دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 41692
سلامت نیوز: معاون عمرانی استانداری تهران گفت: متاسفانه با وجود آب شرب سالم اما کیفیت آب عرضه به شهروندان در تمام شهر تهران یکسان نیست به طوری برخی از مناطق شهر تهران آب شرب بی کیفیت برخوردارند.

محمودی در گفت و گو با پانا، در خصوص وضعیت آب شرب در استان تهران، اظهار کرد: برای آب شرب شهر تهران طرح قمر بنی هاشم با هزینه 400 میلیارد تومان در حال اجراست که این طرح تا پایان سال 91 به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در تمام شهر و استان تهران آب شرب سالم وجود دارد، افزود: متاسفانه با وجود آب شرب سالم اما کیفیت آب عرضه به شهروندان در تمام شهر تهران یکسان نیست به طوری که در مناطقی از قبیل 18، 21 و 22 شهر تهران آب شرب از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست.

معاون عمرانی استانداری تهران با بیان این شهر تهران با این طرح دارای شبکه آبرسانی حلقه ای می شود، گفت: به دلیل نبود این شبکه حلقه ای شاهد عرضه آبی با کیفیت متفاوت در مناطق 22 گانه هستیم اما امیدواریم این مشکل حل شود.

محمودی درباره وضعیت آب شرب در استان تهران نیز تصریح کرد: خوشبختانه در استان تهران شاهد تامین آب شرب مناسب و سالم هستیم تنها در پاکدشت و ورامین آب شرب به اندازه کافی وجود ندارد که در این راستا به دنبال رفع مشکل هستیم.

وی ادامه داد: آب سد ماملو تامین کننده آب شرب برای این منطقه است که با کمبود آب به دلیل بارش های مناسب مواجه است و از آنجا که تامین آب شرب الویت اول استانداری تهران قطعا مشکل این مناطق نیز تا پایان سال 91 حل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha