محور تحلیل سیاستگذاری، ظرفیت سازی وحمایت یابی مبتنی بر شواهد بر عهده داشت.
آقای صفی الدین که دارای مدرک کارشناسی در رشته مطالعات اقتصادی و علوم اجتماعی از دانشگاه خارطوم است، مدرک کارشناسی ارشد خود را در حوزه مدیریت اجرایی از دانشگاه هال در انگلستان دریافت کرد. در سال 1991 او یک دوره یکساله تخصصی را در حوزه مدیریت دولتی در دانشکده روابط بین الملل ویلسون وودراو از دانشگاه پرینستون  گذراند. آقای صفی الدین به زودی مدرک دکترای خود را در حوزه تحلیل و مدیریت سیاستگذاری دولتی دریافت خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha