یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 41547
سلامت نیوز: بسیاری از انسان ها در طول زندگی خود و به دلایل مختلفی از رژیم های غذایی استفاده می کنند. اما گاهی افراد دوست ندارند که دیگران متوجه رژیم گرفتن آنها شوند.در این نوشته ما قصد داریم تا شما را با راههایی برای پنهان کردن رژیم غذایی خود آشنا کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، بسیاری از انسان ها در طول زندگی خود و به دلایل مختلفی از رژیم های غذایی استفاده می کنند. اما گاهی افراد دوست ندارند که دیگران متوجه رژیم گرفتن آنها شوند. دلایل این امر متفاوت بوده و به خود اشخاص مربوط است. در این نوشته ما قصد داریم تا شما را با راههایی برای پنهان کردن رژیم غذایی خود آشنا کنیم.

_ اگر بعد از رژیم گرفتن نحوه و مقدار غذای شما تغییر محسوسی کرد ، بایستی منتظر واکنش و سوال های اطرافیان باشید. اما فراموش نکنید که نباید واکنش های ناگهانی داشته و یا به آنها بگویید: به شما ارتباطی ندارد. برای مثال شما می توانید بگویید: من نحوه غذا خوردنم را تغییر دادم ، من از این پس سعی می کنم سالم تر غذا بخورم ، سعی کنید که موضوع صحبت را تغییر دهید و یا به سادگی بگویید که در حال حاضر اشتها ندارید.

_ گاهی شما نمی خواهید که اشخاص خاصی از رژیم شما مطلع شوند ، پس سعی کنید تا با بعضی از دوستان و یا اعضای خانواده که به آنها اعتماد دارید این مسئله را که رژیم گرفته اید را مطرح کنید. از این افراد درخواست کنید که این راز شما را به آن افراد مورد نظر شما منتقل نکند. تشویق این افراد از نظر روحی می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.

_برنامه مشخصی برای انجام کار و غذا خوردن داشته باشید. اگر می دانید که امروز مجبور هستید که به یک مهمانی بروید و یا برای یک قرار کاری در یک رستوران حاضر شوید ، از قبل خود را آماده کنید. سعی کنید غذاهایی با حجم کمتر را انتخاب کرده و با آرامش و در صورت امکان مدت بیشتر غذای خود را بخورید. این اقدام به شما کمک می کند که با حجم کمتری از غذا زودتر احساس سیری کنید . در صورتی که مجبور شدید رژیم غذایی خود را بشکنید ، نگران و سرخورده نشوید، سعی کنید تا در اولین فرصت با انجام ورزش و فعالیتهای بدنی کالری های اضافه را بسوزانید.

_ سعی کنید تا با افراد متخصص در این زمینه ارتباط برقرار کنید. این احساس که شما در این راه تنها نیستید و حمایت های یک فرد متخصص را برای غلبه بر مشکلات در اختیار داشته باشید برای فائق آمدن بر مشکلات بسیار مهم و مفید است.

_ سعی کنید تا از یک برنامه صحیح رژیم غذایی استفاده کنید. بسیاری از افراد سعی می کنند تا با گرسنه نگاه داشتن خود در مدت زمانی کم وزن خود را کاهش دهند. در صورتی که این افراد در جمع دوستان قرار گرفته و بخواهند همزمان رژیم گرفتن خود را پنهان کنند با مشکلات زیادی رو به رو می شوند و مجبور هستند که رژیم خود را شکسته و بیش از حد معمول غذا بخورند. توصیه کارشناسان به این افراد افزایش تعداد وعده ها و کم کردن حجم غذا ها است.

_ فراموش نکنید که شما تنها شخصی نیستید که رژیم گرفته و دوست دارد که این مسئله را از دیگران پنهان کند. بسیاری دیگر از انسانها در دنیا هستند که رژیم گرفته و علاقه ای ندارند که دیگران از این مسئله اطلاعی پیدا کنند.بر اساس نظرسنجی های به عمل آمده اصلی ترین دلیلی که بسیاری از افراد نمی خواهند دیگران در مورد رژیم گرفتن آنان چیزی بدانند این است که فکر می کنند سایر افراد شروع به حرف زدن و احتمالا مسخره کردن آنان می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha