سلامت نیوز: قضات دادگاه کیفری استان اصفهان در حالی 11 بهمن به ماجرای اسیدپاشی در شهرضا رسیدگی می‌کنند که مرد اسیدپاش با سپردن وثیقه آزاد است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، این حادثه تلخ 11 شهریور سال گذشته در یکی از محلات شهرستان شهرضا استان اصفهان رخ داد. صدای فریاد "سوختم، سوختم" زن 28 ساله اهالی محل را به کوچه کشاند. آنها در کمال ناباوری معصومه را در حالی که از درد خود می پیچید در کوچه دیده و بر روی او آب پاشیدند.

زن جوان سپس به بیمارستان منتقل شد و پزشکان پس از معاینه او اعلام کردند زن جوان دچار سوختگی شدید با اسید شده است.
در ادامه تیمی از ماموران نیز با اطلاع از ماجرای اسیدپاشی با حضور در بیمارستان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

معصومه پس از بهبود نسبی حالش در تشریح ماجرا گفت: دو سال قبل به خاطر اختلافاتی که با شوهرم داشتم از او جدا شدم. دادگاه حضانت تنها پسرمان را به من داده بود و با آرایشگری مخارج خود و آرین را تهیه می کردم.

پدرشوهرسابقم گاهی به دیدن آرین می آمد و او را همراه خود به گردش می برد. او چند بار هم از من خواست دوباره با همسر سابقم آشتی کرده و به زندگی مشترک با او ادامه دهم. اما من دیگر تحمل بد رفتاری های شوهر سابقم را نداشتم. روز حادثه پدرشوهر سابقم سوار بر خودرواش و به بهانه گردش ما را بیرون برد. پس از شام حدود ساعت 11 شب وقتی مقابل خانه رسیدیم پدرشوهرم گفت: آرین را به خانه ببر و برگرد. برایت او یک هدیه جالب دارم.

وقتی برگشتم صندوق عقب را باز کرد که چشمم به دو بسته کادویی افتاد. لحظاتی بعد گفت:چشمانت را ببند. همین که چشمانم را بستم ناگهان ظرف اسید را به صورتم پاشید. در حالی که فریاد می زدم "سوختم، سوختم" پدرشوهرم سوار ماشین شد و فرار کرد.
پزشکان هم پس از معاینات تخصصی اعلام کردند در این ماجرا پلک های زن جوان به شدت آسیب دیده است و اگر روند درمان او سرعت پیدا نکند احتمال دارد بینایی خود را از دست بدهد.

عبدالصمد خرمشاهی – وکیل معصومه- نیز در تشریح روند رسیدگی به این پرونده گفت : پس از رسیدگی به شکایت معصومه در دادسرای شهررضا ، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان اصفهان فرستاده شد که قضات دادگاه 11 بهمن را زمان رسیدگی به این پرونده اعلام کرده اند.

وی افزود: متهم پرونده یا همان پدرشوهر سابق معصومه با سپردن قرار وثیقه 50 میلیون تومانی آزاد شده است که ما به این موضوع اعتراض کردیم. آزادی او باعث تجری مجرم خواهد شد.

این وکیل دادگستری درباره درخواست معصومه از دادگاه نیز گفت: معصومه قرار است در روز دادگاه درخواست خود را مطرح کند .گرچه او تا کنون اعلام کرده خواستار قصاص پدر شوهرش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha