سلامت نیوز: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به اجرای طرح بیمه درمانی معتادان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی تا سال ۹۱، بر اختصاص اعتبار از سوی دولت برای اجرای این طرح تأکید کرد.

حسن تأمینی‌لیچایی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اجرای طرح بیمه درمانی معتادان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی تا سال ۹۱، افزود: اجرای این طرح به‌طور حتم می‌تواند بخشی از مشکلات پیرامون معتادان را کاهش دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: متأسفانه معتادان در چند سال اخیر در شرایط نامناسبی به‌سر می‌بردند، که این ‌امر موجب شده بود که این گروه آسیب‌پذیر از جامعه، نه در قالب معتاد و نه در قالب بیمار قرار گیرند، این در حالی بود که از سوی دولت اعتبارات هنگفتی برای حمایت از معتادان صرف می شد.

وی با تأکید بر تحرکات مثبت قسمت بزرگی از معتادان مبنی‌بر تشکیل کمپ‌های آزاد ترک اعتیاد، افزود: حال که این گروه از جامعه برای سالم زندگی کردن اقدامات خوبی را انجام داده‌اند، دولت هم باید برای حمایت از افراد برنامه‌ریزی مناسبی را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم، از برنامه دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از معتادان خبر داد و بر تحقق وعده اشتغال برای همه معتادان از سوی رئیس‌جمهوری تأکید کرد.

این نماینده مجلس هشتم، بر اجرای سریع طرح بیمه درمانی معتادان ابراز امیدواری کرد و افزود: هم‌اکنون مهمترین مشکل اجرای این طرح کمبود اعتبار است، از این‌رو مجلس و کمیسیون بهداشت و درمان سعی می‌کند در بودجه سال ۹۱ اعتبار مناسبی را اختصاص دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha