سلامت نیوز: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه روند اعزام تیم‌های پزشکی و پیراپزشکی به سفرهای زیارتی رایگان است گفت: پزشکان مراقب کلاهبردارانی که با وعده اعزام به حج و عتبات پول می‌گیرند باشند.

دکتر سید علی ریاض در گفتگو با مهر با بیان اینکه متاسفانه تعدادی افراد سودجو با معرفی خود به عنوان رابط سازمان حج، معاونت درمان وزارت بهداشت و مرکز پزشکی از پزشکان و پیراپزشکان وجوهی اخذ و قول اعزام به سفرهای زیارتی را به آنها داده اند گفت: سال گذشته نیز عده‌ای سودجو از تمایل جامعه پزشکی کشور که خواهان ارائه خدمات به زائرین ائمه اطهار هستند، سوءاستفاده کرده و با وعده اعزام آنها به عتبات، مبالغ هنگفتی را از آنها دریافت کردند.

وی افزود: روند اعزام تیمهای پزشکی و پیراپزشکی به سفرهای زیارتی بابت خدمت به زائرین، طبق قوانین و مقررات جمعیت هلال احمر است و بابت این اعزامها هیچگونه وجهی از متقاضیان اعزام دریافت نمی شود.

 این مقام مسئول اظهار داشت: لازم است پزشکان و پیراپزشکان تنها به درخواستهای واریز وجه به حساب شخصی افراد در این خصوص ترتیب اثر ندهند و چنین تقاضاهایی را در اسرع وقت همراه با شماره‌های تماس آنها در اختیار حراست سازمان حج و زیارت و نیز حراست جمعیت هلال احمر قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha