سلامت نیوز: اسامی داوطلبان آزمون نهایی دوره دکتری تخصصی (Ph.D)در سایت سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینانیوز، اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت ،طب سنتی ،سلامت دهان ،دندانپزشکی اجتماعی و مواد دندانی سال تحصیلی 91-90 اعلام گردید.

کلیه پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ 16 لغایت 17 بهمن ماه به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند .

به موجب مصوبه شورای عالی برنامه ریزی در رشته هایی که دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا..(عج) پذیرش داشته باشد اولویت پذیرش با پرسنل رسمی و پیمانی نیروهای مسلح است و در صورتی که ظرفیت آن رشته تکمیل نشود ، از بین متقاضیان آن رشته که در هیچ یک از اولویت های خود انتخاب نشده اند و با رعایت سایر ضوابط آزمون به دانشگاه فوق معرفی می گردند که پس از طی مراحل گزینش و پذیرش توسط آن دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام می گردد.

بدیهی است برای پذیرفته نشدگان هیچگونه حقی برای پذیرش در دانشگاههای دیگر ایجاد نخواهد شد.

گفتنی است ؛کسانی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یکسال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی (Ph.D )محروم خواهند شد .
پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی تهران لازم است جهت کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ 8 بهمن به سایت http://education.tums.ac.ir و یا سایت www.tums.ac.ir مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جهت آگاهی از تاریخ ثبت نام و مدارک لازم به سایت http://amoozesh.sbmu.ac.ir مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ،فرم های ثبت نام و مدارک مورد نیاز در سایت http://pg.mui.ac.ir قرار داده شده است و پذیرفته شدگان لازم است پس از تکمیل فرم های مذکور همراه با مدارک مورد نیاز در روز ثبت نام به این دانشگاه مراجعه نمایند.

اسامی رتبه های برتر اول تا سوم هر رشته نیمه دوم اسفند ماه به دفاتر استعداد درخشان و معاونت های آموزشی دانشگاههای مربوطه ارسال خواهد شد لذا متقاضیان استفاده از مزایای رتبه های برتر می توانند از نیمه اسفند ماه به بعد به واحدهای فوق الذکر مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است کارنامه کلیه داوطلبان آزمون نهایی دوره دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی و بهداشت ،طب سنتی ،سلامت دهان ،دندانپزشکی اجتماعی و مواد دندانی سال تحصیلی 91-90 که از14 تا 17 بهمن ماه برگزار شده بود، در نیمه اول اسفند ماه در سایت http://www.sanjeshp.ir قابل دسترسی خواهد بود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha