یکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 41619
سلامت نیوز: مدیرعامل خدمات درمانی سازمان نیروهای مسلح از پرداخت هزینه های درمان رایگان جانبازان زیر 70 درصد از سوی سازمان نیروهای مسلح خبر داد و گفت: در صورت تمدید اعتبار این موضوع از ابتدای سال آینده از سوی خدمات درمانی سازمان نیروهای مسلح اجرایی می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سردار فرشاد نجفی پور در نشست خبری امروز در پاسخ به پرسش مهر در مورد مشکلات درمانی جانبازان و ایثارگان افزود: در پی مشکل به وجود آمده برای درمان جانبازان و ایثارگران از سوی بنیاد شهید قرار شد آیین نامه ای توسط وزارت دفاع، بنیاد شهید و معاونت حقوقی رئیس جمهور تدوین شود و بر اساس آن از ابتدای سال آینده فقط خود جانبازان 1 تا 69 درصد از سوی این سازمان خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند.

به گفته وی، بر اساس اعلام کتبی معاون اول رئیس جمهور تا پایان سال تمامی خدمات به ایثارگران و جانبازان بر عهده بنیاد شهید خواهد بود.

وی در مورد هزینه داروهای بیماران خاص نیز گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده هزینه 70 قلم داروی ویژه برای بیمه شدگان به صورت رایگان خواهد بود و همچنین هزینه 90 قلم داروی خاص نیز از سوی این سازمان پرداخت می شود.

مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح تأکید کرد: در بخش دندانپزشکی نیز سال گذشته 3 میلیون مراجعه کننده داشتیم که درصد بالایی از هزینه های درمان انواع جراحی دندان و لثه از سوی این سازمان پرداخت می شود.

نجفی پور افزود: هزینه خرید کلیه، پیوند کبد، 17.5 میلیون بابت کاشت حلزون، خدمات نازائی و غیره از سوی سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح پرداخت می شود.

وی به طرح حمایت درمانی از نیروهای تحت پوشش اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 29 گروه بیماری صعب العلاج و خاص تحت پوشش ماست که تاکنون 50 هزار پرونده حمایت درمانی در سازمان تشکیل شده که بابت آنها نیز 50 میلیارد تومان پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha