سلامت نیوز: وی همچنین در ادامه طرح خود برای بهبود وضع حمل و نقل عمومی و کاهش ترافیک را مورد اشاره قرار داد و افزود: من این طرح را به مسئولان ارائه کردم و تمامی‌ آنها ازا ین طرح استقبال و آن را مثبت ارزیابی کردند اما به آن عمل نکردند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی وجود مشکل کمبود قبرستان در تهران را یادآور شد و گفت: البته با اختصاص 140 هکتار از زمین‌های اطراف بهشت زهرا این مشکل حل شده و دیگر معضلی در این رابطه وجود ندارد.
اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با اشاره به بررسی مسائل حوزه انتخابیه تهران با حضور استاندار، ‌فرماندار و شهردار پایتخت گفت: ‌12 مورد از مشکلات تهران در این بررسی‌ها حل شد که یکی از مهم‌ترین ‌آنها مسئله ترافیک شهر تهران بود. البته با اقدامات صورت گرفته و ایجاد بزرگراه‌ها و کمک دولت با وجود تمام مخالفت‌ها، بالاخره سطح ترافیک تهران سبک‌تر شد. این در حالی است که روزانه در تهران خودروهای تازه‌ای وارد می‌‌شود که خود آنها به تنهایی خیابان‌ها را پر می‌کنند.

وی همچنین در ادامه طرح خود برای بهبود وضع حمل و نقل عمومی و  کاهش ترافیک را مورد اشاره قرار داد و افزود: من این طرح را به مسئولان ارائه کردم و تمامی‌ آنها ازا ین طرح استقبال و آن را مثبت ارزیابی کردند اما به آن عمل نکردند. البته امیدوارم در مجلس نهم این مسئله را عملیاتی کنیم تا معضل ترافیک سنگین و عوارض خطرناک آن از جمله آلودگی هوا مرتفع شود. بهر حال ما نماینده بودیم و زورمان به ‌آقایان نرسید.

نماینده تهران در مجلس با اشاره به حل بخش اعظمی از مشکل فاضلاب تهران، اضافه کرد: در رابطه با ترافیک اطراف تهران مثلا بزرگراه تهران-پردیس –بومهن هم کارهای خیلی خوبی انجام شده و پیگیری‌های بسیاری در این ارتباطات نجام شده است.

بادامچیان وجود مشکلات در حوزه مسکن و ازدواج جوانان را نیز مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مشکل اشتغال نیز از مشکلاتی است که تمامی کشور درگیر آن هستند. جلسات متعددی داشتیم که راهکارهای اشتغال در  آن مشخص شد و با آقایان نیز بحث و بررسی شد اما این دعواهای فتنه و مسائل دولت و اختلاف دولت با مجلس مانع از آن شد که بتوانیم کار لازم را در خصوص اشتغال به انجام برسانیم.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: مشکل اشتغال از مشکلات مهمی است که چاره کار آن در دست دولت است و در واقع دولت در این راستا باید اقدامات جدی انجام دهد و برای آن برنامه‌ریزی بهتر یکند.

این عضو مجمع نمایندگان استان تهران درباره اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت در تهران نیز، تصریح کرد: انصافا باید گفت که استاندار و فرماندار تهران زحمات خوبی در رابطه با اجرای مصوبات داشته اند اما تهران یک گستردگی بدون برنامه دارد که خیلی از عهده ما برنمی‌آید و اگر بتوانیم جمعیت تهران را محدود کنیم می‌شود شهری بدون مشکل داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha