سلامت نیوز: پنجمین کنگره بین المللی بهداشت، درمان و مدیریت بحران در حوادث و بلایا امروز در سالن همایش های رازی آغاز به کار كرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان پزشكی قانونی كشور؛ در این کنگره ی سه روزه که به همت بسیج جامعه پزشكی برگزار می شود، كارشناسان سازمان پزشکی قانونی با ارایه شش مقاله به شكل سخنرانی و شش مقاله به شكل پوستر و برگزاری یک کارگاه تخصصی، حضور خواهد داشت.

سه سخنرانی جامع با عناوین "تبیین جایگاه سازمان پزشكی قانونی كشور در حوادث و بلایا" (دكتر شجاعی)، "عملكرد تیم های پزشكی قانونی در حوادث و بلایای دهه اخیر در ایران" (دكتر برزگر) و "بانك هویت ژنتیك و كاربرد آن در حوادث و بلایا" ( دكتر علاءالدینی) بخشی از برنامه های سخنرانی سازمان پزشكی قانونی در این كنگره است.

همچنین در بخش پانل های تخصصی این كنگره، كارشناسان پزشكی قانونی محورهای مورد بحث را در قالب سه پانل تخصصی با موضوعات "تروماتولوژی قانونی در حوادث و بلایا" به مسوولیت دكتر قادی پاشا، "نقش پزشكی قانونی در جمع آوری علمی اجساد" به مسوولیت دكتر حجازی و "آزمایش های علوم قانونی در حوادث و بلایا" به مسوولیت دكتر مهدوی ارایه می كنند.

گفتنی است"کارگاه مراحل شناسایی هویت اجساد در حوادث و بلایای طبیعی" با رایه مطالب دکتر جابر قره داغی، مدیرکل تشریح و صحنه جرم سازمان برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha