سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 3851

رئیس مجلس شورای اسلامی در روز پرستار با بیان اینکه دولت و مجلس همواره به مسائل و مشکلات پرستاران توجه دارند، ابراز امیدواری کرد طرح تعرفه گذاری خدمات پرستای در مجلس به تصویب نهایی برسد.

مجلس و دولت به مشکلات پرستاران توجه دارند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل در آغاز جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) این روز را به همه بانوان کشور و شیعیان تبریک گفت وافزود: حضرت زینب نماد و نمونه زن مسلمانان است که با حفظ ایمان در شدید ترین معرکه های مبارزه اجماعی وارد می شود و وظیفه خود را به عنوان یک زن مسلمان به انجام می رساند.

وی گفت: زینب (س) نماد ظلم ستیزی و نماد مجاهدت در راه خداست و نظر به نقش بی بدیل این بانونی بزرگ در وقایع کربلا در پرستاری از غم دیدگان ، روز ولادت زینب روز پرستار نام گرفته که جا دارد این روز را به همه پرستاران کشور تبریک گفته و از نقش موثر پرستاران در بهداشت و درمان و رسیدگی به محرومان و بیماران در کشور تقدیر کنیم.

رئیس مجلس تصریح کرد: مجلس و دولت همواره به مسائل ومشکلات پرستاران توجه داشته اند و خوشحالیم امسال در بودجه ای که در نظر گرفته شد و درترمیم حقوق پرستاران ومعلمان ، نشانه توجه دولت به سنگینی وظیفه پرستاران است.

وی افزود : از جمله کارهایی که مجلس در دست اقدام دارد طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که درکمیسیون بهداشت ودرمان به تصویب رسیده و در نوبت رسیدگی قرار دارد که امیدواریم مطرح و تصویب شود.

حداد عادل با آرزوی توفیق برای پرستاران، خاطر نشان کرد: ما برای همه پرستاران کشور آرزوی توفیق می کنیم ومعتقدیم بدون پرستاران، بهداشت و درمان ناقص خواهد بود و خدمات پرستاران مکمل سایر جنبه های بهداشتی ودرمانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha