دوشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 41156
سلامت نیوز: افراد پشت میزنشین و تحت رژیم، یک نگرانی مشترک دارند كه در محل كار چگونه دچار افزایش نشوند ،این مسئله بزرگترین معضل افراد پشت میز نشین است كه با چند راه كار ساده قابل پیشگیری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگارن؛شما باید ظرفیت رژیمی خود را بالا ببرید. تعدادی متخصصان تغدیه در زمینه کاهش وزن افراد تحت رژیم آزمایش‌ها و تحقیقات زیادی انجام داده‌اند اینها ترفندهایی است که آنها توصیه می‌کنند.

علاقه به تنقلات: تعداد زیادی از مردم در حالی‌که پشت کامپیوتر نشسته‌اند تنقلات می‌خورند، اگر شما یکی از این افراد هستید آماده شوید البته احتیاجی نیست که یک برنامه اضطراری و با عجله را اجرا کنید. دستورالعمل اول این است که تنقلات را داخل یخچال یا کابینت قرار دهید نه روی میز کامپیوتر و در دسترس!

آب بنوشید:

در همین چارچوب اگر آب روی میز کارتان و در معرض دیدتان باشد در نتیجه شش لیوان (هشت اونس) آب مورد نیاز بدنتان را خواهید نوشید همیشه یک بطری آب تازه روی میز کارتان در دسترس داشته باشید.

برنامه برای نهار:

اگر بیرون از منزل کار می‌کنید و کار شما پشت میزنشینی است بهتر است غذای خود را از خانه همراه ببرید تا بتوانید برنامه غذایی که برای شما لازم است را رعایت کنید.

تحرک:

حتی اگر برای شما ۱۰ دقیقه ورزش مقدور است، حتما این ۱۰ دقیقه را نرمش کنید هر زمان که موقعیتی پیش می‌آید و به هر بهانه‌ای بلند شوید و حرکت داشته باشید.

تمرین در ساعات استراحت:

قبل و بعد از این‌که پشت کامپیوتر بنشسینید‌حتما نرمش کنید اگر محل کار شما خیلی دور نیست در مورد پیاده‌روی از خانه‌تا سر کار برنامه‌ریزی کنید اگر واقعا کار شما به گونه‌ای است که حتی لحظه‌ای برای نرمش پیدا نمی‌کنید یک سالن در نزدیکی محل کار خود پیدا کنید و برای نرمش به آنجا بروید.

از دوستان خود کمک بگیرید:


با همکارانتان در شرکتی که کار می‌کنید برای کاهش وزن مسابقه بگذارید این راهی است که می‌توانید با یکدیگر در اوقات بیکاری تمرین کنید. این کمک خیلی بزرگی در کاهش وزن شما می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha