رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: تا بعد از ظهر (دوشنبه) 727 نفر از معتادان پرخطر دستگیر شده اند.

سرهنگ جواد کشفی در گفتگو با مهر در ارتباط با آخرین نتایج طرح جمع آوری معتادان پرخطر بیان داشت: از میان 727 نفر معتاد دستگیر شده تا بعد از ظهر امروز 180 نفر از آنان تحویل مرکزهای درمانی شده اند.

وی پیرامون افراد فرستاد شده به اردوگاه بازپروری شفق، بیان داشت: 22 نفر از معتادان پرخطر دستگیر شده به شفق فرستاده شدند .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ متذکر: برآورد 3 روز ابتدایی اجرایی طرح نشانگر آن است که جهت حرکتی معتادان به سمت و سوی مرکزهای درمانی  تغییر جهش پیدا کرده است.

کشفی یادآور شد : در تماس هایی که معتادان با پلیس مبارزه با مواد مخدر داشته اند، در پی نشانی مرکزهای درمانی بهزیستی، بهداشت و... بوده اند.

این مقام اجرایی طرح نجات افزود: در طول این چند روز ، تمامی مسؤلان مربوطه به مرکزهای مورد نظر سرزده اند و مشکلات جزعی که بود، رفع شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب تصریح کرد: اکنون معتادان فهمیده اند که چاره ای جز رفتن به مرکزهای درمانی را ندارند ؛ زیرا تصمیم برای برخورد با آنها قاطع و جدی است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha