قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: طی 45 روز تا 2 ماه آینده تمامی مناطق تهران به صورت کامل تحت پوشش طرح مکانیزاسیون جمع آوری زباله قرار می گیرند.

پوشش طرح مکانیزاسیون جمع آوری زباله بزودی تکمیل می‌شود

به گزارش سلامت نیوزمحمد عیدیان در گفتگو با  مهر افزود: در برخی مناطق تهران تعداد مخازن مکانیزه جمع آوری زباله نسبت به سایر مناطق کمتر است چراکه در برخی موارد این مخازن دچار شکستگی و یا سوختگی شده است.

وی ، با بیان اینکه تهران دارای 122 ناحیه بوده و تا کنون 60 هزار مخزن مکانیزه زباله نصب شده است، گفت: تعداد نواحی و محله هایی که هنوز تحت پوشش طرح مکانیزاسیون جمع آوری زباله قرار نگرفته اند، بسیار کم است بنابراین اقدام شهرداری در این زمینه فقط شامل 15 درصد مجموع نواحی تهران می شود.

قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران تصریح گفت: در برخی مناطق شهری، سطل های مکانیزه زباله نصب شده بود اما به علت نگهداری نامناسب این مخازن و نیز در برخی مواقع به علت آتش سوزی و شکستگی ناشی از حوادث مختلف، از بین رفت.

وی اظهار داشت: شهرداری برای کوچه های کم عرض یا باریک برخی محله ها نیز موتورسیکلت های 3 چرخه پیش بینی کرده ، تا مشکل شهروندان در خصوص پاکیزگی محله های تهران از آلودگی های ناشی از زباله ها حل شود.

عیدیان خاطر نشان کرد: تا یک ماه پیش موتورسیکلت های 3 چرخه شهرداری بدون پلاک بودند ، اما از طریق هماهنگی های صورت گرفته با پلیس راهنمایی و رانندگی بنا شده که برای این موتورسیکلت ها در مرحله اول پلاک موقت و در مرحله بعد پلاک دائم نصب شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha