کارشناس مسئول بهداشت سازمان آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد : برای جبران کمبود مربیان بهداشت ، دانش آموزان درپایگاه های تابستانه مدارس از آموزش کمک های اولیه بهره مند می شوند .

مهناز تسلیمی در گفتگو با مهرادامه داد : با توجه به تعطیلی مدارس در فصل تابستان ، امسال برای دومین بار مهارت کمک های اولیه به دانش آموزان دوره راهنمایی و متوسطه آموزش داده می شود .

کارشناس مسئول بهداشت سازمان آموزش وپرورش شهر تهران خاطر نشان کرد: دانش آموزان علاقمند می توانند برای آموختن این نوع مهارتها و جبران کمبود مربیان بهداشت  برای ثبت نام  دراین کلاس ها و کسب اطلاعات بیشتر به محل آموزشگاه های محل تحصیل خود مراجعه کنند .

تسلیمی درباره ظرفیت مدارس راهنمایی و متوسطه شهر تهران در پذیرش دانش آموزان علاقمند به یادگیری مهارتهای کمک های اولیه گفت : چنانچه استقبال عمومی از این طرح گسترده باشد آموزش و پرروش امکانات لازم را به مدارس واگذارخواهد کرد .

کارشناس مسئول بهداشت سازمان آموزش وپرورش شهر تهران ، هزینه شرکت در این کلاس ها را بسیار کمتر از دیگر اماکن آموزش دهنده عنوان کرد .

وی از مدیران مدارس خواست جهت توسعه آموزش مهارتهای حفظ سلامت به دانش آموزان در فصا تابستان فعالیت های خود را گسترش دهند .
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha