سلامت نیوز: رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران از اعلام شماره 26216336 ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای گزارش تخلفات عرضه مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌های ورزشی خبر داد.

لطفعلی پورکاظمی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ورزشکاران در صورت مشاهده عرضه مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌های ورزشی به خصوص در باشگاه‌های پرورش اندام می توانند با شماره 26216336 ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای بازرسی از این باشگاه‌ها تماس بگیرند.

وی افزود: دستور اجرای پیگیری گزارش تخلفات عرضه مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌های ورزشی با شماره 26216336 ستاد ملی مبارزه با دوپینگ دیروز ابلاغ شد و تمام آحاد جامعه می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات عرضه مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌های ورزشی به خصوص باشگاه‌های پرورش اندام و هر مکان دیگر از امروز (سه‌شنبه 27 دی) گزارشهای خود را اعلام کنند.

پورکاظمی بیان داشت: پس از تماس افراد و ثبت آدرس محل باشگاه عرضه کننده مکمل‌های غیرمجاز، بازرسان ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به این باشگاه‌ها یا هر مکان عرضه کننده دیگر مراجعه و طبق قوانین مربوطه عمل می‌کنند و در صورت رعایت نکردن قوانین توسط متخلفان، آن باشگاه توسط مقامات قضایی پلمب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد در شهرستان‌ها نیز در صورت مشاهده تخلفات عرضه مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با شماره 26216336 ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تماس بگیرند تا بازرسان 660 دفتر هیئت‌های پزشکی ورزشی واقع در ادارات سازمان ورزش و جوانان استان‌ها به این تخلفات رسیدگی ‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha