در بیشتر موارد، خودارضایی یک عمل جنسی طبیعی است که هیچ گونه ناراحتی جسمی یا روحی ایجاد نمی کند. با این حال، اگر در زندگی یک فرد تداخل منفی داشته باشد، می تواند مشکل ساز شود.

خود ارضایی باعث چه بیماری هایی میشود؟

غریزه جنسی یکی از قویترین غرایز در بشر است، در جامعه ما، ما بین بلوغ جنسی در دختران و پسران تا سن ازدواج در بسیاری از موارد شاید 10 سال فاصله باشد، چگونگی گذراندن این دوران در افراد مختلف متفاوت است،گاهی غریزه جنسی در فرد بسیار شدید و آزار دهنده است و فرد اقدام به خودارضایی می‌کند .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از من هلث اگر فکر می‌کردید اولین باری که خود را لمس کردید و متوجه شدید که احساس خوبی داشتید، زمانی است که به بلوغ رسیدید، ممکن است در اشتباه باشید. محققان اسپانیایی اخیراً دریافتند که خودارضایی در رحم در واقع در بین جنین‌های پسر امری عادیست ، بنابراین این کار خیلی زودتر از آنچه در ابتدا تصور می‌شد شروع می‌شود.

محققان گزارش دادند: « خودارضایی در دوران نوزادی و اوایل کودکی زمانی که نوزاد متوجه شود که برخی کارها می‌توانند احساس خوشایندی و آرامش‌بخش ایجاد کنند، شروع میشود. کارهایی نظیر مکیدن انگشت، تکان دادن بدن یا سایر رفتارهایی که نوزادان برای افزایش احساس خوب انجام میدهند هم نوعی خودارضایی است .»


به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث لاین خودارضایی بخشی طبیعی از نیاز جنسی است. می تواند استرس را کاهش دهد و به فرد کمک کند که متوجه شود از چه چیزی در رابطه جنسی لذت می برد.

در بیشتر موارد، خودارضایی یک عمل جنسی طبیعی است که هیچ گونه ناراحتی جسمی یا روحی ایجاد نمی کند. با این حال، اگر در زندگی یک فرد تداخل منفی داشته باشد، می تواند مشکل ساز شود.

در بخش‌های زیر، به این می‌پردازیم که چرا ممکن است توقف خودارضایی مفید باشد، چگونه آن را متوقف کنیم، و چگونه تشخیص دهیم که چه زمانی ممکن است مشکل ساز شود.

گاهی اوقات، خودارضایی مشکل ساز می شود و زمانی اتفاق می افتد که شما:

  • نمی توانید میل به خودارضایی را کنترل کنید.
  • از کار، مدرسه یا فعالیت های اجتماعی صرف نظر میکنید تا بتوانید خودارضایی کنید.
  • برای روز خود برنامه ریزی کنید که بتوانید خودارضایی کنید.
  • اگر خودارضایی بر روی شما تأثیر منفی بگذارد یا سایر بخش های زندگیتان را تحت تأثیر قرار دهد.
  • اگر خودارضایی در توانایی شما برای ارگاسم یا داشتن روابط جنسی با شریک زندگیتان تاثیر منفی بگذارد

خودارضایی چه ضررهایی دارد؟

  • ادم : در مردان، محکم گرفتن آلت تناسلی در طول خودارضایی می تواند باعث تورم خفیف یا ادم شود .
  • تحریک پوست : زمانی که خودارضایی بیش از حد شدید باشد، ممکن است منجر به خارش یا تحریک پوست شود. تحریک پوست معمولاً خفیف است و پس از چند روز برطرف می شود.
  • احساس گناه : برخی از افراد ممکن است پس از آن احساسات منفی مانند احساس گناه یا شرم را تجربه کنند.

افسانه هایی که می گویند خودارضایی باعث نابینایی یا ناباروری،سرطان پروستات و یا سرطان مغز می شود صحت ندارد.


سه نکته‌ی مهم مشترک برای ترک خودارضایی وجود دارد:

  • عزم و اراده‌ی فرد برای ترک عادت
  • عدم یأس و ناامیدی
  • در نظر گرفتن زمان برای ترک

این نکات میتواند به شما کمک کند تا خودارضایی را ترک و یا از میزان آن کم کنید:

  • اراده و خواست افراد، نقش کلیدی و محوری را ایفا میکند. جمله معروف – خواستن توانستن است- عین حقیقت است.
  • سعی کنید شکم به هنگام خواب، بیش از حد معمول پر نباشد.
  • از پوشیدن لباسهای تنگ و چسبان اجتناب کنید .
  • از نگاه کردن به مناظر، فیلمها و تصاویر تحریک کننده، خودداری کنید.
  • از شنیدن و خواندن مباحث و مطالب جنسی و حتی شوخیهای تحریک کننده و فکر کردن در این امور، دوری کنید .
  • قبل از خواب مثانه را تخلیه کنید.
  • به منظور تخلیه انرژی به طور منظم ورزش کنید.
  • برای اوقات فراغت خود، برنامه داشته باشد و آن را با مطالعه، ورزش، عبادت و … پر کنید.
  • به کارهای مفیدی که علاقه دارید بپردازید مانند مطالعه، ورزش و...

بهترین قرص برای درمان خودارضایی

خودارضایی یک بیماری نیست که با دارو درمان شود اما اگر دلیل آن استرس و یا بیماری دیگری باشد شاید نیاز به تجویز دارو داشته باشد. به هر حال به جز پزشک هیچ فرد دیگری نمیتواند به شما در این رابطه کمک کند.

اگر به یک بیماری مقاربتی (STD) که به آن عفونت مقاربتی گفته می‌شود، مبتلا نباشید، خودارضایی نمیتواند باعث ابتلا به عفونت جدیدی شود

خودارضایی باعث عفونت میشود؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وری ول هلث اگر به یک بیماری مقاربتی (STD) که به آن عفونت مقاربتی گفته می‌شود، مبتلا نباشید، خودارضایی نمیتواند باعث ابتلا به عفونت جدیدی شود.

با این حال شما می توانید برخی از بیماری های مقاربتی را از یک قسمت از بدن خود به قسمت دیگر منتقل کنید، مانند دستگاه تناسلی به دهان یا چشم.

خودارضایی باعث ابتلا به ایدز و هپاتیت میشود ؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وری ول هلث اچ آی وی عمدتاً از طریق رابطه جنسی مقعدی یا واژینال، سوزن های تزریقی مشترک و قرار گرفتن در معرض خون منتقل می شود. همچنین می تواند در دوران بارداری، زایمان یا شیردهی از مادر به کودک منتقل شود. طبق مطالعات خطر ابتلا به HIV ناشی از خودارضایی و حتی اسباب بازی های جنسی مشترک "ناچیز" در نظر گرفته شده است.

هپاتیت B، ویروسی که در خون، مایع منی و سایر مایعات بدن یافت می‌شود، تقریباً به روش HIV منتقل می‌شود.

اما هپاتیت A در حین خودارضایی نیز قابل انتقال است. ویروس هپاتیت A در مدفوع یافت می شود و به راحتی از طریق رابطه جنسی دهانی که شامل تماس دهان به مقعد است، منتقل می شود.

خودارضایی باعث لاغری یا کوتاهی قد می شود؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هلث لاین خودارضایی به هیچ وجه شما را لاغر نمی کند و بر شکل بدن شما تأثیر نمی گذارد. اما اگر تا کنون فکر میکردید که خودارضایی می تواند کالری بسوزاند باید بگوییم اشتباه میکردید.

گزارش های حکایتی نشان می دهد که یک بار خودارضایی نهایتا می تواند بین پنج تا شش کالری بسوزاند و این اصلا برای لاغر شدن کافی نیست. همچنین تاکنون هیچ مطالعه علمی مبنی بر اینکه خودارضایی منجر به کوتاهی قد میشود منتشر نشده است.

خودارضایی در کودکان و نوجوانان

ابراز تمایلات جنسی از طریق رفتار جنسی طبیعی، جنبه اساسی انسان بودن است.کودکان گاهی به دلیل کشف اعضای بدن خود خودارضایی میکنند .
طبیعی است که کودکان درک خود را از تفاوت های جنسی و تمایلات جنسی همانطور که در سایر زمینه ها رشد می کنند، توسعه دهند. گاهی کودکان رفتارهای جنسی از خود نشان می دهند که خارج از محدوده طبیعی است، مهم است که بفهمیم چرا این اتفاق می افتد.
گاهی اوقات این رفتارها پاسخی به قرار گرفتن کودک یا نوجوان در معرض تجارب جنسی نامناسب برای سن آنها است؛ می تواند شامل سوء استفاده جنسی باشد. اما توجه کنید سوء استفاده جنسی همیشه دلیلی برای رفتار جنسی غیرطبیعی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • saeid ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    سلام.من فکر میکنم عامل اصلی این مشکل جامعه هست.
  • شهرام ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    به نظر من با اراده هر کاری شدنی.
  • فاطمه ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    83 23
    سلام خيلي ممنون از راهنمايي هاي خوبتون اميىدوارم موثرباشه.من الان هرمايعي كه ازبدنم خارج ميشه بايد ازكجابدونم مني هست يا نه ؟كه بدونم جنب شدم يا نه؟أخه جزمني مايعات ديكري هم ترشح ميشه !!!
    • روانشناس تجربی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
      43 15
      فاطمه خانم اولا اون مایعی که از بدن دختر ها خارج میشه اسمش منی نیست دوما اگه الت تناسلی دستکاری نشه و تمام موترد بالا رعایت شه هر نوع مایعی که از بدنتان خارج شد کاملا طبیعی است (مثل ماهی 1 بار پریود شدن)
  • یه نفر ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    63 51
    سلام فایده نداره هیچکدوم دارویی چیزی نیس تو بازار؟؟ اگه جواب بدین خیلی ممنون می شم
  • حمید ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۷
    من از 6 سالگی شروع کردم و حالا 46 سال دارم و چند بارم سکس کردم اما آلتم خود به خود هم نازک تر و هم کوچک تر میشود دلیل این چیست
  • imanopen ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    78 18
    با سلام از سایت خوبتان. بهترین راه ترک اعتیاد به استمنا وچیزهای دیگر برای من این بود که با خدای خود عهد بستم که اگر آن کار را کردم(نذر)باید مقدار زیادی پول نقدی به صدقه بدهم.خواهشمندیم جمله مرا در سایت خود وارد نمایید.باتشکر.
  • حسام ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    78 16
    سلام من یه پسر 18 سالم و از اول راهنمایی خود ارضایی میکنم البته نسبت به بعضیا خیلی کم و نسبت به بعضیا خیلی زیاده کسایی هستن که در روز 3 و 4 بار خود ارضایی میکنن ولی من سالی یبار تو یه روز دو بار ارضا میشم .. من تنیس بازی میکنم و همینطور بدنسازی هم میکنم ورزش زیاد دوس دارم ولی بد از چند روز ورزش خود ارضایی میکنم و حس میکنم هر چی ورزش کردم از دستم رفته ؟ با خود ارضایی همچین چیزی امکان پذیره؟
  • ms1378 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    48 22
    خیلی ممنون از اطلاعات اموزندهتان شما خیلی به من کمک کردید موفق باشید
  • پرستو ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    من خودم خودارضایی نمیکنم ولی به کسایی که اینکارومیکنن حق میدم( البته یه بار سال پیش انجام دادم ولی چون دختر مذهبی ای هستم به خاطر گناه دیگه انجام ندادم )دلیل حق دادنم اینه که من ۵ساله عاشق یه پسری هستم اونم حدود ۳ساله الان اومده. خواستگاریم ولی پدرم مخالفت کرده چون میگه من سنم کمه وباید درس بخونم عشقم ۲۴سالشه وخودارضایی میکنه ومیگه جلوی خودمونمیتونم بگیرم خب اون بیچاره چه گناهی داره ?اون که از راه صحیحش وارد شده میخواد بامن ازدواج کنه الان مقصرپدرمنه میخوام بگم خانواده هاام تا حدودی مقصرهستن
    • SAM ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
      55 17
      ایکنه ایمان داری خیلی خوبه اما بهت پیشنهاد میدم غرور نگیرت بخاطر ایمانت.
  • رویا ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    با توکل به خدا در حال ترکم.
    • XD.exe ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
      48 68
      ماشالله خخخخخ
  • مرتضی ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
    سلام به همه گرفتاران خود ارضایی میخوام بگم که دوستان شما تصاویر و فیلمهای سکسی نبینید تا پایان عمر خودارضایی نمیکنید اگر رعایت کردید دوباره این کار را انجام دادین تف کنید تو صورتم.
  • علی ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    99 18
    دیگه نمیتونم نمیکشم از این زندگی کوفتی بریدم از هر روشی استفاده کردم اما جواب نمیده یا مرگ یا ترک این پدر سگ خدایا قسمت میدم کمککککککم کن
  • رضا ک ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    83 10
    سخته ولی میشه...من یه ماهی هست اعتیاد بهش پیدا کردم..طوری که هردوروز که میرم حموم اولین کارم این بوده که شروع کردم به استمناث.،دلیلشم دوستام بودن که با چه لذتی و افتخار از این کارشون تعریف میکردن..وقتی باخودم میگم من که مذهبی بودم چرا جزو افراد انجام دهنده ی گناه کبیره شدم؟ دوست دارم سرمو بکوبم تو اسفالت...انشالله و با توکل به خدا میخوام ترک کنم..ممنون از مطلبتون
  • ronaldo ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    103 9
    مطلب بسیار خوبی بود امیدوارم همه انسان های مبطلا به این مریضی خاموش به زودی زود درمان شوند. ولی یه توصیه مهم من به شما همون تنها نبودن تو خونه است.ورزش کردن و به کلاسای ورزشی رفتن بسیار بسیار مفیده.ورزش ونماز دو سلاح بسیار قدرت مند در مقابل این اعتیاده. دوستان گلم امامان ما میفرمایند:هیچ چیز مانند نماز بینی شیطان را به خاک نمیمالد هر کس این پیامو خوند و یه تلنگری بهش خورد و امید گرفت برای درمان من هم یه صلوات بفرستید...التماس دعا
  • بینام ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۲
    98 34
    آیا خودارضایی باعث کج شدن آلت تناسلی میشود؟اگر کج شدن به دلیل خودارضایی باشد چگونه میتوان بدون دستگاه کج بودن آلت تناسلی را رفع کرد؟؟ممنون میشم جواب بدید.....
  • سحر ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    من امروزتصمیم گرفتم پاک شم. واسم دعاکنید
  • Mohammad Ali ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    58 18
    مطلب خوبی بود. امید وارم منم بتوانم این کار را کنار بگذارم. خیلی سخته من بیشتر از دو سال هست که جق میزنم. هرروز . لطفا برایم دعا کنید بتوانم ترک کنم.
  • سعید ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    به جای آموزش سرکوب کردن غریضه و تحمل شرایط سخت بهتره شرایط ازدواج و صیغه موقت را ترویج کنید. چه معنی داره در این سایت هم خانم هست هم آقا که بهم نیاز دارند بهتره بهم معرفی بشن و صیغه محرمیت بخونند. تو تمام دنیا آزاده چه کشورهای اسلامی چه کشورهای لایک همه ارتباط دارن به چه دلیل تو ایران نباشه سپاس که نظر من را هم داخل سایت میگذارید
  • mohammad ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
    56 11
    بسیار خوب بود. ولی دعا کنید که بتونم ترکش کنم این معصیت رو
    • همیشه نزدیکترین راه بهترین نیست.. ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۰
      55 36
      ترک تو بعضی سنین بالا معنی نمیده.یعنی شما هرموقع تونستین روزی صدبار بازدم کنین و زنده موندین اونموقع میشه ترک کرد.باید کنترل کرد.اون انرژی رو به مسیر صحیح هدایت کرد یا حداقل منحرف(سرکوب) کرد.چیزی نیست که بشه از ریشه سوزوند.یه نیازه که تو بدن کم و زیاد میشه.این وظیفه خانواده ها هستش که بچه هاشونو قبل تلف شدن جفت کنن بعدشم دولت.کسی رو میشناسم که از اول راهنمایی این کارو میکرده تا دوم دبیرستان و الانم 6 ساله دست نزده.اگه کسی اندک جرقه ارادشو اتیش کنه میشه سرکوب کرد.به چیزای مورد علاقتون بچسبین و جوانان انتظار معجزه نداشته باشین.از همین الان ک اینارو خوندین برنامه ریزی کنین واسه سرکوب و درنهایت ترک.
  • ناشناس ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
    92 14
    بهترین شرایطو داشتم، نمرات بالا، روحیه قوی، افکار آروم،... خود ارضایی همه چیزمو ازم گرفته، کاش شرایطم برای ازدواج مهیا میبود تا به این سمت کشیده نشمآ از خودم بدم میاد.
  • محیا ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۳
    38 9
    عالی بود
    • sad ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
      55 8
      راه های کنترل و روش های کم کردن و از بین بردن قوای شهوت و تمایلات جنسی زناشویی برای جوانان مجرد: باید دانست زمانی که خداوند شهوت و تمایلات زناشویی را برای بقای نسل در وجود انسان قرار داد و برای کنترل و ارضای آن ازدواج دائم را قرار داد و به آن سفارش بسیار نمود و هنگامی که شرایط برای ازدواج دائم فراهم نبود، برای اینکه ایمان و پاکدامنی انسان لطمه نخورد، ازدواج موقت را مقرر فرمود. البته با رعایت شرایطش که در اسلام بیان شده است. اما اگر در کل شرایط برای ازدواج فراهم نبود باید چه کار کرد؟! چگونه باید از ایمان و پاکدامنی خود مراقبت نمود؟! باید دانست اگر کسی حقیقتا و از سر اخلاص بخواهد خود را حفظ کند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد. البته برای این کار ما دستورات عملی هم در دین داریم که در اینجا با استفاده از بعضی روایات و دستورات بزرگان دین به برخی از شیوه های کنترل شهوت اشاره می نماییم: - روزه گرفتن و در صورت عدم امکان آن، کم غذا خوردن بطوری که روزی بیشتر از دو وعده غذایی نخوردن. - نخوردن غذا های تحریک کننده مانند: پیاز، خرما، تخم مرغ،غذاهای چرب یا پروتیینی با کالری بالا و... - خوردن موادی که شهوت را کم می کنند، مانند: آبلیمو، کافور، سرکه(که مالیدن آن به بدن هم موثر است) و... - کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم و ندیدن صحنه های حرام یا تحریک کننده، مانند: فیلم ، عکس و... این مورد بسیار مهم است زیرا انسان اگر ورودی های خود را یعنی چشم و گوش را کنترل کند و اجازه ندهد بدی ها و گناهان وارد وجودش شوند، آنگاه خروجی هایش یعنی اعمال ، رفتار و... هم خوب و درست می شوند. و از گناهان فرسنگ ها فاصله می گیریم. زدست دیده و دل هر دو فریاد --- که هرچه دیده بیند دل کند یاد. - از بین نبردن و نتراشیدن موهای زائد بدن چون باعث تضعیف قوای جنسی می شود. - دوری کردن از خوردن غذاها و لقمه های حرام و استفاده از غذای حلال و پاک. - در حالت جنب نبودن و داشتن وضو و با وضو بودن که باعث ایمن و دور شدن از وسوسه شیاطین می شود. - ورزش کردن و تحرک بدنی برای سوزاندن کالری های انباشته شده و اضافه بدن و دوری از تنبلی و تن پروری. - مشغول کردن فکر و اندیشه خود به کار و فعالیت و دوری از بیکاری و آزاد گذاشتن و رها کردن فکر و اندیشه به سمت افکار و تخیلات نادرست. - تنها و دمر(به شکم) نخوابیدن. - زیاد استغفار کردن.
  • سلام من میلاد هستم ۱۷ سالمه . ‌.‌ سه ساله که این کار رو انجام میدم امیدوارم جواب بده .. ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    5 3
    فعلا که جواب نداده
  • sj ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
    41 7
    Baram doa konid ke tark konam.man miiiiitttttttooooooonnnnnnnaaaaaaaaaaammmmmmmmm.merc az site khobeton
  • محسن ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    3 3
    راه های کنترل و روش های کم کردن و از بین بردن قوای شهوت و تمایلات جنسی زناشویی برای جوانان مجرد: باید دانست زمانی که خداوند شهوت و تمایلات زناشویی را برای بقای نسل در وجود انسان قرار داد و برای کنترل و ارضای آن ازدواج دائم را قرار داد و به آن سفارش بسیار نمود و هنگامی که شرایط برای ازدواج دائم فراهم نبود، برای اینکه ایمان و پاکدامنی انسان لطمه نخورد، ازدواج موقت را مقرر فرمود. البته با رعایت شرایطش که در اسلام بیان شده است. اما اگر در کل شرایط برای ازدواج فراهم نبود باید چه کار کرد؟! چگونه باید از ایمان و پاکدامنی خود مراقبت نمود؟! باید دانست اگر کسی حقیقتا و از سر اخلاص بخواهد خود را حفظ کند خداوند نیز او را یاری خواهد کرد. البته برای این کار ما دستورات عملی هم در دین داریم که در اینجا با استفاده از بعضی روایات و دستورات بزرگان دین به برخی از شیوه های کنترل شهوت اشاره می نماییم: - روزه گرفتن و در صورت عدم امکان آن، کم غذا خوردن بطوری که روزی بیشتر از دو وعده غذایی نخوردن. - نخوردن غذا های تحریک کننده مانند: پیاز، خرما، تخم مرغ،غذاهای چرب یا پروتیینی با کالری بالا و... - خوردن موادی که شهوت را کم می کنند، مانند: آبلیمو، کافور، سرکه(که مالیدن آن به بدن هم موثر است) و... - کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم و ندیدن صحنه های حرام یا تحریک کننده، مانند: فیلم ، عکس و... این مورد بسیار مهم است زیرا انسان اگر ورودی های خود را یعنی چشم و گوش را کنترل کند و اجازه ندهد بدی ها و گناهان وارد وجودش شوند، آنگاه خروجی هایش یعنی اعمال ، رفتار و... هم خوب و درست می شوند. و از گناهان فرسنگ ها فاصله می گیریم. زدست دیده و دل هر دو فریاد --- که هرچه دیده بیند دل کند یاد. - از بین نبردن و نتراشیدن موهای زائد بدن چون باعث تضعیف قوای جنسی می شود. - دوری کردن از خوردن غذاها و لقمه های حرام و استفاده از غذای حلال و پاک. - در حالت جنب نبودن و داشتن وضو و با وضو بودن که باعث ایمن و دور شدن از وسوسه شیاطین می شود. - ورزش کردن و تحرک بدنی برای سوزاندن کالری های انباشته شده و اضافه بدن و دوری از تنبلی و تن پروری. - مشغول کردن فکر و اندیشه خود به کار و فعالیت و دوری از بیکاری و آزاد گذاشتن و رها کردن فکر و اندیشه به سمت افکار و تخیلات نادرست. - تنها و دمر(به شکم) نخوابیدن. - زیاد استغفار کردن.
  • ******** ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    57 10
    عالی بودمن ازامروز می خوام ترکش کنم دعا کنین ممنون
  • Ali ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۲
    8 2
    Merc vaghean tark mikonam. man nemigam Ke Bram doa konid chon erade am ghavi ast
  • Amirali ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
    58 11
    اولا من كه خيلي راهنمايي شدم .ديت نويسنده درد نكنه.ميگما من ١٤ سالمه .چهارده...الان اگه من ترك كنم تو ازدواج برام مشكل پيش نمياد.بعد مشكلاتم حل ميشه مثلا مشكلات جسميش مثل كم شدن سوي چشم!؟؟؟خواهش يكي جواب بده ترو خدا؟؟؟
  • milad abbasi ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۹
    68 14
    من پسری هستم 25ساله که از 16سالگی مبتلا به خود الزایی شدم 5سالی هست که میخوام ترکش کنم که نمیشه تو رو خدا کمکم کنید تشکر
  • ***** ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
    81 51
    سلام میگم اگه کسی این کار را به طور روزانه انجام ندهد و چند روز یک بار انجام دهد ضرری دارد؟
    • دانیال ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
      4 0
      سلام دوست عزیز , خیلی از افراد هستند که سخته براشون که یک شبه این عملو ترک کنن ... مثلا اگه شما در هفته 3 بار خود ارضایی میکنید اونو به دو هفته 1 بار تغییر بدید و تا اثرش از بین بره .. البته منظورم این نیست که اگه ترک کردید خود ارضایی پس از چند ماه کاره خوبیه !!!
  • علیرضا ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
    79 9
    س من خیلی وقته دارم این کارو انجام میدم تا فعلن چند بار هم شکست خوردم همین الانم دارم دوباره تلاشمو واسه ترک این کار میکنم اما متاسفا هر بار شکست میخورم دیگه دارم دیونه میشم احساس میکنم از رحمت الهی دارم روز به روز دورتر میشم بشدت به این کار اعتیاد پیداکردم به طوری که هر روز چند بار دارم انجامش میدم اصلا از روزی که به این کار کثیف اعتیاد پیدا کردم احساس میکنم چشمام زیبای قبلیم اخلاقم رفتارم قیافم هیکلم و حتی حافضمم داره کند میشه تورو خدا کمکم کنید خواهش میکنم راه چارهی برام پیدا کنید دوست ندارم در ایندهای نزدیک زندگیم از هم بپاشه ممنون بچه ها من میخوام ترکش کنم برام خواهشن دعا کنید ممنون از همتون
  • ی بد بخت ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
    79 9
    من از ده سالگی خود ارضایی میکنم علانم شونزده سالمه قبلا هر روز میزدم اما علان هفته ای سه بار از امروز دیگ میخوام ترک کنم جق روم خیلی تاثیر بدی گذاشته افسردم شدید واسم دعا کنید اگه میخواید جقتون رو کم کنید تنها راه ب نظر من بیرون رفتن زیاد و برنامه ریزی درسته
    • انزلیچی ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
      داداش تو یا خودت چکار کردی؟! الان دیگ چیزی توو کمرت مونده ک بخای باهاش ارضا بشی؟؟؟!!! شییییش ساله داری جق میزنی؟!؟! دریای خزر هم توو کمرت جا داده بودی با این جنایت تو تا الان خشک شده بود
  • محمد ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    3 2
    Agar komakam konid archii daram beheton midam.ta akhar omr nokariton mikonam
  • رضا ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    37 11
    اقای مصطفی دهقان نژاد واقعا از نصیحت های علمی شما ممنونم بخدا اینهاروشهای موثری هستندمن یک نوجوان۱۵ساله هستم اینها برمن تاثیری به سزایی گذاشت مرسی خداشمارا برای خانوادتان نگه دارد
  • nima ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
    53 6
    سلام این عادت بد خیلی روم تاثیر گذاشته چسام ضعیف شده ضریب هوشی ام اومده پایین نمیدونم چیکار کتم تو رو خدا کمک کنید
  • محمد ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۵
    81 3
    سلام من یه بدبخت دیگه هستم درده من اینه که اراده ی من ضعیف من حتی تونستم 6 ماه بدون این کوفتی زندگی ام رو بکنم ولی باز به سراغش رفتم خواهشمندم راه رو برام بفرستید به خدا دعاتون می کنم خواهش می کنم بفرستید
    • علی ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
      17 4
      دوست عزیز سراغ عکسا و فیلمای تحریک کننده نرو!
  • ايمان ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
    78 2
    من از 14 سالگي اين عادت مزخرف رو دارم توي مقاطعي ترك كردم مثلا چند ماه ولي بازم اومدم سمتش روابط داشتم و اعتماد به نفسمم خوب بوده اما اين اعتياد، يه مرگ تدريجيه چرا؟ چون كم كم به شما اين تفكر رو تحميل مي كنه كه توي تخيلت باشي و بيشتر نخواي روابطت ناپايدار ميشه و نمي توني يه رابطه جدي و بلند مدت داشته باشي عشق توي وجودت از بين ميره و كم كم ميشي يه زالو كه خودشو مي خوره تا بميره توصيه من به جوونا و نوجون هايي كه گرفتار اين كار شدن اينه كه فقط دو تا چيز رو انجام بدين: يكي ورزش مستمر و دومي توي جامعه قرار بگيريد، جمع هاي چند نفري و دوستاي زياد نذاريد تنها باشيد و فكرتون به اين سمت بره عاشق بشيد و توي يه رابطه درست و پايدار باشيد و اينو مد نظر داشته باشيد كه پيري، پشته دره.. اگه اين در باز بشه زودتر از اوني كه فكرشو بكني فرسوده ميشي و از بين ميري.... واسم دعا كنيد كه ديگه هيچوقت سمتش نرم....
  • امیرحسین ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
    41 9
    خیلی خیلی متشکرم
  • سامان ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    84 5
    با ارض سلام ... خیلی از خودم بدم میاد اینو مینویسم چون از زندگی خسته شدم ... حالم از سکس و خودارضایی بهم میخوره و بدم میاد ولی مبتلا شدم دستمو سوزندم خودمو زدم ... تحقیر شدم ... فوتبالیستم اما نمیتونم خدا کمکم نمیکنه شما واسم دعا کنید به خدا خسته شدم از اول راهنمایی این کار میکردم اما نمیدونستم این کار چیه الانم دوست دارم یه دختری رو ولی خودمو ادم کثیفی میدونم ... لطفا دعا کنید برام مرسی :( 3>
  • محمد ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    43 3
    خیییییییییلی هالی بود ممنون
  • محمد ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    53 8
    سلام من از ۱۲ سالگی شروع کردم الانم ۱۵ سالمه چطوری میتونم ترکش کنم،این روش ها جواب میده؟
  • M ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
    1 1
    اجرتون با خدا . بهترین روش بود. از وقتی خودارضایی میکنم از خودم منتفر شدم . 14 سالمه و دو ماهه این کارو میکنم. فیلم نگاه نکنید .
  • مبین ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
    48 5
    من میخوام ترک کنم حدوده 2ساله دارم این عمل کثیفو انجام میدم آیا واقعا تاثیر داده الان هم14سلهام
  • amir ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
    78 3
    سلام ب همگی من چندبار توبه کردم تا این کار زشت را نکنم ولی بعد ازچندهفته دوباره این کارراانجام دادم ولی این بار عظم خودراجزم کردم تادیگه این کاررا نکنم توروخدا برام دعا کنید تاموفق شوم
  • سعید ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
    5 0
    سلام.من ۱۷ سالمه و به خاطر این کار زشت اعتماد به نفسمو از دست دادم.و بدنم جوش میزنه.من دیگه خسته شدم ای خدااااااااااااااا.حتی چند بار هوایی شدم که عورتمو بسوزونم.ولی نمیتونم.لطفا دعا کنین برام
  • علی ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
    46 9
    مهمترین کاربرای ترک خود ارضایی به رونخوابیدن است هرکس که تونست به خودش عادت بده که اصلا به رونخوابه پیروزه
  • بد بخت 3 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
    100 4
    به نظر من تنهایی وعکس و فیلم تحریک کننده مهم ترین عامل خود ارضایی است
  • :"( ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
    59 6
    فقط برام دعا کنید امید وارم دعاهاتون اثر کنه.... (نخون و ردشو تو دلت از من پاک تره)
  • قیصر ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
    اون آقایی که نوشته بود سیغه موقت رو رواج بدن راضی میشه کسی خواهرشو سیغه موقت کنه...
  • نا شناس ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    26 3
    سلام من الان یک ساله که دارم این کار زشتو انجام میدم. هر روز که به خودم نگاه می کنم اعصابم خورد میشه و حالم از خودم به هم میخوره. از وقتی که شروع به این کار زشت و مزخرف کردم درسم ،اخلاقم ، چهرم ، رفتارم و حتی بیناییم همه تغییر کرده و دیگه اون فرد سابق نیستم. فقط می خواستم همه دوستان رو نصیحت کنم که این کارو نکنن واقعا آدم رو نابود میکنه ازتون میخوام این کارو انجام ندین و ذهنتونو درگیر این کار مزخرف نکنین . برای منم دعا کنید . ممنون از همه.
  • نا شناس ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    50 2
    سلام من الان یک ساله که دارم این کار زشتو انجام میدم. هر روز که به خودم نگاه می کنم اعصابم خورد میشه و حالم از خودم به هم میخوره. از وقتی که شروع به این کار زشت و مزخرف کردم درسم ،اخلاقم ، چهرم ، رفتارم و حتی بیناییم همه تغییر کرده و دیگه اون فرد سابق نیستم. فقط می خواستم همه دوستان رو نصیحت کنم که این کارو نکنن واقعا آدم رو نابود میکنه ازتون میخوام این کارو انجام ندین و ذهنتونو درگیر این کار مزخرف نکنین . برای منم دعا کنید . ممنون از همه.
  • مجتبی ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    3 0
    سلام داداشا و ابجیای گلم من از دوم دبیرستان این کار و انجام میدادم اولش ی پسر خوشتبپ تپل مپل بودم ولی بعدش چی تو سه سال نزدیک ده کیلو وزنم کم شد صورتم لاغر لاغر شد پر جوش شد نمیتونستم نیم ساعت وایستم چون کمرم درد میکرد الان یک ماهه ترک کردم از خیلی وقت پیش سعی میکنم ترک کنم اما همیشه سر 4 یا 5 روز دوباره تسلیم شیطون میشدم ولی ناامید نشدم که ادامه دادم و با شیطون جنگیدم همین ک تو الان اینجایی و داری اینو میخونی خیلیه یعنی میخای ترک کنی اصلا نگران نباش اگه حتی همین الان این کارو کردی بلند شو بگو یاالله ادم باید از ی جایی شروع کنه من الان صورتم جوش نمیزنه و به خوشتیپی سابقم برگشتم ولی وزنم هنوز کمه ببین من تونستم تو چرا نتونی اخه بگو یا الله و شروع کن اگه تو مسیر پاک شدن گول شیطونو خوردی اصلا نگران نباشا بازم ادامه بده بگو شیطون لعنتی اینبار بردی ولی دفه بعد نوبت منه من تقریبا ی ده دوازده بار گول شیطون خبیثو خوردم ولی اخرش نوبت من شد و الان من برندم توم میتونی بگی رفیق اصلا نگران نباش ک من دیگه عقیممو نمیتونم ترکش کنم بابا کیه ک اینکارو نکرده من و توام یکی از همونا یا الله در ضمن هر روز ک ترک میکنی بیا کامنت بزار تو همه سایتای ترک خودارضایی بیشتر روحیه میگیری
  • هیچی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
    61 17
    ببخید می خواستم بدونم که روی بچه دار شدنم تاثیر داره؟؟ من الان حدود ۳یا۴ساله دارم این کارو میکنم . امکان داره دوباره اسپرمام برگرده من۱۴سالمه
  • یه احمق ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
    79 20
    سلام خواهش میکنم اینکارو نکنید دو سه ساله درم اینکارو میکنم 16سالمه هر روز تو فکر خودکشی ام بخدا بدبخت میشید میدونم الان خداهم دیگه نگام نمینه خیلی بد بختم دعاکنید بتونم ترکش کنم وگرنه مجبورم ...
  • Farhad ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
    32 9
    بسیا موفید بود
  • سینا ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    35 9
    من یکسال است که این عمل خبیث را انجام می دهم. نمی دانم چکونه و از کجا شروع شد ولی می دانم که اگر ادامه اش بدم زندگیم تلخ می شود. من اراده ام خیلی قوی ایست و این عامل پیروزی من است. فقط
  • ناشناس ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    40 17
    سلام نزدیک به ده ساله دارم اینکارو میکنم ارادم رو به کلی از دست دادم دیگه هیچ آینده ای بدون اراده نمیتونم داشته باشم
  • سینا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
    60 6
    سلام من یک سال بود که این کار رو میکردم ولی از وقطی این مطلب رو خوندم دیگه ترک کردم و خدا بهم کمک کرد قبلا که این کار زشت رو میکردم خدا اصلا بهم کمک نمیکرد تو همه ی کار ها شکست میخوردم ولی الان توی تیم والیبال راه پیدا کردم و درسم هم عالی شده لطفا این کار رو نکنید این کار گناه کبیره هست و اون دنیا میری جهنم من از دوستمون که این مطلب رو گذاشته کمال تشکر رو دارم فقط یه نصیحت به علاوه ی خدا بودن یعنی منهای تمام مشکلات
  • نا شناس ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    40 18
    بچه ها باید دست از این کار بر دارید مگر نه خدا میدونه چجوری قراره درد بکشید تو اون دنیا چجوری میخواین اتشی رو که ۷ بار خواموش شده تا بشه این این اتش دنیوی رو تحمل کنید مخصوصا اگر اثرات این کار زشت فقط به خودش بصنده میشد بازم خوب بود ولی با این کار صد ها کار دیگر هم انجام میدید تا یک کافر شوید و جای کافران تا ابد در قعر جهنم ودتا ابد درد و عذاب کشیدن است توروخدا این کارو بذارین کنار تا اون دنیا حال نعمت هارو ببرین
  • محمد ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    43 8
    اولا سلام- دوماً کی میخواد معجزه ببینه ؟؟؟؟ من راه ترک خود ارضایی رو میدونم .... هر کی میخواد ترک کنه کاری که من میگم رو انجام بده ... اگه نتیجه نگرفتی هر فحشی میخوای به من بگو .... شک نکن جواب میگیری... روزی 1و5 ساعت بدو ..... شک نکن اراده ات میشه مثل فولاد........دیگه این کار رو نمیکنی ..... من شرط میبندم جواب میگیری ...اما به شرطی که 1 و 5 ساعت اصلا تنبلی نکنی و یه سره بدوی . قسم میخورم جواب میگیری. فقط و فقط باس اراده ات را قوی کنی .... تنها راه همینه یه مثال بزنم تو اگه میخوای یه آجر رو بشکنی باید اولا رو مشتت کار کنی و قویش کنی که از آمادگی لازم برخوردار باشه - پس برای اینکه یک کاری رو ترک کنی هر کاری که میخواد باشه هیچ وقت نمیتونی این کار رو بکنی مگر اینکه این روح و اراده آفت زده صیقل بخوره و آمادگی لازم رو پیدا بکنه...پس بگو یا علی .... و روزی 1و 5 ساعت ورزش کن تا دیگه هیچچ وقت سراغ افکار شوم نری چون همه اش از فکر کردن شروع میشه از توهمات و مشکلات.انشاالله همه ترک کنند.یا حق
  • محمد ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
    اولا سلام- دوماً کی میخواد معجزه ببینه ؟؟؟؟ من راه ترک خود ارضایی رو میدونم .... هر کی میخواد ترک کنه کاری که من میگم رو انجام بده ... اگه نتیجه نگرفتی هر فحشی میخوای به من بگو .... شک نکن جواب میگیری... روزی 1و5 ساعت بدو ..... شک نکن اراده ات میشه مثل فولاد........دیگه این کار رو نمیکنی ..... من شرط میبندم جواب میگیری ...اما به شرطی که 1 و 5 ساعت اصلا تنبلی نکنی و یه سره بدوی . قسم میخورم جواب میگیری. فقط و فقط باس اراده ات را قوی کنی .... تنها راه همینه یه مثال بزنم تو اگه میخوای یه آجر رو بشکنی باید اولا رو مشتت کار کنی و قویش کنی که از آمادگی لازم برخوردار باشه - پس برای اینکه یک کاری رو ترک کنی هر کاری که میخواد باشه هیچ وقت نمیتونی این کار رو بکنی مگر اینکه این روح و اراده آفت زده صیقل بخوره و آمادگی لازم رو پیدا بکنه...پس بگو یا علی .... و روزی 1و 5 ساعت ورزش کن تا دیگه هیچچ وقت سراغ افکار شوم نری چون همه اش از فکر کردن شروع میشه از توهمات و مشکلات.انشاالله همه ترک کنند.یا حق
    • محسن ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
      39 3
      انرژیتو دوست دارم خیلی امید دادی....راست میگی اول باید به خودم ثابت کنم میتونم ...قرار نیست معجزه بشه ....من میتونم تو اینو یادم انداختی..ممنون
  • ناشناس ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    0 0
    این مطالب خیلی عالی و مفید بود از مدیریت محترم تشکر می کنم چون با گذاشتن این مطالب خیلی ها رو از دام این اعتیاد وحشتناک در می آورند
  • ناشناس ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    28 5
    این مطالب خیلی عالی و مفید بود از مدیریت محتر تشکر می کنم چون با گذاشتن این مطالب خیلی ها رو از دام این اعتیاد وحشتناک در می آورند
  • ali bayer ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    0 1
    خیلی مطالب خوبی بود دستتون درد نکنه
  • ناشناس ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    40 16
    من حدود یه سالیه که ین کار رو میکنم و دیگه خسته شدم کسی میتونه کمکم کنه؟
    • amir ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
      0 0
      میخاستی خود ارضایی کنی برو سرتو با چیزی گرم کن
  • ye nafaham ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    83 8
    بچه ها من 5 ساله دارم این عمل زشتو انجام میدم خدا هم باهام چپ افتاده زندگیمو باختم همه چیمو باختم راهم نمیتونم برم سال دیگه کنکور دارم همه شروع کردن ولی من هنو لای کتابارم وا نکردم ترو خدا برام دعا کنید این عملو ترک کنم ازتون تمنا میکنم
  • محسن ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    22 7
    من خیلی سعی کردم که ترک کنم خدا روشکر زیاد مبتلا نیستم بهش باروشهای شما سعی میکنم که کلا ترکش کنم ممنون از راهکاری هایتان
  • محسن ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
    44 6
    من خیلی سعی کردم که ترک کنم خدا روشکر زیاد مبتلا نیستم بهش باروشهای شما سعی میکنم که کلا ترکش کنم ممنون از راهکاری هایتان
  • م ل ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
    49 92
    به هيچ عنوان مطلب علمي نبود.اين يك مشكل جسمي و روانيه و راه درمان بايد علمي ارائه بشه نه اينكه فقط بگين خدا شمارو ميبينه پس اينكارو نكنين،كسي كه اعتقاد به خدا و اون دنيا نداره چي؟براي اين فرد ميتونين راهكاري ارائه بدين با اين توصيفات؟؟!!!مساله خود ارضايي خيلي پيچيده تر از اينه كه با بيست سي تا راه كار حل بشه،لطفا بر اساس مقالات علمي و معتبر مردم رو راهنمايي كنين،
    • # b2 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
      37 9
      اگه تو با ٢٠ روش علمي نتونستي ترك كني ، من با ١ روش ديني( افزايش ايمانم به خدا) تونستم ترك كنم ، پس خودارضايي همچين چيز شاخ و پيچيده اي نيس ، الكي تلقين نكن پيچيدس روحيه بقيه رو خراب كني
  • بتبت ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
    برام دعا کنین خواهشا ازم رد نشین خواهش
  • مرتضی ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    70 8
    فقط خدا خودش کمکمون کنه همین
  • ثمین ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    58 19
    سلام..ممنون از ساییتون..من خیلی وقته دارم با روشهای شما ترک میکنم.ولی یه مشکلی هس من از وقتی دارم ترک میکنم افکارمخرب اومده سراغم که احساس میکنم خیلی بدتر خودارضاییه.من خدارو خیلی دوس دارمو ازش کمکم میخوام ولی بعضی وقتا میگم چرا این حسو الان تو وجود من گذاشت!من سال دیگه کنکور دارم.درسم خیلی خوبه و دارم تلاش میکنم برای بهترین رتبه و بیشترین انگیزم برای ترک همین بود.ولی خیلی وقتا حتی موقع درس خودن تمرکزمو میگیره و نمیذاره درس بخونم.من به پسری علاقه دارم و اونم منو دوس داره منتهی نمیشه ازدواج کنیم چون اختلاف سنی مون زیاده.فک میکنم دلیل این افکارمم اون باشه.نمیتونمم فراموشش کنم چون اون پسر عمموم هس و هرزگاهی همو میبینیم.تو رو خدا تا دیر نشده کمکم کنین..دیگه این قضیه اشکمو درآورده...
  • ضد شکست ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 1
    سلام دوستان. این مطلب جالبی بود. من با اراده ای فولادی و بدون ترس این کاری که شروع کردم تموم می کنم. بدونید که فقط خودتون می تونید به خودتون کمک کنید.
  • و ف ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    3 0
    هوراا بالاخره ترک کردم و نمازم هم سر وقت میخونم ....
  • غریبه ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
    50 30
    سلام من از دوره دبستان تا الان که 17سالمه دارم این عملو انجام میدم و خیلی پشیمونم الان چند ماهه ازدواج کردم و با اینکه با شوهرم رابطه داشتم ولی بازم دارم بیشتر خود ارصایی میکنم خیلی ناراحتم تورو قران کمکم کنید .ج بدید تورو خدا ...عذاب وجدان دارم .
    • محمد ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
      38 5
      دلیل اصلی خود ارضایی فرد متاهل این است که ارتباط جنسی صحیحی با زوج خود برقرار نمی کند و یا دفعات رابطه جنسی برای او کافی نیست تا این نیاز را از راه صحیح برآورده نماید. توصیه بنده این است که علاوه بر این 40 مورد راهکار، متناسب با نیاز جنسی که در خود می بینید با همسرتان رابطه جنسی مناسب داشته باشید. رابطه ای کامل که شامل عشق بازی( شامل مراحل: کلام محبت آمیز، در آغوش گرفتن یکدیگر و بوسیدن بدن یکدیگر به جز محل آلت تناسلی ( زیرا باعث رغبت به دخول زودرس می شود) ) با زمان کافی قبل از دخول باشد. سعی کنید در حین رابطه جنسی با همسرتان به اوج لذت جنسی برسید. بنابراین باید بدون خجالت نیازهای خود را به او بگویید چراکه در یک رابطه صحیص هر دو طرف باید به اوج لذت برسند. به همین راحتی می توانید حرام را به حلال تبدیل نمایید. کتاب های زیادی در رابطه با برقراری رابطه جنسی صحیح حتی به صورت pdf و همچنین سایت های مرجع زیادی در این زمینه موجود است که می توانید از آنها به راحتی بهره مند شوید.
  • راهنما ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    50 10
    دوستان هر وقت فکر این کار اومد سراغتون زیاد اعوذبالاه بگین و به یاد مرگ بیوفتین این دو حرکت کاملا از گناه دورتون میکنه
  • لیندا ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
    93 11
    این تجربه ی شخصی منه. این که میگن نماز ادم رو از خیلی گناه ها حفظ میکنه رو من با همه ی وجودم حس کردم و با چشم خودم دیدم. من نماز میخونم.اما گاهی که ازش دور میشم همه ی میلم میره به سمت خود ارضایی.خدا منو ببخشه . دارم ترک میکنم . و سعی میکنم نمازمو همیشه حفظ کنم چون اونم منو از خیلی چیزا حفظ میکنه که یکیش خود ارضاییه. خدا هممونو ببخشه
  • یه مرده ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
    83 14
    من یه ادمی بودم که درسم خیلی خوب بود اینکار همه ی زندگیمو گرفت ضریب هوشی 135 رو گرفت دوس دارم بمیرم ترو خدا کمکم کنید من 3 ساله این کارو میکنم زندگیمو نابود کردم ترو خدا دعا کنید کمک میخوام
  • اراده ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    52 32
    شما سعی کنید که در هر با این عمل زشت را انجام میدهید کم کنید به طور مثال شما در هر هفته مثلا 5 بار خودارضایی میکنید هفته ی بعد کمترش.کنید و هر هفته کمتر و کمتر که مثل من جواب میگیرید
  • armin ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 1
    من در حدود ۱۰ سال این کار زشت را انجام میدم . و خیلی وست دارم ای کار زشت و ناپسند ا ترک کنم ولی نمیتوانم احساس خیلی بدی داره این کار خداون یکتا به همه بندگانت کمک کن که عادتت های به خود را ترک کنن
  • sam ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    دستتون درد نکنه خدا عاقبت به خیرتون کنه
  • sam ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    44 6
    دستتون درد نکنه خدا عاقبت به خیرتون کنه
  • عرفان ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    101 3
    ترکش خیلی سخت و کوفتیه !!! خییییییلی ... بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی اما یه لحظه ام که شده تو رو خدا به این فکر کن که همین الان هم میتونستی بجای خوندن این مطالب بری یه فیلم س ک س ی ببینی و خودارضایی کنی . پس بدون این یه نشونه است که خدا دوستت داره و داره راهنماییت میکنه . مطمئن باش توی ترک کردن هم کمکت میکنه. شک نکن. رفیق بامرام همه چیزشو پای رفاقت میده. سعی کن با رفیق باشی و حرفشو گوش بدی تا او هم رفاقت رو بهت ثابت کنه. یا علی مدد
  • محمد ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    چرا باید زمان بلوغ جنسی و ازدواج انقد زیاد باشه ؟؟؟ خدایا قربونت برم نمیشد یکم دیر تر بالغ میشدیم که اینجوری زندگیمون تباه نمیشد ؟؟؟؟ ______ خدایا چیکار کنم؟؟؟؟؟
  • علی ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    82 3
    سلام دوستان من نزدیک به سه ساله دارم این کارو میکنم چند بارم قصد ترک کردنشو داشتم دوسه بار خیلی خوب پیشرفتم وا تا بیست بیستو پنج روز اینکارو نکردم ولی دوباره با نگاه کردن به یه عکس این کارو کردم موقع انجام دادن این کار با اینکه دوست ندارم این کارو بکنم ولی نمیدونم چرا نمیتونم انگار اون موقع ای که این کارو میکنم دستام بسته میشه چشام کور میشه و گوشام هیچ چیزی رو نمیشنوم واقعا به خودم میگم خدا منو دوست نداره با اینکه میدونم گناه کبیرست ولی همش این کارو میکنم میترسم با گناه بمیرم اون موقع جوابه خدا مو چی بدم من میدونم الان خدا خیلی از دست من ناراحته به جای اینکه به حرف خدا گوش بدم به حرف شیطون گوش میدم امیدوارم خدا همهی اون کسایی رو که این کارو انجام میدن ببخشه خدایا مارو ببخش که به خاطره کار هایی که میکنیم تو رو ناراحت میکنیم
  • امیر ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    57 8
    من دو ساله که اینکارو انجام میدم و با انجام کار هایی چند بار تا مرز ترک کردن رفتم ولی دوباره شروع کردم نماز خواندن و صلوات فرستادن و ذکر گفتن خیلی موثر هست
  • سجاد ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    من از الان دیگه ترک میکنم ... مییییییییییییییییییییتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتووووووووونننننننمممممممم
  • mr.x ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    59 2
    با سلام خدمت دوستان عزيز. اگر جمله بنديم مشكلي داره در همين ابتدا عذرخواهي ميكنم. خود ارضايي نه تنها يك گناه كبيره حساب ميشه بلكه ضررهاي جبران ناپذيري رو به بدن ميرسونه به خصوص به سيستم عصبي بدن كه متأسفانه اين عمل زشت و خطرناك بين جوانان ايران بسيار زياد شده و جاي تأسف داره كه بگم با ظهور شبكه هاي اجتماعي مانند لاين، وايبر، واتساپ و .... و پخش شدن جك ها و به اصطلاح پيچ مشكلات جنسي باعث شديم كه اين اعمال خيلي سريع و زود به گوش نوجواناني كه به سن بلوغ نرسيدن برسه و باعث بلوغ زودرس و دردسرهاي بعد از اون بشه. دوستان، من شخصاً به اين نتيجه رسيدم كه هر چيزي رو كه اسلام واقعي حرام و يا گناه اعلام كرده، براي بدن انسان ضرر داره. به نظر من بهترين راه براي ترك اين كار اول ايمان و دل سپردن به خداست و دوم اراده قوي. براي دوستاني كه مجرد هستند يكي از راه هاي درمان ازدواج هستش. هرچند عزيزاني هستند كه بعد از ازدواج هم به سمت اين كار ميرند و اين فقط به خاطر اينه كه طرف مقابلشون نميتونه ميل جنسي اون فرد رو اون جور كه بايد برآورده كنه. پس با مراجعه به مشاور خانواده و كمك گرفتن از پزشكان متخصص ميتونن مشكلشون رو حل كنند. به اميد روزهاي خوب.
  • مهدی ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    38 6
    مطلب فوق العاده خوب و تاثیر گذاری بود با تشکر
  • بهنام ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    58 7
    دسستتون درد نکنه من الان 2 ماهه که ترکش کردم و هر وقت که می خوام اینکارو بکنم می رم فیلمرو دانلود می کنم تا دانلود شدنش سریع می یام این سایت رو نگاه می کنم و این مطالب رو دوباره می خونم و یکم دلم آروم می گیره و اون فیلمرو پاک می کنم بهترین راه حل رو خودمم پیدا کردم
  • M.90 ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    0 1
    سلام دوستان خوبم. من یه پسر ورزشکارم و درس خون دقیقا یه ساله که من این کارو انجام میدم از وقتی که این کارو انجام میدم موقع تمرین تو باشگاه زانو هام سست میشه درس میخونم یاد میگیرم فردا سر کلاس نمیتونم جواب بدم من پسری بودم که معدل درسم از نوزده پایین تر نبود الان دوتا تجدید آوردم. هر کاری میکنم نمیتونم ترک کنم. ترو خدا کمک کنید . خدایا بابت این همه گناه منو ببخش دست خودم نیس خود به خود میاد سراغم
  • بى خدا ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    من نميدونم اين چهل راه كه چهارتاش علمى نيست چطور ميخواد چاره اين مشكل بزرگ را بكنه همش خدا خدا اسلام دين آخه آدم محترم علمى يه مقاله را بنويسيد بازديد كنندها هم همه خدا پرست اما تا حالا يكيشون نتونست ترك بكنه
    • لیندا ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
      دلیل همه ی مشکلات بشر و این سردرگمیهاش اینه که خدارو گم کرده . برای پیدا کردن راه حل میخواد به چیزهای دیگه متوصل بشه . در صورتی که تنها یک راه وجود داره و اون راه ، خداست.
    • zanj ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
      35 22
      راست میگی به خدا هممون دم از ایمان خدا میزنیم اخرشم کف میزنیم وقتی این همه دختر پسر هستن که نیاز دارن چرا ما باید جلق بزنیم.
    • بنده خدا ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
      38 23
      مدرک تحصیلی تو چیه ؟ انقد ادعا نکن . هیچی نیستی .
    • با خدا ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
      آخه تویی که چیزی حالیت نیست کسی مجبورت نکرده که بیایی سایت خو............اول با خدا بشو اگه دیدی نشد اون دهنتو باز کن
  • sina ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    مرسی عالی بودش
  • با خدا ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    55 10
    سلام من جوان 16 ساله هستم و نزدیک 1 سال بود که خودارضایی میکردم و متوجه شدم که التم روز به روز کوچیکتر میشه و این کارو ترک کردم به نظر من اصلی ترین عمل برای ترک خودارضایی نماز خواندن است والبته از وقتی من نمازمو خوندم به احترام نمازی که میخوندم دیگه دست به همچین کاری نزدم
  • مقدم ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    37 11
    واقعا مطالب مفید دارید ممنون از زحمتی که کشیدید واقعا به درد خورد
  • ر خ ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
    46 18
    من زمان بلوغ تا الان که ۱۸سالمه خودارضایی کردم و بعد از هربار انجامش به خودم لعنت فرستادم واقعا سخته چون من اندامم شدیدا بده چهل کیلوام بخاطر این مرض کوفتی اکه ترکش کنم چاق میشم؟؟؟
    • حسام ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
      26 7
      بله منم همینطوری ام ترک کنی چاق میشی
  • نمیدونم ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    76 74
    ممنون بخاطر این مطلب مفیدتون. من از سن 5-6 سالگی خودارزایی میکردم و الان که در آستانه 17 سالگی ام هم اینکارو انجام میدادم.بار ها و بارها تصمیم به ترک گرفتم و توبه کردم ولی نشد اما ایندفعه ارادم رو محکم میکنم. واقعا وضعیت جسمانی خوبی ندارم وزنم 35 کیلو هستش و شلم و از خودم متنفرم جوش های روی بوستم هم که وحشتناکه .. من واقعا میخوام ترک کنم و دیگه اینکارو انجام نمیدم همینجا و جلوی اینهمه شاهد به خدا قول میدم... بازم ممنون بخاطر این مطلب خوب...
  • نمی گم ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    30 31
    من از 13 سالگی شروع کردم وا لان 16 سالمه وتونستم 1 بار کامل ترک کنم تا چهار ما نزدم ولی بعدش شروع کردم به ماه یک دفع یا 3 هفته یه دفع والان 16 سال دارم هفته 1 دفع میزنم
  • ع ن ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    46 4
    منچند ماه این کارو میکنم و امشب با خوندن چند مطلب تصمیم گزفتم جدا ترک کنم تو به قرآن برام دعا کنین دوباره به زندگیم برگردم من پیش شما قول میدم که دیگه این کارو نکنم یا خدا بسم الله
  • ر.پ ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    46 11
    مهم ترین علت اینکه نمیشه این عادت بد رو ترک کرد روش غلطی هست که بیشتر افردا بکار میگیرند. نمیشه گفت از امروز تا اخر عمرم دیگه اینکارو نمیکنم !! باید خودتو بسنجی ببینی تو این چندسالی که اینکارو میکردی هر چند وقت یه بار بوده بعد به طور منظم کم ترش کنی . اینا رو از تجربه خودم میگم من هفته ای 2-3 با حتی گاهی 5-6 بار اینکارو انجام میدادم وقتی تصمیم به ترک گرفتم تا 1 ماه هفته ای 1 بار شد. کم کم هر 2 هفته یک بار بعد از 70-80 روز به ماهی 1 بار رسید . الان در مرحله 1 فصل یکبار هستم.. قبلا خیلی سعی کرده بودم ترک کنم ولی از هیچ راهی نمیشد . فعلا با این روش تقریبا مشکلم حل شده. احساس فوق العاده ای که الان دارم رو هیچ وقت تو این 5-6 سال نداشتم.
  • رفاقت تعطیل ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    61 16
    سلام دوستان اول واستون بگم که من این کارو بلد نبودم رفقام بهم یاد دادن ((رفاقت تعطیل)) دوم واستون بگم که هر کی این کارو بکنه حتی واسه یه دفعه هم که شده دیگه نمیتونه جلو خودشو بگیره وخیلی هم سخته درمانش ((رفاقت تعطیل)) سوم من الان حدود دو ساله دارم میزنم وهنوز که هنوزه نتونستم ترکش کنم واگه خدا بخواد این مطالبو که خوندم ترکش میکنم((رفاقت تعطیل)) هیچ وقت با دوستانتون نگردید حتی صمیمی ترینشون یه روز بهتون خیانت میکنن ((رفاقت تعطیل))
  • ... ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    30 12
    واقعا نوشته ی خوب و کاملی بود تو رو خدا برام دعا کنید که منم این عمل زشت رو ترک کنم چون به نظر خودم تنها عیب من در زندگی و انسانیتم فقط این عمل زشته... التماس دعا التماس دعا
  • محمد ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    49 14
    سلام من 13سالمه و متاسفانه جلق میزنم سنمم کمه میدونم میخوام بدونم اگه ترک کنم میتونم بچه دار شم؟ و من در تابستون بیشت این کارو میکنم لطفا برام دعا کنین.
  • یه روانشناس ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    آقایون داداشام سلام ، من فقط میخام به برادرام بگم هر کسی این مشکلو داره همش مربوز به جنس مخالفتون یعنی دختراست ، شما با دختر ارضا میشین و اگر اندام یه دختر رو ببینین استمنا میکنین، عزیزان من تا جایی که ممکنه از دیدن اندام جنس مخالف یا فیلم و عکس دوری کنین ،،،،⬅کلید اصلی خدا و عبادت ، نماز و ⬅خودارضایی فیلم و عکس و جنس مخالف عزیزان براتون دعا میکنم ↔ فقط میدونم که با خودتون میگین کا ش زندگی ازینا داشت ⏩▶◼⏪◀ التماس دعا
  • Success ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    38 13
    سلام مطالب خوبی بود حدود بیست و دو سالمه و از ۱۳سالگی این کار ازار دهنده رو انجام میدم انجام این کار در زندگی خیلی تاثیر داره و جلوی تمام پیشرفتاتو میگیره از همه نظر اگه دوسدارید ترکش کنید زود ازدواج کنید تا به موفقیت های بزرگی برسید برای همه تون ارزوی موفقیت و ثروت میکنم
  • یه دوست ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    38 8
    سلام یکی از مهمترین راه حل ها اینه که چند وقتی دسترسی به اینترنت رو کلا قطع کنین، اگر اینترنت پر سرعت دارین، کلا قطع کنین، تا وقتی که این عادت از بین بره. چون کسی مه عادت به این عمل کرده باشه، اراده اش ضعیف شده و با کوچکترین تحریکی می ره به سمت این کار. مطلب دیگه اینه که محیطتتون رو عوض کنین: مثلا در مورد دوستانی مه شما رو تحریک می کنن تجدید نظر کنین. دوستای جدیدی پیدا کنید که برای زندکیشون هدف مشخصی دارند. درسشون خوبه، ارادهی خوبی دارن. چون روی انسان تاثیر بسیار زیادی داره. وقتی دوست من آدم با اراده ای باشه کم کم من هم همرنگ اون می شم.
  • fat ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
    45 12
    تو رو خدادبگید چی کار کنیم ک تو خاب این اتفاق نیفتهv
    • Unknown ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
      50 7
      عزیزم توی خواب این کار اشکالی نداره چون شما هوشیار نیستی و در ضمن این جور خوابا راهیه واسه کم شدن شهوت آدما...فقط حواست باشه توی خواب، نه قبل خواب!
  • پشیمونم ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
    58 9
    سلام به همه ی دوستان من از 13 سالگی خودارضایی میکردم تا الان که 15 سالمه واقعا که این کار تاثیر های زیادی روی جسم و روان میزاره با اینکه همه ی زیان های اونو میدونم و چندین بار میخواستم ترک کنم ولی نشد با اسیب هایی که بم زده منو از خانواده و جامعه دور کرده به طور کلی گند زده به زندگیم از شما دوستان میخوام برام دعا کنید منم برا همه کسایی که این کارو میکنن دعا میکنم
  • با اراده. ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
    46 6
    من اراده ام قويه..تونستم با رژيم گرفتن سى كيلو وزن كم كنم..حالا هم تصميم به ترك اين عادت كردم..اين عادت كه در برار منى كه يه انسان متمدنم هيچه..
  • یه بندیه خداییم ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
    37 7
    سلام. من 15سالمه واز 13سالگی شروع ب این کار کردم امید وارم بتونم ترکش کنم.واقعا ایمان ب خدا رو کم میکنه. در ضمن مطلباتون خیلی تاثیر گذار بود برام دعا کنین با تشکر
  • کسی که ترک کرده ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
    29 7
    لیستی از ضررهای اینکار را در دفترچه یاداشت هایی که مربوط به کامپیوتر است بنویسید تا هر وقت کامپیوتر را روشن می کنید این لیست جلوی چشم شما باشد و به طور مداوم آنها را مرور کنید. وقتی من به طور مداوم ضررهای کاری را در ذهنم مرور کنم، به تدریج نسبت به آن کار بی علاقه می شوم. (اگر چندین نفر دسترسی به کامپیوتر شما دارند می توانید پسوورد بگذارید تا فقط شما ببینید) مسئله این است که من باید از این کار تنفر پیدا کنم و یکی از راه حل های آنT مرور ضررها و خسارتهایی است که به خاطر اینکار به من وارد شده است. این نکته روانشناسی است و در موارد مشابه هم کارایی دارد. نکته مهم این است که تکرار این مسئله طی چند ماه اتفاق بیفتد و پشتکار داشته باشم
  • علی ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    62 11
    سلام دوستان واقعا خیلی ضرر داره میخوام ترک کنم ولی یه حسی میگه هالا همین یه بار. به خودم هم میگم این کارو نکن یه بار یه باره ولی خیلی سخته بالاخره کار بد را انجام میدم 14 سا لمه لطفا برام دعا کنید مثل زندان هس برام دعا از این زندان بیام بیرون مرسی داداش من تقریبا این کار هارو انجام میدم ولی فکرم از کل دسته خودم نیس ولی بعدش پشیمون میشم ینی میخوام خودمو بکشم اخه چند ساله هنور ترک نکردم برام دعا کنید مرسی دوستان اگه نظر بهتری دارین بهم بگین مرسی
    • مرتضی ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
      49 10
      ایشالا خدا کمکت میکنه
  • کسی که قصد داره ترک کنه... ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    60 11
    سلام.. مطالبتون عالی بود .. تقریبا اطلاعات کافی و کاملی رو رسوند.. من میخوام ترک کنم سنمم کمه چهارده سال ... متاسفانه در اطرافم تمام کسانی که دچار این مشکلند هم سن من یا حتی کوچکترند ... من از طریق یک نا رفیق با این کار حرام آشنا شدم... امیدوارم همه از این زندان رهایی پیدا کنن... در ضمن اینم بگم من قبلا خیلی ایمانم قوی بود به طوری که حتی نمازم قضا نمیشد ولی ایمانم روز به روز داره ضعیف تر میشه خدا به هممون کمک کنه...
    • ZAHRA ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      25 4
      منم 17سالمه چهار روزه ترک کردم. روز به روز به خدا حس نزدیک شدن بیشتری پیدا میکنم.من چهارسال ینکارو کردم و یک ساله تصمیم به ترک گرفتم.والان داره عملی میشه این اراده رو از معجزه زندگیم نامزدم دارم.اولین بار عمه ام با من اینکارو کرد خدا جزاشو بده. امیدوارم همتون ترک کنین و موفق باشین پیش به سوی زندگی سالم.....
  • مجتبی ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    55 13
    سلام برای ترک این فقط باید خودتو خسته کنی خسته میتونی ورژش کنی برو سر کار برو گردش فقط یه کاری کن رسیدی خونه نا نداشته باشی کاری بکنی بعد 2 هفته میپره از ذهنت اگه الان که سنت 14 هست ترک نکنی مطمن باش اینده هم نمیتونی
  • علی رضا ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
    72 10
    سلام به تمام عزیزانی که تصمیم به ترک دارند .من 4 سال اینکارو انجام دادم و برای ترکش هر کاری انجام دادم و امروز تصمیم گرفتم که حاصل تجربیات 4 ساله ام رو در اختیار شما عزیزان قرار بدم. تنها راه ترک این عمل باور به خدا و باور به خودتونه من تنها از این طریق تونستم ترک کنم وحالا روش ترک:1قبل از هر کاری ابتدا باید تصمیم به ترک بگیری 2باید سعی کنید به خداونزدیک بشوید و شروع به نماز خوندن بکنیدواگر در کنار نماز یومیه نماز شب بخونید بهتر و تاثیر گذار تره 3مهمترین بخش کار نوشتن یک عهد نامه بین خودتون و خداست . حالا شاید سوال پیش بیاد که توی عهد نامه چی بنویسیم؟توی عهد نامه باید قانون هایی رو بنویسیم که به ترک ما کمک کنه مثلا بنویسیم که دیدن فیلم وعکس سکسی ممنوع است و...بعد از نوشتن قانون های عهد نامه در انتها باید به خدا قسم یاد کنیم که به تمام قانون هایی که نوشتیم عمل کنیم. البته تکمیل عهد نامه ی خودم 2 سال طول کشید .بعدا که خودتون انجام بدین میفهمین که چرا طول میکشه تا عهد نامه تکمیل بشه. برای همتون ارزوی موفقیت دارم امیدوارم مطلب به کارتون بیاد.
  • مهرشاد ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۳۰
    اینها همه چرنده هیچ طور نمیشه ترک کرد ..من الان حدود سه سال.ه به این کار کثیف مشغول شدم و نمیشه ترکش کرد
  • یه رفیق ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    52 10
    ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه سفینه النجاه یعنی اینکه اگره داری غرق می شی میاد ودستتو می گیره فقط باید باور کنیم عزیزم که داری غرق می شی و امام هم کارش نجات دادن من و توست. درست بخواه............
  • ملدتن ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
    44 7
    متشکرم چهار روزه توی ترکم
  • ........یه نفر ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    50 10
    سلام.من پسری هجده ساله هستم از وقتی که رفتم مدرسه جز خوبای کلاس بودم حتی در مقاطع مهمی مثل دبیرستان و قتی از سه سال پیش این کار رو شروع کردم همه چیز عوض شد.از ظاهرم تا درسام.کسایی که من بهشون درسا رو یاد میدادم الان اونا به من.خیلی اشتباه بزرگی بود کمکم کنید این کا رو ترک کنم
  • akbar ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    37 8
    عالی بود واقعا مارو باخبر ساخت انشا الله همه این کارو بذارن کنار
  • hossien ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
    24 9
    خیلی خوب بود .
  • امیر ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    61 9
    سلام من 16سال دارم که علاقه ی زیادی به درس خواندن داشتم اما وقتی که مرتکب این عمل زشت شدم دیگر حوصله ی درس خواندن ندارم.چه کار کنم تورو خدا کمکم کنید...
  • h.b ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    57 8
    من همه کار برای ترکش کردم ولی نتیجه نگرفتم تا اینکه از التم خون میومد ،هر بار که دستشویی میرفتم دو سه قطره خون میومد ،موقع خود ارضایی هم همینطور ،کم کم شروع کردن عفونت کردن ،روم نمیشد موضوع رو با کسی در میون بزارم ،تا اینکه رفتم پیش یه دکتر خوب و مداوا شدم ،دوستان گلم هیچی به سلامتی نمیرسه قدرشو بدونین
  • امیر ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
    56 8
    سلام . من الان 15 سال دارم و خودارضایی رو از سن 12 سالگی شروع کردم . من قسم میخورم که از امروز یعنی تاریخ 94/9/17 دیگر خودارضایی نکنم . برام دعا کنید . مرسی. (دعا) (دعا) (دعا)
  • على ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    78 15
    سلام ببخشيد يه سوال داشتم ميخواستم بگم كه من يه جوون 25ساله هستم و با استفاده از راهكار هاى شما خود ارضايى رو ترک كردم ميخواستم بدونم ايا اينكه حافظه من دوباره مانند قبل از شروع استمناء خوب ميشه يا نه ؟؟؟؟ جواب بدين تروخدا
  • Mr.X ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
    57 8
    سلام دوستان من به مدت 4 سال هست که خودارضایی میکنم و الان از کرده خودم خیلی پشیمونم و میخوام این عادت زشتتو ترک کنم اخه خیلی روی حافظه و هیگلم تاثیر گذاشته از وقتی خود ارضایی میکردم هوشم کمتر شده و اعتماد به نفسم و پشتکارمم خیلی خیلی کم شده من اینجا در حضور شما عزیزان میخوام این عمل زشتو ترک کنم و به زندگی عادی خودم برگردم تورو خدا واسم دعا کنید 94/9/28 از دکتر دهقان نژادم خیلی سپاس گزارم که منو متحول کرد یا حق
  • مهدی ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
    76 15
    سلام من از 13 سالگی شروع به این کار زشت کردم و روزی 3 بار میزنم که الان شده 15 سالم ولی 3ماهه که ماهی 3یا 4 بار میزنم تونستم کمش کنم هر کاری میکنم که واسه همیشه ترکش کنم نمیتونم. هربارهم که میخوام بزنم میگم حالا همین یه بار قول میدم دیگه نزنم ولی دفعه دیگه هم باعث میشه که بزنم ... خیلی ناراحتم اخه زندگیم خراب شده از زندگیم بدم اومده دوست دارم بمیرم اخه هیچ کاری رو نمیتونم کنم کل استعدادامم از بین رفتن مخصوصا تو درس که الان خیلی بد شدم حال حوصله هیچ کاریو هم ندارم (من قول میدم الان یعنی در تاریخ 94/9/28که دیگه واسه همیشه نزنم) توروخدا واسم دعا کنید... مرسی
    • mostafa ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
      54 6
      سلام مهدی جان برات خیلی دعا کردم .امید وارم که تونسته باشی ترک کنی.
    • پدرام ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
      30 32
      خخخخخخ تو بازم نمیتونی قول الکی نده شوخی میکنم ایشالا موفق میشی
  • امین ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    51 5
    سلام.من یه پسر15ساله هستم که از 12سالگیم دارم هرروز دوبار خود ارضایی میکنم.توروخدا یه راه حل بگین که درست باشه و بتونه به من کمک کنه.امیدوارم شما هم بتونید ترک کنید. به امیدخدا
  • محسن ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
    31 9
    به نظر من اگه آدم مواظب افکاراش باشه میتونه با این بیماری مقابله کنه من هنوز هجده سال دارم ولی باز هم سخته برام ذهنم رو درگیر مسایل دیگه میکنم تا به این چیزا فکر نکنم
  • یه دختر ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    سلام اگه میشه زود جواب بدین خیییییلیی واجبه.من یه دخترم و از 11 سالگی این کارو کردم اوایل کم بو تما بعد زیاد شد یه مدتی ترک کرده بودم اما اتفاقاتی افتاد که دوباره نزدیک یه ساله شروع کردم شایدم بیشتر. الان14 سالمه بعضی موقع ها مایع ای سفید از بدنم خارج می شه وشکل دستگاه تناسلیم تغییر کرده باید چیکار کنم خیلی پشیمونم.اون مایع چیه؟ممکنه در آینده بچه دار نشم؟
    • امیر ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
      39 9
      اون مایع خارج شدنش کاملا طبیعیه ناراحتش نباش برا مردا هم اینجوریه
    • Arash ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
      42 8
      سلام من 15 سالمه 2 سال هست اینکارو میکنم ولی الان 1 هفته شده این کارو نکردم و هر روز دعا و نماز میخونم وهر وقت شد که به فکر های بد می افتم سریع به خدا توکل میکنم ممنون از سایتتون
    • setayesh ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
      68 11
      عزیزم اون ترشح هست و عادیه.
  • حسین ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
    33 42
    من خیلی وقته مبتلابه این بیماری شدم موندم چجوری ترکش کنم برام دعا کنیم یا جق
  • علی ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    53 11
    سلام.من ی پسر 15 ساله هستم.از 2سال پیش تا حالا دارم هفته ای 2الی3بار خود ارضایی میکنم.ی راحل قطعی برای ما بگید.نمی خوام تو این کثافت کاری غرق بشم
  • یا مهدی ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    63 12
    سلام دوستان من از 11 سالگی شروع به این عمل زشت کردم والان هم 17 سال دارم نماز وعبادت هم می کنم (حدود سه ماهه )البته جدیدا با یک از همکلاسی هام رفیق صمیمی شدم که اون خیلی با خدا و میدونم یک بار هم این کارو نکرده حالا اینا زیاد مهم نیست فقط درمانش اینه که از رفیق بد پرهیز کنی و یکی دیگم اینه که اینترنتو کلا قطع کنی و هیچ راهی برای وصلش نباشه منم با اینکار این استمنا رو ترک کردم امتحانش ضرر نداره خیلی خوب هم جواب می ده یکی دیگم اینه که اصلا اصلا اصلا به اندام کسی نگاه نکنی دو چیز که انسانو به این گناه میندازه اولیش نگاه دومیش هم فکر اگه تصمیم بگیری این گناه رو تا 25 روز انجام ندی که البته به 40 روز برسونی خیلی بهتره مطمئن باش دیگه سراغش نمی ری. هرشب هم تا 40 روز زیارت عاشورا بخون انشا ا .. ترک می کنی . یا حق
  • از چي بگم برات ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    44 13
    سلام من ١٣ سالمه و يك ساله دارم ميزنم ولي خيلي بد شدم و الان يك هفتس رو تركم ممنون از چهل روش
  • بنیامینم ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۱
    54 11
    سلام من الان 15 سالمه 2 سال هست که مجبور به این گناهم من الان شرمنده ی خدام نمی دونم چکار کنم. کمکم کنید.
  • مهدی ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    49 11
    ممنونم از سایت خوبتون امیدوارم همگان از خواب غفلت بیدار شوند
  • ali ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
    هیچ کس نمی تونه ان را ترک کنه باید اون زمانی که برای اولین باراین کاررا انجام دادید اون وقت می تونستید ترکش کنید
  • نیما ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    42 4
    با سلام خدمت جناب دکتر و تبریک برای سایت خوبتون من یه پسر 20 ساله که بعد از 8سال باتوکل به خدا موفق شدم ترک کنم.الآن هم یک ماه از مدت ترکم میگذره. توصیه ی من به دوستای گلم اینه که ضررهای این بیماری رو کامل بشناسید و تا اونجا که میتونید اراده خودتون رو تقویت کنید و ب اراده خودتون باور داشته باشید و از همه مهم تر به خدا توکل کنید و ازش کمک بخواید خدا خودش کمکتون میکنه "مطمئن باشید"
  • خواهش میكنم برام دعا كتید ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    63 8
    تورو خدا برام دعا كنید من قولم میدم ترك كنم فقط خواهش میكنم اول دعا كنین بعد رد شین التماس دعاااااااااااااااا
  • ,,,, ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
    34 10
    من ميخوام و مى تونم از امروز ترک کنم يعنى 21/10/94 دمتون گرم واسه سايت خوبتون انشالله ماه ديگه ميام و ميگم درمان شدم يا در پناه خدا يا حق
  • armin ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    45 5
    سلام من آرمین هستم 15ساله من یک سال این عمل و ترک کردم ولی دوباره برای دو سه روز خود خود ارضایی کردم البته روزی یک بار بعد دوباره ترک کردم تا الان یک سال و دو ماه میشه الان دو سه روز دوباره انجام میدم زی چشمان گود افتاده و زانو هام صداشون میاد و درد میکنه و صورتم هم لاغر شده خواهش میکنم کمکم کنید
  • یه تنها ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    41 11
    1:من این رو به دوستانی که واقعا ترک کردن بگم که خیلی با اراداند. 2:ادم واقعا قلبش درد میگیره یکی از بچگی این کار رو شروع کرده و حتی تفاوت دختر وپسر رو نمی دونه (مثل خودم) 3:نماز خوندن واقعا کمک می کنه چون از اوجایی که ادم باید بعد خود ارضایی غسل کنه تا بتونه نماز بخونه.(مخصوصا تنبل ها) 4:ولی باید این نکته رو هم در نظر گرفت که دور ی از این عمل باعث جلوگیری از رشد بیش از حد الت میشه
  • کامران ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
    45 11
    اگه واقعا تصمیمتون رو بگیرید هیچ در بسته ای روبروتون ننیبینید فقط باید از ته دل بخواهید همین کافیه البته باید به خدا ایمان داشته باشبد میتونید یاعلی .موفق باشید
  • hojat ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    54 9
    سلام،کسایی که خود ارضایی میکن، زمانی که اون فکر در ذهنشون تشکیل میشه، مقدار کمی ابلیمو یا آب پرتقال یا نوشیدنی های ترش بخورند که خاصیت اینو داره که بدون سرد کنه واز اون حس بیرون بیایین، ودچار این عمل نشوند.
  • علی ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
    44 21
    خیلی وقته که ترک کردم ولی چند وقتی هست که خیلی تحریک میشم و گاهی یه کم به سراغش میرم چی کار کنم
  • یه بنده خدا ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    50 31
    سلام. دو سه ماه موهای اطراف آلت تون رو نزنین خود به خود حس شهوت ازتون دور میشه.
  • حمید ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
    66 13
    سلام مجید جان. نظرت رو راجع به ترک خود ارضایی تو سایت خوندم. به نظر من حقیر، که مطالعات زیادی در این زمینه داشته ام، تنها راه نجات از این عمل زشت، ازدواج نیست بلکه اراده ی عملی بر ترک است.من خیلی ها رو میشناسم که ازدواج هم کرده اند ولی هنوز عادت به استمنا دارند. راجع به اینکه گفتی هورمون های جنسی زیاد ترشح می کنند، باید بگویم که با ترک خوردن غذاهای تحریک کننده و ورزش سنگین مثل دویدن، خود به خود ترشح هورمون های جنسی در این زمینه کم می شود. در ضمن، انجام ورزش های کششی موجب استفاده ی زیاد بدن از منی می شود. باز هم اگه سوالی داشتی و مشورتی خواستی می تونی بهم بگی، چون در زمینه ی مسایل جنسی تحقیقات زیادی کرده ام. این را هم بدون که نا امیدی، از مکر های بزرگ شیطان است. نذار شیطان نا امیدت کنه و بهت بگه دیگه نمیشه و دیگه کارت تمومه. عده ای از اصحاب، به پیامبر صلی الله علیه واله گفتند: یا رسول الله فلان جوان، گرفتار گناهانی است. پیامبر فرمود: آیا آن جوان نماز می خواند، اصحاب گفتند که بله او همیشه در صف جماعت حاضر است، پیامبر فرمود: بالاخره نمازش او را نجات می دهد. یا علی مدد
  • سینا ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
    55 10
    سلام . فقط از ته دل از خدا بخواید کمکتون میکنه . منم هفت روزه که تصمیم به ترک گرفتم . تورو خدا واسه منم دعا کنید . خدایا تو رو قرآن کمکمون کن.
  • ustaad ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
    با سلام و خسته نباشید به تمام افرادی که دارن این مطلبو میخونن. بهترین روش برای ترک این عمل 1-انجام واجبات دینی ( نماز ، حتما باید نماز بخونین شاید اولش سخت باشه اما 4روز ادامه بدین راحت تر میشه براتون ، حتما به گوشیتون نرم افزار بزنید که وقت اذان بهتون گوشزد کنه (تاثیر گزاره ، چون هر چه به وقت اذان نزدیک میشین از انجام اعمال زشت پرهیز میکنین، حتما قران بخونین بعد نماز هم عربی هم فارسی (اگه خواستین، بگین این مورد توضیح بدم طولانیه) ،روزه ،که روزه بهترین روش ترک هستش اگه بتونین انجام بدین (هفته ای سعی کنین 1 بار روزه بگیرین)، اذکار شامل دعاها ، تسبیهات اربعه ، صلوات و ... که کتاباش تو نت و بیرون زیاده ، 2- خود مشغولی (به بیرون رفتن- صحبت کردن با دوستان-فکر کردن به لحظه های خوش و خنده های که با دوستانتان داشته اید ، مناظر طبیعی و اینکه زندگی به شکل طبیعی در جریانه-3-اصلا تنها نمونین (همیشه تو جمع باشین) در صورت تنها بودن ذکر نام خدا و تسبیهات اربعه یادتون نره - 4-فیلم های هالیوودی و کلا غربی نگاه نکنین به علت اینکه اونا تو فیلم کارایی میکنن که شمارو تحریک میکنه (توضیح طولانیه )-5- انرژِی خودتونو با روش دیگه ای تخلیه کنین ( ورزش کردن شامل ورزشهای هوازی = دویدن- پیاده روی-و ... ورزشهای سنگین شامل بدنسازی - بسکتبال - کشتی و ... اینم بدونین که چون انرژی تون جمع میشه و نمیتونین تخلیش کنین به ساده ترین روش و در عین حال جذابترین روش (خود ارضایی) اون رو تخلیه میکنین -6- اگه از اون افرادی هستین که وقتی یه فیلم پورنو نگاه میکنه بعد خود ارضایی، بعد از خودش بدش میاد و فیلم رو پاک مینه و بعدا دوباره تحریک میشه که اون فیلم رو دانلود کنه یا کلا بدست بیاره و بعد از بدست اوردن دوباره خود ارضایی میکنه در این مواقع ، اصلا نیازی به پاک کردن فیلم نیست چون تصورتون این هست که اون فیلم رو از دست دادین و انسان چیزی که از دست بده دلش میخواد دوباره بدس بیاره ، اما اگه فیلم رو پاک نکنین تصور اینه که من فیلم رو دارم و فکرتون به عدم وجود فیلم که باعث میشه کل روز رو به اون فیلم فکر کنین نمیره و فقط باید این رو به خودتون بگین که من این فیلم یا این لذت رو دارم و هر وقت خودم بخوام میرم سوراغش که در صورت خواستن دوباره ، چنین فکر میکنید که من اون لذت رو دارم و بعدا میرم سوراغش و هر روز به روز دیگر موکول میکنین با رعایت شرایط 1تا5 ، - 7-هر وقت هم ذهنتون رفت که تحریک بشه خودتون برین بیرون یا تو خونه ورزش کنین یا ذکر بگین در کل کاری که باعث منحرف شدن ذهنتون از این کار بشه 8- هیچ وقت به مدت طولانی یه جا نشینین ، بعد از نشستن به مدت طولانی حتما پاشین و فکرتونو ازاد کنین و به بیرون نگاه کنین کلا تو خونه زیاد نباشین برین بیرون 9- تو خونه هم فکرتونو بدین به درس و مشق 9- موهای اطراف الت رو اصلا نزنین فک کنین نیست یسخیالش باشین . با تشکر فراوان و امید اینکه تمام شرایط رو رعایت کنین
  • انسان ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    98 6
    سلام .یه چیزیو یادتون رفت.اگه بی اراده بودین یا اگه نمیتونستین با این مشکل روبرو شین یا اینکه اگه خودتونو دست کم گرفتین همتون دراشتباهین.دلیل دارم واسه حرفم اونم اینه که اگه دوست نداشتین یا اینکه قدرتش ونداشتین الان تو این سایت دنباله راه حل نبودین .دمه همتون گرم خیلی بزرگید خیلی پرقدرتید خیلی بااراده اید .واسه تک تکتون درحد توانم دعا کردم .بیخود نیست بهمون میگن اشرف مخلوقات .نشون بدید که لیاقتشو دارید .گرچه من مطمِئنم لیاقتشو دارید.بندازید دور این عادت کثیف رو.برید دنباله تواناییهاواستعدادهاتون.مخلصه همه شما بزرگا .یاعلی.موفق باشید
  • ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
    67 8
    ساعت 5 و 37 دقیقه بامداد جمعه مطمئنم خدا اونقدر بزرگه و عشقه که منو ببخشه خدایا من رو ببخش ♡
  • محمی ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    28 10
    عالیه خعلی.ممنونم
  • محسن ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    77 8
    ورزش کنید. از فکرای ناجور دوری کنید. تنها نباشید تنها نباشید تنها نباشید. یا حق التماس دعا
  • ساواش ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
    77 8
    با سلام اینجانب ساواش از تاریخ94.11.17 با توکل بر خدا ترک میکنم انشاالله هفته بعد میام و میگم که یک هفته پاک بودم و به همین روال هر هفته میام میگم تورو خدا شمام اینکارو بکنید و هر هفته بگید که پاک موندید و امید بدید به بقیه ممنون خدایا به توکل نام عظمت بسم الله الرحمن الرجیم.یا علی مدد.
  • شادی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    من به مدت هشت سال خودارزایی کردمو الان بکارتمو از دست دادم واقعا پشیمونم به همین دلیلیم نمیتونم ازدواج کنم ازتون خواهش میکنم این کار رو انجام ندین
    • مسعود ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      22 17
      شادی جان سلام.میتونم کمکت کنم؟
  • بنده خدا ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    64 10
    تصمیم گرفتم ترک کنم لطفا واسم دعا کنید
  • امیر ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۵
    80 8
    سلام من امیر هستم تو خانواده ما بلوغ زودرس ارثیه و من از 11 سالگی به بلوغ رسیدم و از 11/5 سالگی با این عمل آشنا شدم الان من 16 سالمه و تا حالا هفته ای نمونده که این عملو انجام ندم این رو هم بگم که تا حالا ده ها بار تصمیم گرفتم که دیگه این عمل رو انجام ندم ولی همشون نا موفق بوده ولی این بار تصمیم قطعی گرفتم شما هم دعام کنید دیگه نه برام بدن گذاشته نه آبرو کل فامیل فهمیدن و از همشون خجالت می کشم ولی دیگه میخوام بزارمش کنار دعا کنید چون اینبار تصمیمم جدیه
  • امیرحسین ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
    65 11
    سلام.من امیرحسین 16 ساله هستم که تقریبا یه سال و نیم هست به این بیماری مبتلا هستم الان فقط چند دقیقس که این عمل و ترک کردم واقعا دارم می میرم الانم تصمیم جدی گرفتم که این کارو نکنم چون من خلیفه خدا و انسان هستم ترو خدا دعا کنین برام خدایا کمکم کن.
  • مهدی ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    70 11
    ازامروزساعت۲شب تاریخ۳\۱۲\۱۳۹۴ تصمیم به ترک گرفتم یاعلی واسم دعاکنید
  • حسن ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    57 5
    منم میخوام ترک کنم واسم دعا کنید بتونم ترک کنم
  • محمد ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
    0 0
    سلام این سایت منو خیلی کمک کرد من از تاریخ۹۴/۸/۱۲تصمیم گرفتم دیگه خود ارضایی نکنم تورو خدا دعام کنید بعد رد شید
  • سهراب ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    من سهراب هستم ۱۴ساله البته خیلی با ایمان نیستم و یه جورایی به خدا اعتقاد ندارم.اما از الآن که چند دقیقه پیش این عمل رو انجام دادم،تصمیم گرفتم که این کارو دیگه نکنم.
  • محمد ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
    0 0
    منم میخوام ت کنم از امروز ساعت6 بعد از ظهر 94/12/11
  • علی م ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    34 5
    سلا م . من یه سال و نیمه که این کارو میکنم . چند بارم یه ماه ترک کردم ولی آخر سر برگشتم . واسم دعا کنین تا اینبار کاملا ترک کنم . یاخدا خودت به همه کمک کن .
  • mohammad ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
    38 8
    سلام دوستان من قبلا چند دفعه تلاش به ترک کردم ولی ناآگاهانه تصمیم به این کار گرفتم ولی موفق نشدم ولی از موقعی که این تاپیک رو خوندم تصمیم گرفتم ترک کنم و دیگه سراغش نرم برام دعا کنید یااااااااااااااا علی
  • بدبخت ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    96 8
    سلام الان ک دارم تایپ میکنم داره اشکام میریزه که چجوری با یه دست دارم دنیای اخرت و ایندمو خراب میکنم فکر کردن بهش وحشتناکه .... همه راه هازو تست کردم.... من ی بچه درس خونی بودم ک الان یه ادم داغون و شکسته شدم ... یه رفیقی داشتم که وقتی داشتیم به یه پارک میرفتیم بهم یاد داد....زندگیم جهنمه..روزی هزار بار بهش لعنت میفرستم ...خدایا چرا من.....چرا امتحاناتت اینقدر سخته ک افراد کمی قبول میشن....من که تژدید میشم ...شهریوریم در کار نیست ....برام دعا کنید ازتون خواهش میکنم
  • محمد ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    41 8
    سلام،من هم به این مرض لعنتی مبتلام،خیلی سعی کردم جلوی خودمو بگیرم حتی نمیتونم از فکرش بیام بیرون،دچار افسردگی هم شدم، هیچ کس مطلع نیست فقط من از این کارم خبر دارم،نمیشه ترک کنم،هربار که خواستم وسوسه شدم و بازهم دست به این کار زدم،مطمئنم دیگه خدا منو نمیبخشه،دیگه واقعا عذاب میکشم،خواهش میکنم برام دعا کنید.با توکل بر خدا الان دوباره تصمیم ترک میگیرم.خدایا به امیدتو...
  • ali ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
    60 7
    بچه ها همه ما میتونیم ما همگی پیروز میشیم و بر این بیماری غلبه میکنیم زنده باد عشق زنده باد خدا
  • شرمنده اقا... ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    51 8
    ان شاالله همه بتونن این گناه بزرگو ترک کنن از افرادی که این پیامو میبینن خواهش مندم که موقعی که به نماز میاستید برای من هم دعا کنید ...واقعا ممنونم
  • ali ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
    53 10
    بچه ها واقعا احساس خیلی خوبیه...من به خودم میبالم الان قبلا اصن اعتماد به نفس نداشتم وضعیت روحی روانی من خیلی بد بودش ولی الان احساس سبکی میکنم بچه ها اراده خیلی مهمه اراده رو تقویت کنید همه چی حله.من دلم میخواد هر چند وقت یه بار نظر بدم و از مسئولین خواهشمندم نظر منو توی نظررات نشون بدید...ممنون ...بازم میگم هیچ چیزی قدرتش بالاتر از عشق نیست.زنده باد عشق زنده باد خالق عشق
  • امید ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    سلام من از سن 13 سالگی شروع کردم و الان که 15 سالمه میخوام ترک کنم الان نظرات شما رو خوندم حالم یک جوری شد تصمیم گرفتم که ترک کنم واسه من هم دعا کنید
  • ali ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
    0 0
    سلام به دوستای گلم.امیدوارم حال همگی خوب باشه.امروز یه کم بهم فشار اومد ولی بازم به این فکر کردم که خدا هست خدا داره میبینه بخدا روز به روز دارم بهتر میشم.ای کاش تو همه کارایی که میخویم انجام بدیم خدا رو در نظر بگیریم.دستای همه دوستای گلم رو به گرمی میفشارم و از همشون خواهش میکنم که اگه میتونن نظر بدن من نظرات رو میبینم و دلگرم تر میشم.خدا با ماست اون هیچ وقت ما رو فراموش نمیکنه.یاعلی
  • خسته ام خدایا ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
    61 14
    سلام من 18 سالمه ی ساله دارم اینکارو میکنم خدایش دیگه خسته شدم خیلی افسرده شدم غمگین و زیر چشمام خیلی فرو رفته هر چقدر میخوام بزارم کنار نمیشه تورو خدا یکی برام دعا کنه چون دیگه اعتماد ب نفسمو از دست دادم هر چقدر دستمو میزارم روی قران نمیشه به قران نمیخوام گناه کنم اما نمیشه دیگه ......
  • ahora ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
    40 15
    دوستان خواهش ميكنم از همتون اگر از اين بيماري برخوردار هستيد لطفا عوارض هايي كه رو بنتون و سلامتي تون تاثير به كمكتون احتياج دارم خواهش ميكنم عوارض هايي كه رو بدنتون تاثير گذاشته رو بنويسيد ممنون
  • ahora ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
    0 0
    دوستان خواهش ميكنم از همتون اگر از اين بيماري برخوردار هستيد لطفا عوارض هايي كه رو بنتون و سلامتي تون تاثير به كمكتون احتياج دارم خواهش ميكنم عوارض هايي كه رو بدنتون تاثير گذاشته رو بنويسيد ممنون
  • صهیب ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
    0 0
    خیلی ممنون از راهنمایی هاتون
  • محمدحسین ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    0 0
    با سلام من 6ماهی هست که گرفتار این عملم از عوارض و عواقب آن مطلعم ولی بر خود اراده ندارم کافی برم تو حمام تمام قول و قرارام یادم میره خواهش میکنم کمکم کنید...
  • یه آدم بدبخت بی اراده ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
    0 0
    سلام؛ من یه بچه ی مذهبی بودم تا اینکه گرفتار این عادت شدم.تا حالا۱۰۰ بار توبه کردم ولی شکوندم از الانم تصمیم گرفتم به طور کامل ترک کنم.یا علی مدد برای من دعا کنید
  • No name ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
    54 12
    منم از امروز این کارو کنار میزارمو تکرار نمیکنم هنوز 1 ربع نشده ک این کارو کردم و این اخرین باری بود ک خود ارضایی میکنم از امروز دیگه عبادتمو انجام میدم مرسی از سایت خوبتون الان ک دارم اینو مینویسم ب یاد شخصی ک عاشقش دارم گریه میکنم تا بخاطر اونم شده ترک کنم
  • محمد ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
    53 17
    اصلی ترین چیزی که انسان رو تحریک به این کار میکنه دیده ی انسان است. انسان برخی از چیز هایی که نباید ببینهرو میبیند و در ذهن خود انباشته میکند ودوست دارد آن دیده هار برای خودش عملی کند. اینترنت هم اصلی ترین تخریب کننده ذهن است.
    • پناه بی کسی ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
      109 9
      سلام محمد جان. خب درسته ولی ببین اینترنت تا خودت نخوای ازش مطالب بد بیرون نمیاد، ولی حرفتو دقیق و کامل قبول دارم ادم خسته از سرکار میاد و میخوای یه گشتی بزنی و یه خستگی در کنی،تا یه سرچ میکنی و وارد یه مطلب میشی هزارتا سایت و تبلیغ چرت میاد،بزرگ کردن الت،لوازم جنسی، اموزش رابطه، همسریابی،داروی تاخیری، روغن خراطین، اسپری و فلانو .....فلان خب همینا تحریک میکنه دیگه حتما که نباید عکس باشه،حتما که نباید فیلم باشه خب وقتی گفته میشه رابطه جنسی خود را تقویت کنید و تو یه بنر اونقدر بدرنگ چشمک میزنه خب بیچاره ها تحریک میشن دیگه. بعدشم وضع خیابونا و دخترا و خانوما رو ندیدی شما؟ خب جوون ۱۵ساله سریع تحریک میشه بیچاره. تازه من که زن دارم روم نمیشه تو خیابون سرمو بگیرم بالا و از گناهش میترسم خب جوون زن ندار که بیچاره ضعیفه. بخدا اخر دنیاس پناه بر خدا از دست شیطونهایی که مدام صورت خودشونو به نمایش میزارن
  • saeid ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
    0 0
    سلام من الان 17 سالمه و از 13 سالکی دارم این عمل کثیفو انجام میدم.من از الآن یعنی1395/1/10 قول میدم دیگه انجام ندم با آرزوی موفقیت برای خودم و شما ها فقط دعااا کنید
  • ali.sh ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    واقعا ترک کردنش کار خیلی سختیه اما با اراده قوی میشه ترکش کرد
  • خسته دنیا ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    من الان ٢٢ سالمه از چهارده سالگی حداقل هفته ای یکبار گناه میکردم . خیلی توبه کردم اما باز شکستم . دیگه به اخر خط رسیدم میدونم به نسبت بعضی از دوستانم که میگن ما روزی ی بار دوروزی یه بار این گناهو میکنن من کمتر کردم . اما بازم خیلی از کرده خودم پشیمونم گفتم در سال جدید ترک میکنم اما نشد .باز...
  • یه گناه کار ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
    77 9
    سلام میخواستم بگم که من پسری 15 ساله هستم حدودا از اخر های 12 سالگیم خود ارضایی میکنمتا حالا چند بار غسل کردم و تئبه ولی تا یک اتفاقی کوچیکی میوفته میرم سمت این گناه میخوام از الان ترک کنم همه دوستام دارن کمکم میکن و به برادرا و خواهرای که به این عادت مبتلا هستننصحیت میکنم ترکش کنن خیلی بده علاوه بر گناه زیاد مشکلات زیادی برای آدم ایجاد میکنه مانند:کوچیک شدن آلت تناسلیو نتونستن ارضا کردن همسر در آینده و کند شدن ذهن کمر درد و غیر... اینا بد ترین عاملاش بود برای همتون آرزو ترک میکنم یاااااااااااااا حق داداشام وخواهرا خواهش میکنم واسه چند لحضه زندگیتونو خراب نکنین خدا به هممون کمک کنه آمین برای منم دعا کنین ممنون
  • پناه بی کسی ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
    سلام به همه دوستانم منم سه سال اینکارو کردم که بعدش خدمت سربازی رفتم و کلا از سرم پرید و بعدشم با نون کارگری ازدواج کردم. حالا پیام من به شما عزیزان ببینید چرا اینقدر خودتونو سرزنش میکنید؟ چرا اینقدر نا امید هستید؟ چرا اینقدر به خودتون بد میگید ؟ بخدا اینقدرام بد نیستید که خودتونو کلافه کردین و مدام به خودتون بد میگید. درسته کار پرضرری هست و قدری هم گناه هست و باید اروم اروم فاصله هربار رو افزایش بدین تا برسه به ماهی دوبار، یکی اینکه نگه داشتن شهوت خودش افسردگی و پرخاشگری میاره و بهتره یواش یواش خودتونو عادت بدین نه اینکه بخواین یهو ترکش کنین خب معلومه کسی که هر روز اینکارو میکنه بعد سه روز انجام ندادن بی اختیار میره سمتش فقط باید اروم و به کندی ازش دوربشین تا بدنتون و مغزتون عادت کنه .حالا چرا اینقدر خودتونو عذاب میدین بخدا شرف دارین،ناموس دارین،ترس از خدا دارین، غیرتو مردونگی دارین،ترس از اخرت دارین، درکل بخدا قسم از شما برادرا که اینکارو میکنید واقعا خوشحالم چون مرد هستید و حاضرین خودتونو ضعیف بکنین ولی سمت زنا نرین. بخدا قسم استمنا زشت و ناپسند نیست بلکه زشتی و بی شرافتی یعنی اینکه دنبال ناموس کسی باشین مثل بیشتر جوونا که ادعا میکنن اینکار رو نمیکنن ولی زنا کار هستن. بخدا ببینید شما مرد هستیدو وجدان دارین،ناموس دارین و پدر و مادرتون باید به شما افتخار کنن بلکه نه فقط پدر و مادر بلکه تمام دوستان و اشنایانتون باید افتخار کنن که شما پاکین و ناموس مردم رو مثل ناموس خودتون میبینین. بنازم به شیر پاک مادراتون پس اینقدر نسبت به خودتون بدبین نباشین برین به مردیتون و غیرتتون بنازین که زنا کار نیستین. امیدوارم کسانی که میان و سر میزنن دیگه نسبت به خودشون بد عقیده نباشن. ایشالله به یاری خدا همه ازدواج کنن و زندگی داشته باشن، یا حق
  • میلاد ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    85 17
    سلام. ممنونم اقای پناه بی کسی. منم متاسفانه عادت دارم به این عمل زشت و اومدم ببینم چیکار کنم که ازش دوری کنم.واقعا سست بودمو نا امید ولی وقتی دیدم شما مارو بی ارزش نمیدونید خیلی خوشحال شدم و ارادم محکم شد، خیلی اقایی کاش همه فقط همین جمله شما رو گفته بودن که ما مردیم و شرافت داریم که اینکارو میکنیم و زنا نمیکنیم.همه فقط یا تیکه میندازن یا مسخره میکنن، خدا خیرتون بده کاش این همه ادم فقط همینو گفته بودن و به ما اراده میدادن. همونطور که شما مارو باغیرت و باشرافت میدونید منم به شرافتم و به ناموس مادرم قسم دیگه انجامش نمیدم. من با ناامیدی اومدم ولی با غرور میرم .حرفاتون منو مغرور کرد،غرورمو زنده کرد،خدا بهتون عوض بده باز هم بیاید و پناه ما بشید موفق باشید برادر.بخدا گریه ام گرفته من دیگه خودمو پر از گناه و تباهی میدیدم ولی الان مغرور شدم و امید پیدا کردم. من همین کار رو هم ترک میکنم تا شرمنده نباشم. بازم ممنون ممنون ممنون
  • میلاد ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    من نمیدونم اینایی که منفی دادن کیا هستن ؟؟؟؟؟ واقعا باید از حال و نحوه نگرشتون شرمسار باشین، از اون اقای پناه بی کسی یاد بگیرین و خودتونو اصلاح کنید. منفی میدین که چی بشه؟؟؟ که ادما رو ناامید کنید؟ واقعا زشته براتون با این سطح نگرش پایینتون. درسته کار ما بده ولی خدا توبه کننده ها رو میبخشه و شرافت داریم که سر کوچه به دخترای مردم متلک نمیگیم،عزت زیاد
  • بدبخت ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    57 89
    نمیتونم خدااااااا
  • فاطمه ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    سلام من یه دخترم و زمانیکه بچه بودم از سر بچگی پردمو زدم و نمیدونستم ب اینکار میگن خود ارضایی ،،....الان که فهمیدم خیلی ناامیدم. ،،،، من دختر پاکی ام وچادری ولی چه فایده که پرده ندارم اونم از سر بچگی ،دیگه هیچوقت تمیتونم ازدواج کنم ....خیلی از دنیا ناامیدم خیلـــــــــــــــــــــــــــی
    • امید ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
      81 7
      سلام . چرا نا امید هستین؟ دیگه کاری که نباید انجام میشده انجام شده و ناامیدی خودش گناهی بزرگه. امید بزرگترین ایمان به خداس. ناامید نباشید چون هرکسی به نحوی ازدواج براش دشواره، من پسرم و ازدواج برام دشواره بخاطر مشکلاتی پس هر کسی مشکل داره . کسی که مشکل نداشته باشه باید از خدا بترسه چون یادی از خدا تو دلش نیست. امید داشته باشید که روزی به نحوی که فکرشو نمیکنید خداوند گره گشا میشود الهی امین
  • محمد ش ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    75 17
    ممنون از سایت خوبتون من دوسال بود که این کارو میکردم اما یه روز تصمیم به ترک اون گرفتم و الان... 308 روز پاکی مرسییی خدااا
  • با ابوالفضل ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    59 9
    سلام به دوستاییی که این عمل رو انجام میدن و در حال ترک هستن و اونایی که این عملو ترک کرد من از این روز پنچشنبه 1395/01/26 قصد ترک دارم ترو خدا به لیاقت وغیرت قسم برای منم دعا کنید
  • امید به خدا ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
    33 10
    توهم برای ما دعا کن اینجا همه ما تقریبا مثل هم هستیم منم با اینکه سه بار قولمو شکوندم اما باز هم قول میدم به خود خدا که از امروز تاریخ 28/1/95روز شنبه همه تلاشمو بکنم که ترک کنم که به خودم بیام که اراده کنم عذاب وجدان و حس بدی که نسبت به خودم دارم خیلی شدید شده از خودم بدم میاد که انقدر بی ارادم ولی مطمئنم خدا کنار همه ماست خدا همه مارو دوست داره خدا خودش گفته صدبارم توبه شکوندی نا امید نشو میدونم اگه اراده کنیمو تلاش کنیم که دیگه انجامش ندیم خدا ما رو میبخشه خدایا کنارمون باشو به هممون کمک کن هممون محتاج کمک و یاریتیم
  • امید به خدا ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    45 16
    چه فایده داره وقتی نظر میدیمو نمیذاری
  • امید به خدا ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
    0 0
    چه فایده داره وقتی نظر میدیمو نمیذاری
  • مهران ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
    0 0
    سلام دوستان شاید کم باشه ولی واسه خودم عالیه ۱۲روز ترک داشتم منی که هر روز انجام میدادم، سخته ولی باهاش میجنگم تا پیروز بشم، یا حق
  • مهدی ع ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
    37 13
    سلام من مهدی هستم و چهار ساله به این عمل کثیف دچار شدم هرچه کردم نتونستم ترک کنم یادمه اولین بار که زدم تا دو ماه نزدم امابعدش دوباره آلوده شدم و دیگه نشد که ترک کنم من قاری قرآنم و یه کمی هم ازش حفظم اما چه سود،چه سود که تو ظواهرش موندم خیلی از خودم بدم اومده چقدر گریه وزاری چند دقه پیش دوباره آلوده شدم هی خدا کمک کن من و امثال من خسته شدم بیایدبرادرا و خواهرا تصمیم بگیریم که برگردیم ،،،،،،خواهر عزیزم که میگی پرده بکارتت پاره شده در اثر این عمل اصلا نا امید نباش خدا هنوزم خیلی دوست داره هممون دوست داره ولی حیف که ما درک نمیکنیم
  • بهزاد ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    68 16
    س من باخداعهد بستم که دیگه این کاروترک کنم بعدازچندوقت خدا اون چیزی که میخاستم روداروبه من میده وهنوز تکرارش نکردم باتوکل برخدا همه چیز ممکن میشه وحتمابه خواسته هاتون میرسین اگه ترکش کنین...برای من سخت بود وشب ها خیلی اذیت بودم ولی تحمل کردم و...همه چی درست شد.
  • یه گناه کار ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    54 8
    سلامی دوباره.من نمیتونم درس بخونم نمیتونم حفظیاتم خوب نیس نمیدونم چی بگم اعتماد به نفس ندارم حافظه ندارمو.... نمیدونم چرا هی قول میدم ولی میزنم زیرش من همچین پسری نبودم ولی اصلا زندگیم وارونه شده بخدا تلخی عواقبش بدتر از شیرینی لذتشه ولی نمیدونم چرا هی انجام میدم وضیعتم خیلی خراب میدونم باید امید داشته باشم ولی نمیشه تا حالا 10 بار قولمو شکستم داشای مثل: امید و پناه بی کسی راست میگین ولی نمیشه تو روخدا یکی منو راهنمایی کنه. متاسفم برا خودم ):
  • حسين ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
    113 6
    سلام من 17سالمه 3سال بود ك خود ارضايي ميكردم بعضي وقتا تا 3بار هم ميزدم ولي ديگه اون لذتو نداشتم خسته شدم با يكي از دوستام ك قهرمان كشتي بود حرف زدم و بهش همه چيو گفتم بهم قول داد ك تركم بده منم اميدوار شدم منو برد تو ورزش بدنسازي يه ماه اول خيلي خيلي سخت بود اصلا ديگه خونه نميومدم همش باشگاه الان به كمك دوستم 1ساله كه ترك كردم دوستان ترك كردنش زياد سخت نيست فقط بايد خودت بخواي بهش فك نكني ورزش بكنيد بخدا ترك ميكنيد قول ميدم
  • فقط خدا ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    45 13
    سلام . منم مثل شما هستم نزدیک یک ساله که این عمل زشتو انجام میدم چندین بار هم توبه کردم ولی بازم بعد یک هفته دوباره....از خودم متنفرم من ادم مذهبی هستم هر وقت که خودم تو اینه نگاه میکنم به خودم میگم من کی این قدر پست شدم دوستان واسم دعا کنید به خدا دیگه خسته شدم . خدا تا حالا خیلی بهم لطف کرده و هر چیزی که ازش خواستم بهم داده ولی من بازم با این عمل زشت پروردگارم رو ناراحت میکنم من خدا رو خیل خیلی خیلی........دوست دارم و خیلی سعی میکنم این کارو نکنم و خدا رو ناراحت نکنم ولی بازم.... جمله آخر: دوستان هیچ وقت از خدا نا امید نشید و سعی کنید با توکل به خدای یکتا و بی همتا و توسل به ائمه اطهار این کار زشت رو ترک کنید . و همیشه سر زبونتون ذکر لا اله الا الله و استغفر الله ربی و اتوب الیه باشه مطمئن باشید خیلی تاثیر داره .. یا الله ، یا محمد ، یا علی ، یا فاطمه
  • امیر ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۷
    79 16
    سلام برا من دعا کنید سر نماز تو امام زادهوها واسه همه کسایی که به این مریضی مبتلا شدن دعا کنید ترک کنیم ترو خدا دعا کنید بعضی هاتون فقط میخونین و میگین ولش کن ولی من برای همه دعا میکنم شما هم تورو جان هرکی دوست داری دعا کنید
  • alireza ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    31 12
    مرسی از اطلاعات شما
  • هعی ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
    53 40
    سلام عایا دارویی واسه ترکش هس داغون شدم دیگه هر چی تلاش میکنم نمیتونم ولش کنم
  • www ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
    42 6
    سلام دوستان بنده 25 سال سن دارم بنده هم این مشکل رو داشتم و دارم .راستش داشتم نظرات رو می خوندم یک چیزی که متوجه شدم دوستان خدا بهت کمک می کنه همیشه ولی تو هم تو این راه اراده کن که بعضی از ما ادما نداریم شهوت در همه انسانها است و یک غرایزی است که خدا به انسان داده این دشمن شما نیست . خود شما ومن این رو برای خودمون دشمن کردیم . علت هم این است به نظر من مهمترین مشکل همین اینترنت و.... است که علاوه بر فایده خوبی که داره ضرر هم داره ولی اون ضرر به خاطر نفس وغریزه است راستش این مصیبت علت واقعی که داره به خاطر عوامل زیادی عوامل علمیش فشارهای روانی بی ارادگی و عدم اعتماد به نفس درست و.... است عوامل معنوی هم که همه در جریان هستیم بی ایمانی و غیره ولی این بیماری بعد ها در اینده در ذهن شما مشکلی درست می کنه به نام بدبینی بیش از حد. شما وقتی یک فیلم نادرست عکس ناد رست نگاه می کنی واین رو تکرار کنی بعد ها یک حالت معتادانه می گیره و هر چی توی دام بیشتر گیر کنی ترکش سخت تر می شه ولی اگر این کار رو تکرار کنی همین عمل استمنا رو می گم بعد های به همه مردم فکر بد داری واینجا دیگر بیماری های روانی بروز می کنه اینها همش تجربه بنده است . وبنده تو این سایت به صورت اتفاقی اومدم شاید این کار کمکی به من وشما بکنه تا خودتون رو نجات بدهید خود استمنا تنها مرض نیست بلکه عوارض استمنا در اینده مرض می شود خدا به شما ومن اراده دهد تا هممون این مشکل رو کم و کمتر کنیم موفق باشید
  • یه بیمار ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    52 7
    واقعا ممنون دعا کنید از شر این بیماری خلاص شم توضیحاتتون کامل بود و من لذت بردم خدا هممونو ببخشه
  • m.h ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    66 12
    سلام ممنون من 2 ساله که به این مرض دچار شدم ولی تونستم هر جوری بود ترکش کنم .15 سالمه
  • مهرداد ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
    70 12
    2ماه بود این کارو نمیکردم این 2 ماهم به لطف این سایت بود الان که زدم نشستم فکر کردم گفتم فرق من با یه حیوان چیه! کسی که نتونه نفس خودشو کنترل کنه انسان نیست حیوانه
  • rs ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    52 8
    سلام دوستان من ١٨سالمه من از١۶ سالگی دچار این بیماری شدم تو این دوسال هم چند بار ترک کردم ولی باز این کارو انجام دادم میخوام بگم همین که شما اومدین دنبال این مطلب انگار یک قدم به موفقیت نزدیکتر شدید . من از امروز مییخوام ترک کنم ٧/۰٣/٩۵الانم نزدیک امتحاناس و مغزم داغونه به شما هم این پیشنهادو میدم بیایید این جا و تاریخ ترک جلق رو تو اینجا بنویسید مطمعنم همه ماها میتونیم . به خدا ایمان داشته باشید هرچند بارم توبتونو شکستید باز هم توبه کنید
  • محمد ef ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    96 10
    سلام برادر و خواهر گلم من 26سالمه و تا چند سال پیش این کارو میکردم.روی صحبتم با اونایی هست ک این کارو گناه میدونن یا اسمشو گذاشتن بیماری و... دوست من بدترین بلایی ک این عمل میتونه سرت بیاره از دست دادن اعتماد ب نفسته یعنی اینکه تو خودتو ذلیل و ناچیز فرض کنی این ن بیماریه ن گناهه و ن چیز دیگه ای این ی نوع غریزه هست ک همه انسانهای دنیا دچارشن، خواهش میکنم ازتون ک خودتونو سرزنش نکید،خودتونو جلو خوتون کوچیک نکنید عزت نفستونو از دست ندید، اگر لغزش داشتید و بازم این کارو کردین ب خودتون فحش ندین بزرگترین صدمه ای ک این کار بهتون میزنه صدمه روحی هست اینکه خودتو ناچیز ببینید، هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه کمکتون کنه فقط فقط فقط اعتماد ب نفس و اراده ای ک خدا بهتون داده میتونه کمکتون کنه و اونم با سرزنش کردن خودتون ضعیف میشه. هرروز خودتون بگید ک این کارو ترک میکنم چون خدا اراده قوی ب من داده هر روز اینو تکرار کنید حتی بعد از خود ارضایی . دوستون دارم ایشالا ترک میکنین
  • محسن ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۴
    47 7
    سلام این کار ضرر دارد چون ضرر هاش رو داشتم حتما ترک کنید البته با معنویت راحت تر می کنید بزرگ ترین ضرر اینه که نا امیدی یا افسردگی می گیرن
  • علی ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    51 5
    سلام من تقریبا 4ساله که دچار این بیماری شدم شاید بیشاز 100بار توبه کردم ولی متاسفانه بازم شکستمشون از امروزم میخوام ترک کنم اونم برای همیشه 95.3.17 اینم تاریخش ارزوی موفقیت برای همتون دادم انشاالله هممون موفق میشیم
  • یک اشتباه بزرگ ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    45 5
    واقعا متشکرم از سایت خیلی خوبتون از امروز 17.3.95 دیگه هیچ وقت سمت این کار نمیرم.
  • رها شده ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    68 11
    سلام این مطلب شما که عالی بود عالی تر از اون نظر دوستان بود من 28 سالمه و فکر کنم اگه اشتباه نکنم از 16 سالگی خود ارضائی میکنم چند باری ترک کردم اما نشد اما واقعا دیگه خودم خسته شدم . من به راحتی میتونم با جنس مخالفم رابطه برقرار کنم اما نمیدونم چرا بیشتر به سمت خودارضائی متمایل میشم . از همین امروز 25/3/95 دیگه اینکار رو میذارم کنار عزمم رو هم جزم کردم دیگه پی این کار ندارم بهتون قول میدم
  • محمد ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
    41 13
    ممنون اطلاعات و مطالب شما بسیار مفید بود اجرتون با خدا
  • ساسان ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    57 14
    سلام مطالب سایتتون خیلی خوب بود من تقریبا 4ساله درگیر این بیماریم و از امروز 28/3/95میخام ترک کنم دو سه بار هم ترک کردم ولی دوباره اومدم سراغش و امروز دیگه حتما حتما حتما میخوام ترک کنم بهتون قول میدم
  • مهدی ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
    سلام قانون جذب: به هر چیزی که فکر کنید آنرا بدست می آورید. وقتی شما خودتون را سرزنش میکنید دارید بهش فکر میکنید و در نتیجه جذبش میکنید. عزیزان من، یکی از نیازهای انسان نیاز جنسی هست، پس سخت نگیرید، بدنتون نیاز داره مشکل از اونجایی شروع میشه که زیاده روی میکنید، پس هیچوقت تصمیم به ترک نگیرید که این کار رو نمیکنید و خودتون رو سرزنش میکنید. کمش کنید اگر روزی 3 بار انجام میدید روزی یکبارش کنید اگر هر روز انجام میدید یک روز در میان و یا دو روز در میان انجام بدید اگر هفتگی انجام میدید به ماهی دوبار بسنده کنید ...... این کار رو میتونید انجام بدید و حتما موفق میشید یادتون باشه بدن انسان نیاز جنسی داره پس خودتون را سرزنش نکنید موفق باشید
  • بنده گناهکار خدا ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
    55 12
    سلام من تقریبا چهار ساله که درگیر خود ارضایی ام قبلا هم توبه کردم و صد بار شکستم امیدوارم خدا منو ببخشه از همین امروز قول میدم شروع کنم واقعا از مطالب خوبتون ممنونم
    • علیرضا ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
      72 11
      سلام ب دختر پسرای گل... ی جواب سلام بدین و بریم سراغ بحث بالا ک منم این کاره بودم ولی از همینجا میگم هیچ راهی نیس جز رفتی حموم زیاد وا نسا وایسادی آب سردو بیشتر کن فیلتر شکنتو پاک کن اون فیلمارم پاک کن شبا بگیر بخواب زیاد فکر نکن برو یه ورزشی ک دوس داری تو جمع باش یعنی پیش کسی باش ک خودش تو این مساعل نیست مس ی خوانواده به اومید راهی برایه بازگشت ب قبلم و قبله شما فقط ی چیز من نمازمم میخونم ولی دس بر نداشتم
  • رو سیاه ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    67 9
    به امید خدا از امروز8/4/95 ترک این عمل زشت و داغون کننده. الهی به امید تو...
  • هیچَم ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۸
    86 15
    سلام منم مثل خیلی از شما دوستان حدو 7 ساله ک در گیرم و حتی بارها تا مرض 8،9 بار تو روزم رفتم و با مشکلات کمر درد و زانو درد شدید روبه رو شدم و الان 1 سالی هست ک این کارو کنار گزاشتم فقط و فقطم ب خدا توکل کنید ، ک از او با گذشت تر و قوی تر نیست...
  • Emran ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    58 15
    منم همینطور امیدوارم بار اخرم باشه
  • م ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    67 10
    من از امروز تصمیم گرفتم که این کارو ترک کنم به امید روزی که همه بیمار ها شفا پیدا کنن و همه دختر پسرها با رو یی سفید به استقبال عشقشون برن یارم حاجتم را بکن دوا .......بچه ها برا همتون دعا می کنم وخواهم کرد که دست از این کار بکشید ..شما هم برای من دعا کنید .
  • reza ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
    71 17
    منم این تقریبا ۳ ساله به این بیماری مبتلا هستم و تنها۱۳سال دارم به امید خدا و توکل به امام حسین و حضرت عباس از امروز ترکش خواهم کرد .تاریخ شروع ترک:24.4.95
  • هیچ ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    91 13
    سلام من از خودم و خانومم شرمنده ام این عمل در من تبدیل به یک بیماری شده نمیدونم چطور کنترش کنم فک میکردم بهد ازدواج تموم بشه ولی اینطور نشد در حالی که زندگی و همسرمو خیلی دوس دارم خیلی تصمیم گرفتم ترک کنم ولی چون از بچکی با من بوده سخته ارادم در همه چیز قوی هس وادم بی اراده ای نییتم از امروز قول میدم ترک کنم به خاطر زندگی بخاطر اینده بخاطر بچه اینده... خدا خودش کمکم کنه کسایی که تازه سروع کردن از من نصیحت زودتر ترک کنید راحت تره موفق بلشید
  • یکی ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
    سلام دوستان من هم هفده ساله هستم و الان حدودا شش ساله به این کار کثیف و گناه رو اوردم و انجام میدم تا الان بیش از صد بار میخواستم ترک کنم اما نشد من ادم فوق العاده مذهبی هستم و بهترین رفیقم خدام بوده و هست اولش نمیخواستم نظر بدک اما گفتم اگر نظر بدم و یک تاریخ بزنم به عنوان تاریخ ترکم خیلی بهتره لااقل میدونم به چندین و چند نفر قول دادم و همچنین به معبودم من مطمئن هستم که موفق میشوم.لطفا شما هم با دعاتون منو همراهی کنید.توکل به خدا تاریخ شروع ترک 95/4/27
  • REZA_P5 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۷
    سلام خدمت همه دوستان گرامی.بند رضا18 ساله از خرم آباد هستم من3 یا 4سالی میشه به این عمل خود ارضایی دچار شدم چندین بار به این سایت سر زدم گفتم بابا ولشون کن اینا دیونه ان این یه عمل طبیعی باید انجام بشه اما نه اشتباه فکر میکردم چند بار دیگه سر زدم تمامی راه های عوارض و...خوندم دیدم چه عوراضی داره تصمیم گرفتم ترک کنم شروع کردم به تلاش کردن چندین بار یا بهتر بگم خیییلی شکست خوردم نا امید شدم دیگه باز کار بد انجام میدادم خودمو ارضا میدادم اما دوباره پشیمونی گرفتم باز به سایت سر زدم تا این بار یه چیز دیدم که نوشته بود تلاش کردن از مورچه یاد بگیر چندین بار شکست میخوره دانه به لانه برسونه اما باز ادامه میده تا بالاخره موفق میشه باز شروع کردم به تلاش کردن اما چندتا روش واسه خودم گذاشتم اول اینکه هر چی عکس و... بی ادبی دارم پاک کنم و هر گروهی یا چیزی دیدم که ادم منحرف میکنه باز نکنم سریع حذفش کنم و دوم اینکه یه تلاوت قران صدای دلنواز دانلود کردم هروقت از خود بی خود میشدم گوش میکردم الان که دارم به شما میگم دارم گوش میدم ارومم میکنه د یه برنامه باد صبا نصب کردم روز های پاک یادداشت میکنم تیک میزنم ویه تصویر زمینه گوشی گذاشتم هروقت گوشی باز میکنم این تصویر زمینه رو میبینم امید میگیرم من میتونم دوستان همه میتونید ،من زیاد تحمل میخواستم بکنم تا 3 روز بیشتر تحمل نداشتم اما الان خدا رو شکر الان 17 روز پاکم ایشاا..خدا این مدته دائمی کنه یعنی خودم باید دائمی کنم دوستان گرامی بخدا همه میتونیم این عمل گناه اور کنار بزاریم بخدا همه میتونید درضمن دوستان این عمل فاصله زمانیم بیشتر شده اخلاقم نسبت به خانواده دوستان اقوام و.. خیلی خوب شده احساس شادابی میکنم دوستان بخدا همه میتونید فقط اراده کن ایشاا... به امید پاکی همیشه گی...بازم سر میزنم به این سایت عالی خوب باتشکر از همه دوستان این سایت
  • مرد امیدوار ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
    سلام خدمت دوستان خوب ببینید من هم یه مدت کوتاهیه که دچارم ولی از امروز میخوام اول توکل کنم به خدا بعد هم امام ها رو واسطه قرار بدم و میدونم که میتونم این عمل زشت رو ترک کنم امید وارم همه شما عزیزان موفق باشید و پیروز برای من هم دعاکنید تاریخ ترک{1395/4/29
  • امید وار ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    من حدود هشت سال که به این بیماری مبتلا هستم وامروز باتوکل بر خدا می خواهم این کار ار ترک بکنم.
    • کینگ ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
      عمرا اگه بتونی خخخخ
  • ناشناس 79 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
    برام دعا کنین من از امروز تصمیم به ترک دارم
  • محمد ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
    من 13 سالمه و حدود چند ماهی هست که به این عمل مبتلا شدم و زیاد هم این کارو انجام نمیدم شاید مثلاً هفته ای 1بار یا 2هفته 1بار ولی نمیتونم ترک کنم. نمیدانم چرا من اخه باید اینطوری بشم من حتی اوایل نمیتونستم که اصلا این کار گناه! چند باری خواستم ترک کنم باز نشد اما از الان یه تصمیم جدی گرفتم واس ترک. من خودم میدونم آدم خیلی خوبیم حتی آزارم به یه مورچه هم نمیرسه! میدونم که خدا ازم راضیه! من تنها گناهی که تو عمرم انجام دادم همینه امید وارم خدا منو ببخشه. برام دعا کنید لطفا
  • نزديكيييربه خدا ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    1 0
    تورو خدا كمك هم كنيد دارم ميميرم
  • محمد ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
    0 0
    من 20 سالمه و 5 ساله که این کار رو انجام میدم از امروز 26 مرداد 95 این کارو ترک میکنم خدایا به امید تو
  • مرتضی ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
    75 39
    با سلام،هر کاری میکنم نمیتونی از این کار دست بکشم،کمکم کنید،مرسی
  • شادابی ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    خواستن توانستن است.اگه واقعا تصمیم بگیری که ترک کنی میشه بخدا.ی معتاد با 10سال اعتیاد میتونه ترک کنه با کلی درد و رنج و سختی.تو میتونی تو میتونی
  • امیر ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    من از امروز تصمیم گرفتم دیگه ترک کنم لطفا برام دعا کنید
  • ناشناس ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
    من از امروز تصميم جدي شده ديگه اينكار را انجام نميدهم
  • من میتونم ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
    آهان راسی ی چیز دیگ ...این جناب علیرضا خان راس میگه وقتی میری حموم زود بیا بیرون....و همچنین فیلترشکن و یوتیوپ تونو(یوتوب:|)حتما پاک کنید من ازهمینا زخم خوردم•_• تو تلگرامم نرین تو این کانال چرتو پرتا...موفق باشین ...شما میتونین:)
  • مریم ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    مرسی از مطالب تون مرسی که کمکم میکنین :)
  • من میتونم ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    سلام دوستان...امروز دوازدهمین روزیه ک من ترک کردم...ب کمک نمازای سروقت(تاجایی ک بتونم حتما سروقت میخونم)و نذر ۴۰روز دعای توسلم....من الان خیلی روحیم بهترشده...خیلی خوشحالم...دیگ یاد گرفتم چ جوری ذهنمو منحرف کنم ...ازعکسا و فیلمای بد ب شدت متنفرم...من خیلی ب خودم اطمینان پیدا کردم البت مغرور نه ها ینی اراده پیدا کردم ب لطف خداجون...دیگ نمیخوام خدامو ناامید کنم ازخودم...بسه هرچی گول شیطونو خوردم...یچه ها من این حرفارو میزنم ن این ک ب شماها امید واهی بدم نه...چون واقعا از‌ته دلم میخوام شمام ب خودتون اعتماد کنین و از اراده ی قوی ک میتونین داشته باشین باخبر بشین...دلم میخواد این حس خوبمو شمام داشته باشین....ازته دلم خداشاهده واس همتون ک این مشکلو دارین آرزوی‌موفقیت میکنم...خودتونو ‌دست کم نگیرید:)
  • ... ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    سلام من 18 سالمه خیلی حالم بده توروخدابرام دعاکنین خسته شدم حتی دردمونمیتونم به کسی بگم توروخدا برام دعا کنین
  • امیرحسین ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    خوارضایی باعث میشه ک در اینده من بچه دار نشم لطفا جواب بدین اگه از الان ک ۱۵ سالمه ترک کنم این مشکل حل میشه
    • سجاد ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
      95 10
      سلام تو بهترین سن هستی برای ترک داداش اینکار رو اگر ادامه بدی هستو نیستتو کم کم میگیره دقت کن کم کم میگیره نگران موضوع تولید مثل هم نباش اگ تو این سن بزاری کنار مشکلی نداره.
  • max0e220e ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    75 21
    ممنون از پست خوبتون واقعا مرسی منم از همین امروز تلاش می کنم که ترکش کنم
  • No body ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    ممنون از پست خوبتون.....من ی 1 سالی میشه ک این عمل زشتو انجام میدم ولی از این تاریخ 10/2/95 تصمیم به ترک گرفتم برام دعا کنید یا علی ❤✋
  • بدبخت ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    من سیزده سالمه و یه سال هست که این عمل زشت رو انجام می دمبالای پنجاه بار توبه کردم ولی نتونستم ولی از همین الان خیلی قاطعانه تصمیم به ترک می گیرم
  • امیرحسین ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
    91 30
    ممنون عالی بووووود
  • ب ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۳
    من همین چند دیقه پیش این کارو کردم ولی از همین الان تصمیم میگیرم ترک کنم و میتونم لطفا برام دعا کنید دیگه خسته شدم ولی دیگه تصمیم جدییه
  • عجیب ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
    با خوندن نظرات بقیه منم مصمم تر شدم در تصمیمم.و دیدم که تنها نیستم.ما یه عالمه ایم که به این عادت مرگبار گرفتاریم و تصمیم به ترک گرفتیم.منم از امروز برای هزارمین بار و به امید آخرین بار تصمیم به ترک گرفتم.ماااااا همه مون موفق میشیم.پیش به سوووووووی رهایی
  • ر ضا ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
    خیلی ممنون من چهارده سالمه با این گفته ها اراده ام بیشتر شده
    • علی ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
      49 3
      پس مثل اینکه شما هم منو خیلی خوب درک میکنید من متاسفانه از سال ششم به این مرض دچار شدم خیلی تلاش کردم تا این کارو نکنم ولی معمولا بعد از یک یا دو هفته ناخواسته سمت این کار میرم
  • علی ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
    بچه ها درسته خودمون گنه کاریم ولی خدا.خدای گنه کاران هم هست امام زمان امام ما گنه کاران هم هست ایشالله یه روز همه مون با ازدواج از این کثافت کاری ها نجات یابیم خواهشا برا من گنه کار دعا کنین خدا کمکم کنه یا حق
  • تنها ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
    دوستان امیدوارم همتون موفق باشید من تا حالا چندین بار سعی کردم و گاهی تا 1 ماهم تونستم پیش برم اما موفق نشدم من کلا خیلی تنهام تو خونه فقط منم با مامان بابام اما فقط موقع ناهار و شام می بینمشون من از الان دو باره تصمیم گرفتم ترک کنم برام دعا کنین اگه این دفه نتونم شاید تا مرز خود کشی برم
  • ناشناس هستم ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
    سلام من به خاطر این گناهم بسیار ناراحتم و میخوام ترک کنم و به نماز و روزه بپردازم فقط میخواستم ببینم که چطور لباس آلوده به نجاست منی رو پاک کنم . هرچی هم درون سایت های دینی سرچ میکنم یه جوری توضیح داده که ادم هیچی نمیفهمه . لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
    0 0
    منم میخوام ترک کنم ... باید این گناه رو ترک کنم ... خدا منو میبینه در مقابل خداوند گناه میکنم؟! نه من از امروز ترک میکنم . اولین روز پاکی ۱۳۹۶/۱/۵
  • نعیم ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    67 6
    سلام من چندساله که به این عمل زشت مبتلا شدم وچندبارموفق شدم ولی دوباره این کاروکردم وازهمین امروز میخوام این کارروبزارم کنار برادران وخواهرلن عزیزماه مبارک رمضان فرصت خوبیست برای ترک ومن ازاین کارخسته شدم ومیخوام بزارمش کنارخواستن توانستن است فقط بایدتصیمیم قاطعانه بگیریم وباتوکل به خداوندمتعال میتونم بیاییداین کارروبزاریم کنارواقعاارزششو داره بخاطرش خودمون رانابودکنیم انشاءالله میتونیم برای همه ارزوی موفقیت خدایاماراسربلندازاین امتحان بیرون بیااتماس دعا
  • بد بخت و تنها ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
    111 5
    عالی بود من از همین الان دیگه اینکار زشتو انجام نمیدم
  • خدایاکمکـــــــــــم کـن ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
    84 5
    سلام دوستان عزیزمن همین چنددقیقه قبل این کارزشتوکردم والان که این که این مطالبومیخونم خودم لعن میکنم خدایابه دادم برس من خیلی بدبختم چون هروقت که خودارضایی میکنم بایدبرم غسل بگیرم واسه همین خانواده شک کردن تاقبل ازاین که کمروابرووخداموازدست بدم به والله که این کاروکنارمیزارم خدایاههمون ازاین گناه نجات بده وشیطان پلیدراازمادوربدار
  • ناشناس ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
    51 14
    هر کاری میکنم نمیشه . بعد از دیدن فیلم خود به خود این عمل زشت را انجام می دهم حتی گوشیممم فروختم
  • sepeher ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
    45 6
    ترو خدا یکی کمکم کنه دارم خودمو نابود میکنم فقط کمک میخوام از الان توبه کنم و از خدا بخوام کمکم کنه میخوام از خدا میخوام ترک کنم عزممو جذب کردم که ترک کنم فقط کمک میخوام
    • زهرا ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
      بهترین راه ترک گرفتن چله هس یعنی با خودت عهد کنی که چهل روز این عمل زشت رو انجام ندی اگر تونستی به چهل برسی پس حتما هشتاد روز رو هم تاب میاری و بعد از اون صد و بیست روز و صد و شصت روز و تا برسه به ظهور اقامون البته تو این راه نماز اول وقت خیلی کمک کنندس کلا همه گرفتاریای ما ادما با همین چندبار خم و راست شدن حل میشه ولی حیف که همگی ازش غافلیم. براتون ارزوی موفقیت دارم شما هم برام دعا کنین.
  • تنها تر از تنها ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    56 8
    من الان نزدیک به دوسال و نیم هست که معتاد این عمل زشت شدم. هر بار که اراده میکنم این عمل رو ترک کنم شکست میخورم و باز انجامش میدم.دیگه واقعا نمیدونم چیکار کنم.فقط میخوام از شر این عمل قبیح و زشت هرچه زود تر خلاص شم. با خوندن مطالب این سایت و نظرات شما دوستان عزیز روحیه گرفتم دستتون درد نکنه ایشالا همه اونایی که به این عمل زشت مبتلا شدن بتونن ترکش کنن. یا علی...
  • ایمان ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
    72 29
    سلام لطفا پست منو بگذارید سلام خدمت شما عزیزان، خیلی عزیز نیستید ولی چه میشه کرد :) من بعضی پست شما دوستان را خوندم ولی نتیجه خاصی نگرفتم الان من سربازم خودارضاییم نصبت به قبلا خیلی کمتر شده ولی هنوز ترک نکردم این روزها فکر میکنم چجوری خودم تواین دوران درمان کنم ولی نشود چند بار خواستم خودمو بکوشم ولی خیلی ترسیدم قبلا عاشق یه دختر بودم روح قلبم شکست رفت الان 24 سالمه وقتی این کار ها زشت انجام میدم یک درجه به ناامیدیم می افزاید بعضی موقع این قدر فشار می اید روم که سر پست نگهبانی فقط چشمام پاک میکنم کسی رد نشه منو ببینه با این حال من خیلی کم صحبت میکنم چون بیشنر تو فکر اینده و گذشته لعنتی غرق شدم خدا کمک نمیده فرستاده هاش هم همینطور با تشکر قدر دانی ایمان سرباز وطن 96/5/4 قول نمیدم ولی شاید دیگه اینکار انجام ندم ♡♡♡
  • پشیمان ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
    از امروز تاریخ 96.5.5 دیگه سراغ این کار نمیدم. به امید خدا یااااااااا علییییییب
  • محسن ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
    67 12
    من خیلی ورزش میکنم ولی بازم هفته ای یه بار استمناع میکنم دست خودم نیست اصلا درد میکشم مجبور میشم اینکارو بکنم وقتی هم این اتفاق میوفته کل اعتماد به نفسمو از دست میدم . احساس میکنم هرچی زحمت کشیدم ورزش کردم خودمو بدنمو اماده کردم همرو ازدست دادم. چکار کنم یه راه حل بهم پیشنهاد کنید. میخواستم با یه خانم رابطه داشته باشم ولی عضاب وجدان بهم اجازه نداد.این کارو نکردم ولی چودن این تصمیمو گرفتت بودم خیلی حاامو خراب کرده بود وهمین باعث شد دوباره استمناع کنم. دیگه دارم دیوونه میشم.ممنون
    • ناشناس ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
      41 2
      بعنوان یک آدم با تجربه و سن بالا که سالها با این مشکل جنگیده و تقریبا همه روش ها رو امتحان کرده. به شما و همه جوانهایی که با این قضیه مشکل دارن پیشنهاد می کنم که: سعی کنید اونچه رو که خیلی بهش علاقه دارید پیدا کنید، مثلا یکی به مکانیکی علاقه شدید داره یکی به طراحی سایت، یکی به نقاشی... خداوند بزرگ در وجود هر موجود یک استعداد منحصر به فرد قرار داده. طریقه شناسایی اون استعداد هم اینه: ببینید چه کاری رو وقتی انجام می دید احساس می کنید که زمان سریع می گذره... احتمال زیاد استعداد شما در اون هست. سعی کنید مثل ادیسون تمام وقت خودتون رو به اون مشغول کنید و مثل ادیسون تا زمانیکه خوابتون نگرفته هرگز نخوابید... همه کارهاتون رو ترک کنید و فقط بچسبید که اونچه که خداوند شما رو برای اون آفریده... این حرفی که من الان به شما می زنم حاصل 30 سال مبارزه با خودارضایی هست. در پناه خداوند موفق باشید
  • یه دختر تنها ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
    سلام من یه دختر ۱۹ ساله هستم که تقریبا یه سال و نیمی میشه به این عادت مبتلا شدم تا الان ۱۰ بار ترکش کردم ولی باز رفتم سراغش خسته شدم از خودم و بشدت احساس گناه میکنم خدا خودش شاهده که تو زندگیم دست هیچ پسری بهم نخورده اما چه فایده وقتی من این عمل زشت و...فرقی با دخترای ....ندارم خلاصه بگم که دعا کنید ترکش کنم و میدونم که تنها نیسم فقط از ی چیز میترسم و اونم تاوان این کار زشتمه که نمیدونم چجوزی میخام پس بدم یه ماه دیگه محرمه و از امام حسین میخام هممونو کمک کنه یا علی
  • ناشناس ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    72 12
    کاش بشه ترکش کرد. واقعا کلافه شدم هرکاری میکنم ترک کنم نمیشه ان شااالله این دفعه ترک میکنم
  • یکی که از زندگی بریده ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
    68 11
    با سلام من امروز تو این سایت اومدم هم کامنتاتون و هم خودمو با اینهمه گناه میبینم ناامید میشم بخدا ما هم میتونیم به شرطی که تا که به این کارفک میکنیم با یه چیزی سرگرم بشیم ولی اینو بدونید که خداوند افرادی رو که در حال پاک کردن خودشون هستند و زیاد دوس داره و توجه بیشتری میکنه بیایید هممون دست به دست هم هرچی کانال تلگرامی و هرچی فیلتر شکن و... هست و پاک و مسدود کنیم یاعلی خدانگه دار
  • امیر ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
    خیبی دوس دارم ترکش کنم ولی هی شکست میخورم این دفعه بخاطر خود خدا و عشقمم که شده ترکش میکنم برام دعا کنید،ممنونتون میشم خیلی بابت مطالب سایت هم خیییییییییییلی متشکرم. دم همگی گم دعا یادتون نره.
  • محمد فتح الهی ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    سلام من از ۱۴سالگی بدون اینکه بدانم خود ارضایی گناه است این عمل را انجام می دادم اما این اواخر به زشتی کار خود پی بردم اما بعد از تصمیم به ترک خود ارضایی باز هم در حد سه بار این کار رو کردم اما به لطف پرودگار و به لطف اقا امام زمان دیگر این کار را انجام نمی دهم اقا کمکم کن☺☺☺☺☺☺
  • اسم... ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
    81 47
    احساس می کنم خیلی کثیفم چندبارم تو به کردم ولی توبه شکستم فکر نکنم خدا من گناهکار رو ببخشخ
  • محمدحسن ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    129 6
    امروز اولین روز محرم 96 هست.یا امام حسین تو رو به حق عمو عباس به گلو بریده ی طفل 6 ماهت کمکمون کن همه ی ما ایرانیار و همه ی جهان رو که معتاد این عمل شدن نجات پیدا کنیم به خدا هر وقت این کار رو میکنم میگم من تو آینده زن بگیرم نکنه بچه دار نشم و.... خدااااا غلط کردیم خودت ببخش یا علی.
  • محمد ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
    47 5
    با سلام و خسته نباشید مطلب جالبی بود من الان حدود 5 یا 6 سال است این عادت بد را دارم بار ها و بارها سعی کردم که ترکنم اما نشد تا همین چند ماه پیش سه ماه در ترک بودم که بازی خود ارضایی من شروع شد الان حدود 17 سال سن دارم جوری شدم که نه میتوانم فکر کنم نه تخیل هر اتفاقی که در طول رو و گذشته برایم افتاده را ازدست داده هم یا میدهم در درس خواندنم هم تاثیر بدی گذاشته حتی الان هم نمیدنم دقیقا چه کاری انجام بدم که زود خوب شم راه های مختلفی انجام دادم الان هم که دیگه نه تخیلی میتونم بکنم نه فکر ساده ترش میشه گفت مثل این میمونه که شما تو قسمت ram کامپیوتر یه اطلاعات مهم دارید که کامپیوتر رو ریست کنید اون اطلاعات میپره لطفا یکی کمکم کنه سال بعدی هم میخوام کنکور بدم موندم الان چه کاری انجام بدم که زود خوب شم
  • .. ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
    0 0
    یکبار برای همیشه : \
  • سسس ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام من واقعا تو درسام مشکل پیدا کردم کمکم کنین
  • سید دانیال ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    به نام دوست سلام دوستان من راهکاری به شما میدم که بسیار مفید هست 1-چله بگیرید اما چگونه!!؟ یک تکه پارچه ی متبرکی بردارید و به اندازه ی مچ دستتون برش بدید کوچک و بدون ضخامت باشد بعد بروید یک مکان متبرک مثله : مسجد ، امام زاده و.... دو رکعت نماز بخوانید و تک تک ائمه رو واسطه بگذار که خداوند نگاهش رو از شما بر نداره 2- اباعبد الله الحسین (ع) غوغا میییییکند به احترام این امام اگر تونستید هر روز یک زیارت عاشورا بخوانید من که دوتا دوتا میخوندم 3 - هر وقت تحریک شدید و نتونستید از گوشی تلفن خودتون رو جدا کنید سریع وارد این چنین سایت هایی بشید و نظرات رو بخونید و پشیمانی افراد رو ببینید اثر گذار هست دعا میکنم که بحق خانم جان فاطمه ی زهرا که مادر همه ماست خداوند نگاهش رو از ما بر ندارد هیچ گاه نا امید نشید خدا امیدواران تلاشگر را دوست دارد
  • مرضیه تمیزکاری ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام خدمت مدیر محتر م سایت و تشکر از این همه مطلب خوب و مفید """
  • ازدست رفته ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    92 7
    خدا لعنت کنه دوستان ناباب رو که منو به این بیراهه کشوندن اولین بار در آذر 95 میخواستم تجربش کنم که گرفتارش شدم ترک کردنش واقعا سخته .خدایا کمکم کن.
  • علی ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    62 7
    باسلام خدمت همه ی دوستان من الان یک ماه هستش که با این ۴۰ روش این سایت خود ارضایی رو ترک کردم خداروشکر روحیمم رفته بالا خواستم از این سایت تشکر کنم
  • Ocaz ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    52 4
    سلام من ۲۱ سالمه خیلی اینکارو کردم ولی خیلی راه ها رو هم امتحان کردم فقط از یکیش نتیجه گرفتم الان ۱سال میشه که اینکارو نکردم من فقط چهله ی زیارت عاشورا گرفتم تو این مدت چند تا حاجت داشتم که یکیش این بود که به چهل روز نرسیده همشو گرفتم
  • گرفتار ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
    60 3
    سلام من یه پسر ۱۷ ساله هستم که حدود ۵ سال به طور مداوم گرفتار این بیماری شدم تا حالا هم چند بار ترک کردم ولی بیشتر از یک ماه طول نکشید الان با توکل به خدا حدود بیست روزه که در حال ترکم ودیگه نمی خوام انجامش بدم چون علاوه بر خراب کردن آخرت خودم تو این دنیا هم ضررش رو دارم می کشماز ریزش مو گرفته تا جوش صورت و عدم اعتماد به نفس و...،می خوام بگم با روش های این سایت که خیلی خوبه شمایی هم که دچار این بیماری هستین می تونید با توکل به خدا ترک کنید . شما هم منو دعا کنید.
  • گیر افتاده در جهنم ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
    78 19
    17 سالمه 2.5 ساله گیر این خودسوزی افتادم.دفعات زیادی هم توبه کردم و حدود 20 روز پاک موندم ولی باز..... .نمیدونم چیکار کنم.به خدا نماز هام همه اول وقته و روزه هامون کامل میگیرم ولی باز نمیشه??????? چیکار کنم????????...........
    • Loading... ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
      50 18
      از ته دلت نميخواي (((:
  • Ali ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام من علی هستم از امروز یازدهم ماه ابان سال ۱۳۹۶به خودم قول میدم که این عملو انجام ندم و. نماز واجب رو اول وقت بخونم و میدونم که خدا کمکم میکنه خدایاااااا به همه کمک کن
  • در غم افتاده ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    78 6
    با سلام من دو ماهی میشه که خدمتم تموم شده حالا 5 ماهی هم میشه که این کارو نکردم ولی تا میخوام تحریک شم شیطونو لعنت میکنمو به هزار زور و زحمت جلوی خودمو میگیرم بعد از این که خودمو کنترل کردم به خودم افتخار میکنم ولی با این وجود بعدش درد خیلی ناجوری رو تحمل میکنم قبلا هم جنوب میشدم ولی الان که ترک کردم اصلا جنوب هم نمیشم ولی خیلی درد میکشم سه ماهی میشه که جنوب نشدم از دوستان گرامی میخوام که کمک کنید خیلی درد میکشم
  • Ali22 ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
    113 4
    امروز 13 ابان ماه سال 96 استحدود 2 هفته است نزدم به امید خدا و نگاه نکردن به نامحرم درک میکنم چون خیلی دارم سعی میکنم خدایا کمکم کن
  • mr x ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    سلام خیلی جالبه که تمامی روش ها فقط به فراموشی و سرکوب میل جنسی ختم شده و هیچکدوم برای جواب دادن صحیح به میل جنسی نبوده!!! حتی بسیاری از موجودات هم بعد از یک سالگی نیاز غریضی خودشونو رفع میکنن ماکه دیگه انسانیم و از اونا بالاتر و باید سرکوبش کنیم!؟ خوب پسری که از 15 سالگی به مسائل جنسی اشنایی پیدا میکنه تا سن ازدواجش که بعد از سربازی و اتمام درسش میشه 24.25 سال نباید کاری به میل جنسیش داشته باشه؟ گیریم که نداشته باشه ولی این 10 سالو چجوری سر کنه؟ اگه روزی سه وعده کافور با غذاش بخوره به جنس مونث هم نگاه نکنه بازهم میتونه این حسو نادیده بگیره؟ محققا گفتن مردها بطور میانگین هر ۷ ثانیه به جنس مخالف فکر میکنن که کاری به حرفشون ندارم ولی خودمون هم اینو میدونیم که ناخوداگاه فکرشو هر چند دقیقه میکنیم! خب راهکار جواب دادن به میل جنسی چیه؟ اگه خودمونو ارضا نکنیم به سرمون میزنه و میریم تجاوز میکنیم به پسر و دخترش فرقی نداره! کنترلش هم از دست خودمون تا 90% خارجه بسته به شرایط محیط داره! واسه همین امار تجاوز بالاست مخصوصا تو کشور خودمون! اگه هم بخواییم طرف دوستی با جنس مخالف بریم که امکانش هست ولی اتفاق هایی که بعد از اون میوفته مخصوصا برای دختر ها فاجعس! اگه بخوان به میل جنسی هم پاسخ بدن ممکنه پسر دخترو ولش کنه که دختر نابود میشه و عوامل دیگه که خودتونم میدونید و بر منکرش لعنت.. خواستم بگم یکمی رو جواب دادن به میل جنسی هم تمرکز کنید نه فقط سرکوبش...
    • وحیده ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
      0 0
      واقعا که یه نظر درست رو شما اینجا ارائه دادین در تمام سایت ها فقط برای سرکوب میل جنسی راهکار ارائه شده اونم فقط اراده هس,,,اما از خودشون نپرسیدن که یه جوان تا چه زمونی میتونه خودشو و میل جنسیشو سرکوب کنه به ولله شدنی نیست میل جنسی رو باید جواب داد نه سرکوب
    • پوریا ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
      59 12
      سلام به همه دوستان دوستان یکی از بهترین روش ها برای ترک این کار کثیف ورزشه و یاد خدا بودنه اگه عادت به این کار پیدا کردید حتما حتما جلوشو بگیرید اینو میگم چون این کار لعنتی فرصت خیلی چیز هارو ازم گفت هم فرصت شغلی هم اعتماد به نفس اما از وقتی شروع به ورزش کردم کلا کنارش گذاشتم ورزشی رو هم که بهتون پیشنهاد میکنم دو یا کشتی هست چون انرژی رو کاملا تخلیه میکنن این دو رشته در آخر پس از هر سختی آسانیست موفق باشید یا علی
    • بنده ای خدا ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
      71 30
      دادش وقتی خود ارضای کاملا نابود بشه تحریک ها هم دیگه از بین میرین بی تفاوت میشی یعنی اصلا هیچ تحریکی نمیاد اینم بدونم یعنی هیچ حسی اصلا اهمیت نمیدی
  • یه بدبخت ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    من یه دختر 27 ساله ام متاسفانه یه 5 ماهی میشه درگیر خودارضایی شدم خودمم میدونم کارم کاملا غلطه گذشته از اون من تحصیل کرده هستم و فوق لیسانس رو تازه تموم کردم ...از دوران بلوغ تا به حال همیشه سرگرم تحصیل بودم هیچ وقت برا این جور چیزا وقت نداشتم حتی فکر هم نمی کردم ...متاسفانه با عضو شدن در یک سایت این کار رو یاد گرفتم ...سن ازدواجم هم داره کم کم میگذره خودمم میدونم نمی تونم ازدواج کنم چون مشکل جسمی دارم شاید هیچ وقت ازدواج نکنم ولی نمی خوام این عادت هم باهام باشه...خدایا خودت کمکم کن
  • میثم ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    97 73
    راه کارای خوبیه ولی شیطون لعنتی رو نمیشه کاری کرد
    • هادی ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
      29 24
      میثم باهات کاملا موافقم این عادت رو ما می تونیم بزاریم کنار اما این شیطون لعنتی نمی زاره
  • یک بدبخت ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
    0 0
    من هم مثل شمام اما 26 روز ترک کردم ولی بعدش ... همین الان زدم یک صلوات برای بفرستین که بتونم ترک کنم. الهم صلی علی محمد و آله محمد و عجل فرجهم
  • Amin ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
    113 7
    خیلی وقته که خودارضایی میکنم . خیلی نظر های شما بهم روحیه داد تا ترک کنم.امید وارم که یه روزی همگی پاک شویم.دعا یادتون نره
  • علیرضا ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
    124 8
    امید دارم همگی از این رفتار ناپسند که زندگی رو از بین میبره دور شیم
  • یه نفر ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
    0 0
    به نظرم اینایی که اینجا گفته شده اصلا علمی و عقلانی نیست آخه چطور میشه اینکارارو کرد یا نکرد این باید و نباید های محال،اون کسی که این راه کارهارو گذاشته متاهله همه رو با دید خودش میسنجه.خب این یه نیازه مثل غذا خوردن و... خودتونم میدونید هر وقت تونستید غذا خوردن رو قطع کنید نیاز جنسی تون رو هم حتما خاموش میکنید ولی نمیشه.طبق تجربه من اون چیزی که خیلی بیشتر آدمو اذیت میکنه احساس گناه وعذاب وجدان هست که واقعا دردش خیییییلی بیشتر از عوارض پزشکیش هست،و این که همه چیز تو مغز آدمه،حس گناه،حس تلقین دردوافسردگی و... مگه خدا شرایط مارو نمیبینه، من فکر میکنم اونطوری هم که این آقای محترم میگه برامون سخت نمیگیره.خدا خیلی بزرگ و مهربونه و راضی به عذاب کشیدن بندش نیست.حلال ترین و علمی ترین و عقلانی ترین راهش هم ازدواجه اگر میتونی بسم الله.
  • خوشبختی ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
    98 6
    سلام یک پسری هستم که دوسال در گیر این ..... شدم ولی به حول وقوه خداوند و روحیه خودم و این چهل کار تونستم ترک کنم خیلی خوشحالم و بهترین زندگی رو احساس میکنم و احساس میکنم که خیلی راحتم و امید وارم همه این کارو ترک کنن
    • Parsa ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      79 4
      سلام. اسم من پارسا هست و من یک ساله که این کار کثیف رو میکنم و از الان تصمیم به ترک این کار کردم خواهش میکنم برام دعا کنید که از این عادت بد دست بردارم.
  • H.o.s ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
    96 34
    سلام دوستان میدونم ترک این کار سخته ولیی میشه.. شک نکنید به خدا میشه فقط ورزش نماز و توکل به حضرت زهرا(س) رو از یاد نبرید ... مداوم به یاد شهدا باشید . یا علی مدد.
    • کامران ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
      0 0
      منم دچار همین بدبختی شدم ولی خدا رو شکر تا ۸ روز معمولا میتونم جلومو بگیرم ، ورزش خیلی مهمه از وقتی که ورزش نمیرم شده ۸ روز میرفتم بدنسازی هیکلمم داشت خوب میشد ولی با بی پولی مواجه شدم و دیگه نرفتم شما اگه میتونید ورزشو برید ذهنتونو تغریبا از این چیزا دور میکنه الان برام دعا کنید منم بتونم زود ترکش کنم
  • پویا ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
    ممنون از مدیر سایت که واقعا بهم امید بخشید. من تقریبا1.5 هست که دارم گناه میکنم الان هم14 سالمه. لطفا برام دعا کنید که سراغ این کار نا پسند نرم. و دیگه هم نمیرم
  • مرتضی ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
    سخته ترک کردنش
    • رهایی ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      22 2
      امروز با همه کاینات عهد میبندم که تا 100 سال این کارو انجام ندم.هیچ وقت ، حتی یک بار.این آخرین باریه که به خودم قول میدم.دیگه دفه ی بعدی وجود نداره.
  • الی ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
    من خودم اهل نماز شب خوندن هستم ۲۸سالمه و فردی هستم به شدت نیاز جنسی دارم حتی افسرده شدم و گوشه گیر وعصبی شدم اما متاسفتانه ما ادما نیازیو که خدا توو م قرار داده نادیده میگیریم و فقط میخوایم از ریشه از بین ببریم با این جامعه مضخرفی که نه کبس برای ازدواج هست . من با نمازشب خوندن سعی کردم به اینچیزا فکر نکنم اما چه فایده من یدختر افسرده نا امید عصبی هستم چون احتیاج دارم اما ناچارن باید تحمل کنم چون یا به دختره خراب تبدیل میشم یا از خودارضایی میمیرم.
  • امید ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
    سلام / من فکر میکنم ارضای نیاز جنسی چه از نوع تخیلش و چه از نوع واقعیش به پشیمونی بعدش نمی ارزه ... اصلا وجود انسان در این دنیا با یک بوسه و هوس بنا شده همه ما با یک بوسه و یک هوس به وجود اومدیم من که واقعا از وجود خودم در این دنیا بیزارم احساس پوچی میکنم ...
  • S.boy ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
    سلام من 15 سالمه خیلی موقع ها خواستم ترکش کنم حتی روزایی بود که هرروز اینکارو انجام میدادم هروقت حوصلم سر میرفت اینکارو دوستم بهم گفت انجام بده میگفت عصبانی بودی یا مریض بودی یا بیحال اینکار انجام بده منم 1 بار انجام دادمو دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم الانم دچار زود انزالی شدم برام دعا کنید
  • یکی که میخواد ترک کنه ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام من 16 سالمه و یک سالی هست که درگیرم یک جا خوندم که تنها راه ترک ازدواج هستش ولی میتونمیم کاهش بدیم چجوریشو خدا می دونه
  • حسین ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
    240 8
    سلام من 9 ساله دارم مرتکب این گناه میشم از سن 12 سالگی تا الان که 21 سالمه صد هزار بار توبه کردم و گذاشتم کنار اما باز رفتم سراغش. ازتون خواهش میکنم برام دعا کنید اونقدر افسرده شدم که دلم میخواد خودکشی کنم امروز17-10-96 هست میخوام وقتی این عادت زشتو ترک کردم برگردم و این نظرو بخونم و بهش بخندم. تو رو خدا بازم برا رهاییم دعا کنید.
  • غرق شده ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
    من الان 16 سالمه نزدیکای 2سال میشه گرفتار این عادت زشت شدم و بعد از خوندن این راهکار های مفید سایت میخوام ترک کنم این لعنتیو و به کمک دعای شما ترک میکنم التماس دعت
    • حسین ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
      0 0
      سلام دوستان من الان۱۴سالمه و حدود ۱سال این کارو میکنم اولین باری که اینکارو کردم پشیمون شدم و حدود۳ماه نزدم ولی الان دوباره این کارو میکنم هر باریم که میزنم بعدش پشیمون میشم و بعضی وقتا هم گریم میگیره اصلا هر وقت میرم این کارو بکنم خدا و مرگ قیامت یادم نمیاد ولی بعدش اینارو یادم میاد و میگم این بار دیگه توبه میکنم ولی نمیشه ، امروز اولین بارمه که این مطالبو میخونم امیدوارم چند ماه دیگه بیام بگم به امید خدا ترکش کردم شما هم واسم دعا کنید
  • Pouya ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام .من پسری هستم 13ساله که از 1شال پیش این عمل رو انجام میدادم.الان تقریبا خبلی از مضراتش روی من ایجاد شده حتا وقتایی که این کار رو انجام میدادم و بعدش به درون موهام دست میکردم مو هام بیرون میومد. من از عید 95متنفر هستم زیرا در در مسافرت عید که بودم پسری باعث اعتیاد من به این کار زشت شد و من هرگز ان را نخواهم بخشید
  • مبین یک معتاد ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام دوستان من مبین هستم الان 17 سالم هستش و این عمل زشت رو از 15 سالگی شروع کردم بسیار لاغر شدم زیر چشم هام گود شده افسرده شدم از شما میخوام فقط برام دعا کنین از همین الان قول میدم دیگه این کارو نکنم قول میدم دفعه بعد ک میام ب این سایت ترک کرده باشم و ب نظری ک دادم بخندم
  • هادی ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
    0 0
    عرض سلام و ادب دارم. بنده متخصص ارولوژی هستم و در این مورد دوست دارم براتون اطلاعاتی مختصر بدم. اولا دوستانی که میخان این احساس و عمل رو بزور کلی از بین ببرن سخت در اشتباهن. همه افراد سالم میل جنسی دارند و بدونن که ترک کامل خودارضایی غیر قابل ممکنه. شما کمتر کسی رو پیدا میکنید که اصلا خودارضایی نمیکنه. و اوناییم که دست به ترک میزنن یه مدت دیگه این کارو انجام خواهند داد و روحیشون میفته. من تاکید میکنم که بجای ترک خود ارضایی، دفعاتش رو پایین بیارید.
  • تنها ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
    0 0
    سلام دوستان نظراتتون خیلی مفید بود ممنون من از امروز میخوام ترک کنم و قسم خوردم به اسم خوده خدا که ترک کنم ☺
  • Alireza farhadi ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
    0 0
    سلام من علی هستم از وقتی این نکته هارو دیدم و خوندم حدود ۶ ساله پاک پاکم ورزش میکنم سپاس گذارم
  • یه روز ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
    0 0
    من 16 سال دارم و 2 دارم اینکارو میکنم هر روزم به خودم میگم تموم دیگه ولی باز هم اینکارو میکم برام دعا کنید لطفا
  • معین ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
    99 26
    سلام برای رهایی از این بیماری نیاز به دارویی قوی هست من برای این مشکل از این راه حل استفاده کردم و جواب گرفتم برای عکس پشت صفحه موبایل و لب تاب و کامپیوترم یک جنازه که در کفن قرار گرفته گذاشتم تا همواره به یاد مرگ باشم این تصویر انتهای راه رو به من نشون میده و مسیرم رو درستمیکنه. با آرزوی توفیق برای همه دوستان...
  • ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    به نام خدا: من الان حدود سه سال که دارم این کارو میکنم الان 1 روزه که تو ترکم لطفا برام دعا کنید
  • Alone ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    من هم از ۱۲ سالگی گرفتار این عادت شدم الان ۳۰‌سالمه و هنوز نتونستم ترک کنم دارای اعتماد بنفس خیلی پایین هستم حتی از رانندگی میترسم دستام لرزش پیدا کرده چند تا روانپزشک و روانشناس مراجعه کردم ولی هیچ فایده ای نداشت کاش بشه بمیرم یا اینکه یه داروی تهیه کنن واسه ترکش تاریخ ۱۶ /۱۱/۱۳۹۶
    • ساسان ملازهی ریگی ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
      92 8
      سلام داداشی خدانکنه بمیری، ان شاءالله بتونی ترک کنی
    • بی نام ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
      76 10
      طب سنتی و اسلامی هم درمان های راهگشایی داره از اون ها می تونید کمک بگیرید.ان شاالله خدا کمکتون کنه و شما اراده به خرج بدید.
  • محمد ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
    0 0
    ی سوال داشتم.میگن ک خود ارضایی باعث زود انزالی میشه.اگ ترک بشه این عادت ارضا ب حالت طبیعی برمیگرده منظورم زمانش در نزدیکی با همسر فرق میکنه یا نه.ممنون میشم اگ راهنماییم کنید.تشکر
  • A77 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
    0 0
    سلام من ۱۳ سالمه و متأسفانه سه ماهه که گرفتار این عمل زشت شدم و هر بار که تؤبه کردم و پاک شدم،دوباره وسوسه شدم و نتونستم جلوی خودمو بگیرم ولی حالا با خوندن مطالب سایت و نظرات شما دوستان روحیه گرفتم و میخوام این دفعه با اراده قوی ترک بکنم ممنون میشم اگه واسم دعا کنید
  • نوجوان ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
    0 0
    من الان ۱۴ سالمه یک سال پیش شروع کردم الان ۵ وقت دارم نماز میخونم داره کم کم ترک میشه الان یک هفته در مزون شده آخ جون خدا ممنون و ممنون از سایت خوب شما خیلی ممنون التماس و دعا
  • h.... ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    0 0
    من از ۱۲سالگی تا۱۵سالگیم این کارو انجام دادم و مدام که چرا چشمام قود انداخته و کمرم درد میکرد ناراحت بودم ولی الان ۳۰روز میشه که ترک کردم و به فکرشم نیستم
  • معین ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    0 0
    ممنون از راهنمایان من اول اینکار را شروع کردم بعد متوجه شدم که این عمل مضر است بنابرین ترکش کردم به مدت6/5ماه بعد وسوسه شروع شد و هر کاری میکنم نمی توانم ترکش کنم ولی انشا الله ترکش خواهم کرد
  • The Hidden ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    0 0
    شروع کنید به ورزش بدنسازی. هفته ای 4 جلسه. هر جلسه 1 تا 1ونیم ساعت. هم بدنتون رو فرم می‌آد هم ترک می‌کنید عادت استمنا رو. واااااقعا جوابه.
  • Ho3ein ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
    90 90
    سلام من خیلی وقت ها در خانه تنها میمانم و نمیتونم خودمو کنترل کنم اینارو هم امتحان کردم جواب نمیده
  • LoRd ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
    امید وارم همه بتونند ترکش کنند واقعا وقتی فکر میکنم دارم الکی قوای جنسیم رو هدر میدم...زن آیندم چه گناهی کرده اخه به فکر همسر آیندتون باشید و لذت واقعی ک میتونید ببرید ازون من واقعا عزممو جزم کردم که ترکش کنم واسه همه دعا میکنم واسه منم دعا کنید...امید وارم یک ماهه دیگه بیام و بخونمش بگم دم خودم و ارادم گرم ۳۰/۱۱/۹۶
  • ss ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام من یه چند سالی میشه که به صورت نا مرتب گرفتار این کار شدم ، خدایا خودت کمک کن ترک کنم ، امیدوارم همه ترک کنن واقعا حالم دیگه داره از خودم به هم می خوره اما تصمیم گرفتم از همین امروز بزارم کنار این عمل زشت رو انشا الله
  • امیرحسین ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    0 0
    سلام من دقیق نمیدونم چند ساله این کارو دارم انجام میدم ولی احساس میکنم خیلی بدبخت و تنهام حرم امام رضا (ع) رفتیم من دعا کردن بلد نیستم فقط کلی گفتم به درگاه حضرت اقا که ایشالله ترک کنم این عمل بد رو واقعا هر روز که اینکارو میکنم پشیمون میشم فکر کنم ۴ الی ۵ ساله دارم این عمل زشت رو انجام میدم شدیدا نیاز جنسی دارم هرکی جنس مخالف میبینم سریعا تحریک میشم و همچنین دیگه کنترل مایع منی از دستم رفته و با چند دقیقه این عمل زشت مایع منی خارج میشه و دچار زود انزالی شدم ازتون خواهش میکنم هرکی خانوادشو دوس داره برام دعا کنه و هرکی به حرم امام رضا میره و کسی نماز خون هستش که بلکه شاید یاری شما کمکم کنه هر دفعه میام ترک کنم باز فکر جنس مخالف میاد ذهنم اصلا گیج شدم افسرده واقعا پشیمونم ترو قران برام دعا کنید ازتون خواهش کردم ممنون ایشالله دچار این عمل زشت نشین دعا یادتون نره.
  • ebi ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    آقا میخوام اینو بگم کا نشد نداره هر چی راه داره جز مرگ من از 12 سالگی این کارو میکردم تا 19 سالگی این کارو انجام میدادم تا اینکه با اراده و تکیه به خدای متعال تصمیم بیه ترکش شدم چندباری نمیگم وسوسه نشدم ن ولی باز جلوی خودمو خییییییییلی گرفتم ن تنها جایی میشستم ن تو خونه نه بیرون ن تو مهمونی هیجا از سایتای مجازیم دوری کردم ن اینستا ن تلگرام ن واتساپ فقط یک گوشی ساده داشتم کارم را بیوفته شبا هم اعت 9 میخوابیدم روزم اصلا نمیخوابیدم تا شب بیداری داشته باشم با همه دست دخترام کات کردم الن خدارو شکر حالم خیلی خوبه اعتماد به نفسم چسبیده به سقف روابز عمومیه بالا یی پیدا کردم تو کالرم زندگیم موفق هستم همه رو مدیون اون کسیکه بالای سرمه هستم که خوب موقع زد پس کلم به خودم اومدم یه بار یادمه در حال ترک این عادت بد بودم که تو محرم بود روحانی داشت صحبت میکردمنم درد زیادی در ناحیه کمر و بیضیه داشتم به خودم داستم میگفتم که هی بلند شم برم انجام بدم دردم کمتر بشه بعد بیام تو همین حالو حوا بودم که روحانی صحبتاش عوض شد 360 درجه برگشت به سمت جوونایی که اونجا بودن گفت جوووووونااین کارو نکنین با آینده ی خودتون بازی نکنین وقتی هر کسی کتار اغشتباهی انجام میده که جزه گناهای کبیره محسوب میشه فقط ی جمله یدش بمونه که خدا داره نیگاش میکنه همین و بلند شه دو رکعت نماز بخنه میشه آب رو آتیش کلن سر تونو درد نیارم من به کمک خدا ترکش کردم و دیگه هم نمیخوام ک سمتش برم النم همه چیم روبه راهه وزنمم از 60 شده 86 کیلو با یک قد بلند188سنتی متری تووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووپ حالا انتخغاب با خودته ک بخوای ت مرداب فرو بری یا ن فقط یه ارزن به خودت ایمان داشته باش راستی یادم رفت بگم عید امسال میشه 3 سالو 7 ماه که کامل ترکش کردم این لامصحبو .بای دوستان
  • رامین ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    0 0
    یک سوال داشتم ۱ خود اراضی در رشد قد تاثیر دارد ؟ ۲ باعث سیاه شدن چهره میگردد؟ ۳ باعث بی اولادی میگردد؟ ۴من ۱۵ سال عمر دارم ریش زود برمده است این کار باعث ای چیز شده لطفا این را جواب بدهید چون ۱۵ روز میشود خود اراضی نکردم تا که ذهنم تقویت شود و در برابر این عمل روحیه پیدا کنم و خوب شدن عوارض ان چند مدت میخواهد
  • nzi ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    0 0
    کاش به این بیماری دچار نبودم و برام دعا کنید هر چ زودتر خوب شه این مشکل بدم :) و این کارها نتیجه های خیلی بدی برام داشت و امیدوارم که هیچ کس مبتلا به این بیماری و اخلاق بد نشه برام دعا کنید فقط همین
  • nzi ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
    برام دعا کنید که این عادت بدم رو هر چ زودتر ترک کنم و ادم خوب و سالمی بشوم :))
    • RADAN ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
      توو میتووووونی..شک نکن
    • Mohsen ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
      96 19
      فقط فیلم عکس نبین ب مرور زمان ترک میکنی
  • محمدباقر آبیار‌ ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
    98 17
    خیلی خوب بود.و بهم امید داد.لطفا بیشتر کمک کنیدتشکر
  • بهنام ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
    با سلام بر دوستان عزیز من هم 6ماهه که این کارو انجام میدم ولی نتونستم بیشتر از 4و5روز خودمو ترک بدم . امیدوارم که این 40روش هم برای من و هم برای شما عزیزان مفید باشه با تشکر. خدا کنه یکی وسیله ای یا دارویی برای ترک این کار درست کنه . با آرزوی ترک .لطفا برام دعا کنید عزيزانم
  • بی نام ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    0 0
    خدایا همه رو کمک کن
  • تلتغبد ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
    همه اش راه هایی بدون کاربرد و نخ نما شده است که از زمان دقیانوس گفته اند و هیچ کاربردی نداشته. ۴۰ تا که هیج ۸۰۰ تا هم از این توصیه ها بنویسید حتی مشکل خودتونم حل نمیکنه
  • ... ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
    0 2
    من از سن حدود ۶ سالگی. در حالی ک نمیدانستم این عمل بد است به این کار معتاد شدم. اما کم کم متوجه بد بودن این عمل شدم چون بعد از انجام آن، عذاب وجدان داشتم‌. درسن ۱۶سالگی فهمیدم ک این عمل خود ارضایی است و بد است و ۳سال است ک سعی در ترک دارم. اما حداکثر نتیجه تلاش من برای فاصله گرفتن از این کار، ۳۰ روز بود. و دوباره بعد ۳۰ روز به این کار روی آوردم. اکنون هم بدی این شده ک حس عذاب وجدان بعد از این عمل راهم از دست داده ام. ویک نکته دیگر این است ک خودارضایی من بدون هیچ گونه لمس آلت توسط دست و یا شیء دیگر صورت میگیرد. و جالب است بدانید ک تا۶ ماه پیش هم هیچ گونه تصویر محرک یا پورنو ندیده بودم. و اصلا هم با فکر کردن به رابطه جنشی لذت نمیبرم... درواقع با فشار پاهایم به هم دیگر و با فکر به بی حیایی و بدون لباس بودن جلوی دیگران، گاهی فکر به آزار جنسی، فکر به معاینات پزشکی یا درمان های پزشکی، فکر به ادرار کردن بی پروا. مثلا ادرار در مکانی به غیر از دستشویی و... تحریک شده و به ارگاسم میرسم و به محض به ارگاسم رسیدن هم از همه این چیزها متنفر میشوم... چه کنم؟ راهکاری دارید؟
  • Mohamad ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۹
    0 1
    من که خدا رو شکر این کارو ترک کردم
  • محمدرضا ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
    0 0
    خدا کمک کنه که همتون بتونین این عادت بد رو ترک کنین ،من که دیگه کم کم دارم قطع امید میکنم ،هرچی دعا هرچی مستحبات هرچی ورزش برای من جواب ندادن که ، خدا کسایی رو که دوست داشته باشه کمک میکنه مارو که دوست نداشت
  • M.fahim ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
    1 0
    با عرض سلام خدمت شما جهان سپاس از معلومات موثر تان که برای مان ارائه نمودن
  • ناشناس ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
    سلام..من چندین بار تا حالا ترک کردم این عمل زشت رو ولی دوباره بهش مبتلا شدم..کامنت هاتون رو خوندم.حتما چهل تا زیارت عاشورا رو میخونم ایشالا برای همیشه این کاررو تر ک کنم ..تو رد خدا دعام کنید..کنکور 97هم باید بدم..ولی یکسال دیگه هم باید کنکور بدم..چون با این شرایط روحی بدی که دارم نمیتونم کاری بکنم..خدا خیرتون بده..بازم از این سایت ممنونم..
  • س.و ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
    سلام من خیلی وقته اذیتم و تلاش میکنم مطالبتون عالی بود آقای دکتر و پیشنهاد میکنم کتاب سلام بر ابراهیم رو بخونید برای تقویت ایمان عالیه درباره شهید بزرگوار ابراهیم هادی هستش امیدوارم داش ابرام دستمونو بگیره.... یا علی مدد
  • مهدی ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
    0 0
    سلام دوستان میدونم واقعا این کار سخته،خودمم یه سالی هست درگیر این کارم ، وقتی فکرتون رفت که این کار رو بکنید،خودتون رو از جای خلوت دور کنید،مطمئنم جواب میده یه قانونی برا انسان هست که میگه: عادت 21 روز اگر انسان به چیزی عادت داره،اگه 21 روز اون کار رو انجام نده،از عادت هاش پاک میشه. با دیدن پست هاتون امید گرفتم با آرزوی ترک این کار زشت برای همتون☺
  • ی ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
    0 0
    من که همیه تو ترکم شاید فاصله هربار خود ارضاییم دوهفته تا یک ماهم بشه اما نمیشه بازم نمیشه
  • بدون اسم ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
    برای منم دعا کنید که ان‌شاالله هرچه زودتر ترک کنم
  • حسن پور ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
    92 25
    با سلام خدمت دوستان . عزیزان این مشکل از زمان بلوغ یا در برخی مواقع حتی قبل از سن بلوغ در همه ما بروز می‌کنه (چه پسر و چه دختر) چون یه نیازه مثل نیاز به غذا خوردن و ...و چون ما در این سن هیچ علمی نسبت به راههای برخورد با این غریضه نداریم متاسفانه راه غلط که آسانترین راه هست رو انتخاب میکنیم . و تا آخر اینو ادامه می‌دهیم بعد چند سال که دیگه این عمل تبدیل به عادت در نگرش و رفتار ما میشه (و همیشه با پشیمانی بعد عمل روبرو هستیم) به فکر ترک آن میگیریم . دلایل زیاد وجود داره که باعث انجام این کار میشه که از مهمترین دلایل میشه به بیکاری یا کم کاری جسمی فرد اشاره کرد . اگر از بدنمان به حد کافی کار بکشیم دیگه بدن نای انجام این کارو نداره حتی اگه خودمونیم بخواهیم . توصیه میکنم هر چقدر میتونید ورزش سخت انجام بدین و اوقاتتونو با ورزش و دعا پر کنین .روزه گرفتن هم خیلی موثره . اگه تو خونه یا بین وایستگانتان افرادی رو میشناسین که تازه دارن به سن بلوغ میرسن حتما پدر و مادرشونو دعوت کنین به مراقبت از فرزندانشان یا خودتان راهنماییشون کنین اگه میتونین تا اونا این راه اشتباهی که ما رفتیم و تکرار نکنم. لازمه بگم که سن به بلوغ جنسی رسیدن افراد متفاوته مثلا تو دخترا یکی تو ۱۱_۱۲سالگی به بلوغ میرسه و یکی تو سندهای بالاتر یا حتی پایین تر پس مواظب این سن حساس باشین و راهنماشون باشین. ان شاءالله هممون‌سربلندو موفق باشین.
  • سرباز خیانت کار امام زمان ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
    0 0
    سلام من 2 ماه دیگه کنکور دارم هروز 2 بار این کار کثیف رو انجام میدم با توکل بر خدا و پوزش از درگاه ایشان و حضرت مهدی می خوام ترکشو شروع کنم یاحسین..
  • Aseman.Be..Kase ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    0 0
    سلام دوستان من خودم هر روز کارم بود وقتی به روانشناس مراجعه کردم بهم گفت دوست عزیز این یه اعتیاده ۴۰روز نکن دیگه از سرت میوفته منم خودمو باور کردم والان ۲ساله انجامش ندادم حتی بهش فکر هم نمیکنم
  • Aseman.Be..Kase ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
    سلام دوستان من خودم هر روز کارم بود وقتی به روانشناس مراجعه کردم بهم گفت دوست عزیز این یه اعتیاده ۴۰روز نکن دیگه از سرت میوفته منم خودمو باور کردم والان ۲ساله انجامش ندادم حتی بهش فکر هم نمیکنم
    • به معتاد ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
      36 5
      دمت گرم باو
  • رادان ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
    واقعا عاااالی بود...دوستان شمام میتونبد..کار نشد نداره..توکل به خدا کلید همشونه
  • علی رضا ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
    برنامه خوبیه خدارا شکرت من یک هفته که پاک هستم
  • r ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
    عوض سرکوب این عمل یه راهکار واسش بزارین این راه هایی ک شما گفتین شاید تا چن وقت طرف رو نگه داره بعد چی کار کنه. باید تو کشور ما برای میل جنسی یه راهکاری بزارن چون هر کی به سنه بلوغ میرسه این میل تو وجودش پیدا میشه و امکان نداره بشه این میل رو از بین برد چون تو وجود هر انسانیه و در بیش تر کشور ها برای این راهی گذاشتن اما در کشور ما ن یه پسر نوجوان ک نمیتونه ازدواج کنه تا نیاز رو برآورده کنه اصلن به سن ازدواج هم برسه با این اوضاع اقتصادی کشور کی میتونه ازدواج کنه متاسفانه به نیاز جنسی ک یه عمر طبیعی هست مانند آب غذا تو کشورمون یه چیز زشت تلقی میشه و وضیفه هر کشوریه ک واسه رفع این نیاز راه بزاره ک تو کشور ما نیس.
  • Z ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    من 4 ساله ترک کردم هنوزم یادش میفتم وسوسه میشم هنوزم اثراتش رومه گوشه گیر شدم عصبی ام دستام میلرزه کاش وقتی بچه ایم بیشتر مراقبمون باشن
  • امید ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
    155 6
    ... سلام بر دوستان کوشا برای جبران گذشته... دوستا ورزش و یاد گرفتن یه ساز جدید از موثرترین کارهایی هست که میتونه بهمون کمک کنه خود من هم یه مدتی درگیر این کار زشت بودم. چون ورزش و موسیقی رو کتار گذاشته بودم اما وقتی بعد از دو ماه دوباره به سمت ورزش و موسیقی اومدم فهمیدم دنیا خیلی قشنگ تر از اینه که بخوای با ور رفتن و بازی کردن با خودت اونو زندگیت رو تباه کنی. به نظر من موسیقی دوای درد تنهاییه و میتونه تو رو حسابی از تنهایی در بیاره دوستمون هم که گفته کتاب سلام ابراهیم بخونید خداییش بخونیدش عالی عالیه. باشد که رستگار شویم.
  • ناشناس ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    با سلام ۱۵سالمه متاسفانه دچار بیماری خودارضایی شدم به هیچ عنوان نتونستم ترکش کنم گاها روزی به چهار و پنج بارم میرسه هیچ روشی کارساز نبوده ایا دارویی برا ترکش وجود نداره!؟؟ریزش موی سر دارم اون هم شدید ،عصبی ام،کم حافظه تر شدم به طوری که معدلم پایین تر اومده نمیدونم چیکار کنم ؟؟؟کاش با دارو درمان میشد
  • ناشناس ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    با سلام ۱۵سالمه متاسفانه دچار بیماری خودارضایی شدم به هیچ عنوان نتونستم ترکش کنم گاها روزی به چهار و پنج بارم میرسه هیچ روشی کارساز نبوده ایا دارویی برا ترکش وجود نداره!؟؟ریزش موی سر دارم اون هم شدید ،عصبی ام،کم حافظه تر شدم به طوری که معدلم پایین تر اومده نمیدونم چیکار کنم ؟؟؟کاش با دارو درمان میشد
  • رضا ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
    0 0
    سلام من هفته یکبار خودارضایی میکنم .از مشاور هم پرسیدم ایرادی نیس
  • بیمار ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام بعد ترکش آدم قادر به تولید بچه میشه یا نه؟
  • Ebi ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
    آقا روش در مان فقط بستگی ب غیرت و تحمل خودت داره همینو بس آن مردی بسم الله اوسا کریم حوامونو داره اگ میخوای تو منجلاب فرو بری همین کارو انجام بده تا آخر هیچی ازت باقی نمونه
  • nima ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
    0 0
    برام دعا کنید دارم بد بخت میشم
  • مانلی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
    0 0
    سلام دوستان. من تا حالا خود ارضایی نکردم ولی دو سه سال قبل ازدواجم به شدت تخیل می کردم رابطه عاشقانه با مردی که از روی ایده آل هام ساخته بودم که گاهی از این رابطه عاشقانه به وجد می اومدم و حس می کردم دیگه اگه ادامه بدم به اوج می رسم پس از ترسم قطع می کردم ولی دنیای من شده بود زندگی با اون مرد خیالی. یک زندگی رمانتیک و زیبا. از همه چی افتاده بودم . تا این که خواب دیدم رفتم امام رضا و امام رضا ناراحته از دستم خیلی و جزئیاتی که نمی تونم بگم توی اون لحظه بلند می گفتم یا زهرا یا زهرا و انگار مادرشون واسطه شد تا حضرت از من بگذره و یهو مادرم رو بالای سرم دیدم که می گه چته خواب بد دیدی و اون لحظه فقط گریه می کردم. تا چند ماه بعدش ازدواج کردم الان 6 ساله از ازدواجم می گذره ولی تازگی ها داره اون فکرا میاد دوباره سراغم . خیلی می ترسم. تا میاد سراغم این آیه رو می خونم و اما ینزغنک من الشیطان نرغ فاستعذ بالله انه سمیع علیم. مرتب تکرار می کنم آروم می شم و شاید مدتی راحتم تا دوباره.... امیدوارم کاملا ریشه کن بشه. اینو بدونید خانمها مخصوصا با ازدواج به طور کامل تخلیه ممکنه نشید چون شاید طرفتون نتونه از لحاظ عاطفی و ... شما رو ارضا کنه . باید خودمون سعی کنیم. با ندیدن حتی عکس که خودم تجربه کردم. با نخوندن رمان حتی عاشقانه و ... خیلی همت می خواد. توسل کنیم. خوندن این آیه رو هم پیشنهاد می کنم. گاهی که این آیه رو تکرار می کنم یهو مرد خیالیم با اون قیافه زیبا تبدیل می شه به شیطان که حتی توی خیالمم ازش می ترسم. همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده اند.
  • امین ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    سلام من ۶ ماهه به این عمل مبتلا شدم و بار ها خوستم ترک کنم ولی بعد از یکی دوهفته دو باره این کارو می کنم . خصوصا الان که تو ماه رمضان هستیم و به شدت جلو خودمو گرفتم ولی بازم یکی دو بار این کارو انجام دادم . به خدا خسته شدم . اگه کسی راهکاری چیزی بلده به من معرفی کنه شاید بتونم این کارو ترک کنم .
  • یه نفر که حالتو درک میکنه،باور کن ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
    0 0
    سلام هر روز روزی چند بار به خصوص وقتایی که از نظر روانی تحت فشارید اینکار رو بکنید کف دو تا دستتون و انگشتاتون رو به هم بچسبونین به حالت دعا یعنی اینطوری
  • محمد حسین رضایی ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۴
    0 0
    من3ساله که مبتلا شدم هزاران بار هم خواستم ترک کنم اما نشد خواهش میکنم واسم دعا کنید چون من نه خانوادم این کاره هستم نه اطرافیانم خواهش میکنم واسم دعا کنید ...
  • سارینا ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
    0 2
    سلام منم مدتی به این عمل زشت مبتلا شدم خیلی دفعاتش کم ولی نمیخوام این مقدار کم هم باشه باید چیکار کنمT_T
  • بی نام ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
    1 0
    من از اول راهنمایی این مریضیو دارم واقعا ترک نمیشه الان ۲۳ سالمه فکنم دیگه بچه دارم نمیشم.واقعا هیچ راهی نداره.دیگه خسته شدم.هیچی ازم باقی نمونده.عصبی افسرده روانی همه چی بسرم اومده خدا کمک کن خستم دیگه
  • محمد ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    0 0
    از امروز میخوام ترک کنم ت خدا دعام کنید وقتی هم که به هر روشی تونستم ترک کنم میام و روشو براتون میگم التماس دعااااا
  • iliya ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    سلام... من چند روش بسیار بسیار قدرتمند رو که با استفاده از ضمیر ناخوآگاه باعث ترکتون میشه رو براتون مینویسم که اگر دقیق و کامل به اون ها عمل کنید ترک میکنید روش اول.. تلقین کنید که اصلا خود ارضایی وجود نداره یا اصلا نمیدونید که خود ارضایی یعنی چی باید این رو تکرار کنید و باورش کنید که وجود نداره اگر هم اوضاع خراب شد به خودتون بگید بزار فردا برم از دوستم بپرسم که استمنا چیه.شما با این کارتون تلاش ضمیر نا خوداگاهتون رو برای نجات از اون حالت از بین میبرید نکته1... باید کامل به تمام قسمت هاش عمل کنید و با خودتون زیاد تکرارش کنید نکته 2.. به علت خطر های تلقین در بیداری فقط در صورت زیادشدن شهوت جملات رو تکرار کنید 2-این روش قوی ترین روش من هستش که خودم هم ازش استفاده کردم... شما وقتی جنب میشید حس بد و تنفر آمیزی بتون دست میده این حس توی ذهنتون ثبت میشه و میشه ازش استفاده کرد حالا شما باید به طور واضح توی ذهنتون لحظه ی خروج منی و جنب شدنتون رو تصور کنید اگر واضح تصورش کنید ذهن بدن به اون حالت میبره و شما اگر هم بخوایید نمی تونید خود ارضایی کنید 3-این روش فقط حس شهودت رو تنظیم میکنه یه روش متافزیکیه که فقط تازه کارا میتونن باش ترک کنن و بقیه هم میتونن با هاش حس شهودتشون رو کم کنن روش خیلی ساده هست شما باید لحظه ای که حس شهودتون خیلی زیاد میشه یک توپ زرد رو به مدت 1 دقیقه یا بیشتر توی ذهنتون تصور کنید تا حستون تنظیم شه تضمین میکنم اگر این روش هارو مسخره نگیرید ترک میکنید یا علی
  • علیرضا ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
    لطفا حالا که دارین واسه همه دعا می کنین واسه منم حتما دعا کنین که بترکم و بذارمش کنار حتما دعا کنید.... ایشالله اجر اونایی که ترک کردن با اقا ابا عبدالله.....
  • وحید ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۴
    سلام میخام چن تا راه حل این مشکل بزرگو بگم:یکیش عاشق شدنه کسی ک عاشق بشه دیگه ب فکر شهوتو فیلم سکسیو این جور چیزا نیس.دومیش با خدای خودت ی معامله کن بگو خدا من دیگه این کارو نمیکنم توهم ب من لطف کن باور کنین راس میگم.سومیش ب یه کاری سر گرم کنین خودتونو مثه اهنگ گوش کردن ولی اهنگ در مورد عشقو عاشقی باشه بهتره.چارومیش اینکه میگن مرده و قولش بیاین قول بدین ب خودتون ب خدا ب ی رفیق ب....
  • سلیمان ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
    از آقای دکتر و دست اندر کاران این موضوع تشکر بسیار دارم.
  • علی ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    خودارضایی خیلی خوبه فکر ادم راحت میکنه و میتونه به کاراش برسه
    • Mk ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      اره ولی بدن رو نابود میکنه
  • lplnvqh ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۵
    حدود یکساله و نمیه این عمل خودارضایی در وجودم جاری هست ...... واقعا خسته شدم...درسته راهیست تا ادم راحت بشد و به کارهای دیگر خود بی تقلا برسد اما...درطول اخر هفته دچار آزار روحی و حتی بیشتر جسمی شدم.آلتم بعد از این مل به درد میاد ..احساس پشیمانی گریبانگیرم میشد ...تصمیم گرفتم برای همیشه ترک کنم لطفا برام دعا کنید....
  • دارم پسر خوبی میشم ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    واقعا کار سختیه و از هر 10 نفر شاید 2،3نفر بتونن ترک کنن ولی با دیدن این کامنتا و این انرژی های مثبت آدم روحیش تقویت میشه منم تلاشمو میکنم شاید با این کار نه تنها خودمونو بلکه جامعه رو هم یه کم مثل قدیما از این بی بندوباری پاک کنیم❤❤❤
  • مهدی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
    سلام من از امروز به مدت ۴۰ روز تصمیم گرفتم که این گناه رو کنار بزارم امیدوارم شماهم من رو دعا کنین و برای خودتون زمانی رو مشخص کنین و به خودتون بگین که از همین امروز تا فلان زمان این گناه رو ترک می کنم
  • فریاد زیر اب ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
    سلام این کارو ترک کنید واقعا زشته من که دیگه ترک کردم
  • یه شکست خورده ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    سلام ، اقا من از یازده دوازده سالگی شروع کردم و الان که بیست سالم شده هنوزم دارم انجام میدم چند ماه پیش تصمیم جدی برای ترک گرفتم و موفق شدم 35 روز انجام ندم خیلی احساس بهتری داشتم ولی متاسفانه ی شرایطی پیش اومد دوباره رفتم سمتش و یکم بعد بدتر از قبل رفتم سمتش و الان دوباره میخوام ترک کنم مثل قبل به صورت جدی به نظرتون موفق میشم ؟؟ لطفا منم دعا کنید دوستان
  • یک بیشعور ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
    سلام من ۲۵سالمه واز ۲۰ سالگی که میخواستم ازدواج کنم ولی نشد دارم خودمو ارضا میکنم ودر طول روز می رسید که ۴بار خودمو ارضا میکردم وخیلی روی اعصابم تاثیر میذاشت و پرخاشکر میشدم االانم تو این سن نمیتونم ترکش کنم یعنی بارها شده که میخواستم بزارمش کنار ولی نشد پارسالم اربعین میتونستم برم کربلا وتوبه کنم ولی نرفتم چون میترسیدم کناه کنم الان حدود یک ماه بود فکرشم نمیکردم تا دیروز که نتوتستم جلومو بگیرم دعام کنید لطفا
  • نمیشه که نمیشه ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
    این راه هایی که میگید واقعا جواب میده؟ چون من خیلی دارم زجر میکشم، از همه، حتی از خودمم خجالت می‌کشم. تورو خدا دعا کنید تمام کسایی که اینطور هستن خوب بشن
  • بد قول ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    98 21
    سلام من یه یک ماهی ترک کردم اما امروز باز این کار زشت را کردم به آینده خدا چهار ماه دیگه میام از ترکی خودم خبر میدم خدایا به امید خودت
  • بنده خدا ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    سلام دوستان من 15 سالمه و قاری قرآنم.مدت دو ساله که دارم این عمل پلید رو انجام میدم.واقعا دارم دوری خدا رو از خودم حس میکنم.امیدوارم که روش هایی که گفتید جواب بده چون من کارهای زیادی برای ترکش انجام دادم و موفق نشدم.التماس دعا
  • بد قول ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
    سلام من نمیتونم ترک کنم این دفعه میخوام با خوندن قرآن و ذکر ترکش کنم
  • محمدامین ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    38 11
    من با یاری خدا تونستم ترک کنم شما هم میتونید
  • امیر اچ ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    13 2
    دوستان من خیییلی به ندرت این کارو میکنم برای ماهم دعا کنید، المتاس دعا کسانی که به این درد مبتلا هستند، یکی از راه های درمانشون رجوع به حرم سلطان خراسان، علی بن موسی رضا (ع) است... اتماس دعا...
  • ممد IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    5 0
    از همین الان تصمیم گرفتم ترک کنم دعا کنید
  • کینگ IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    5 0
    از امروز میخوام ترک کنم تورو خدا دعا کنید
  • سجاد IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    6 0
    راه ترک خودارضایی از لحاظ علمی اینکه تا میتوانید انرژی را صرف کارهای دیگر کنید چون خودارضایی یک کار ساده با لذت بالا است برای همین مغز برای دفعه بعد دوباره خودارضایی را پیشنهاد می‌کند و شما اینکار را انجام میدید ، یک غده در مغز است که از چیزی که خیلی لذت می‌برید هورمون ترشح می‌کند که به آن هورمون ها podomin می‌گویند برای همین به جای این کار ورزش کنید چون ورزش هم تا حدی هورمون ترشح می‌کند ولس خوب درسته لذشتش به اندازه لذت جنسی نیست.
  • . IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام و وقت بخیر ببخشید کسی که معده درد دارد و داروی معده رو مصرف میکند و از یه طرفی هم که میخواهد استنما کند ایا استمنا اثر دارو را هم از بین میبرد ممنون میشم که راهنمایی کنید
    پاسخ سایت:

    سلام.خیر.

  • JAHTESLIM IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    سلام... من از یازده سالگی شروع کردم با خودم میگم ای کاش یکی بود همون موقع مانع میشد... الان ۱۵سالمه و توی هفته تک و توکی خود ارضایی میکنم نسبت به سال های قبل کمتر شده دلیلشم اینکه سرگرم کارهای دیگه شدم میخواستم بهتون بگم بیکار نباشید چون می‌ رید سراغش... برید بازی آنلاین بریزید هر روز حال کنید بجای خود ارضایی حداقل به یه دردی بخوره
  • آقای دریس IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    2 2
    با پزشک باید صحبت کرد، ۳۰ دقیقه صحبت شخص متوجه میشه و مشکل برطرف میشه البته اگه خود طرف بخواد خواستن توانستن است
  • دلی IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 0
    سلام من دخترم و در حال حاظر نزدیک ۱۳ سال دارم و من از ۵ سالگی این عادت نحس و تا به امروز دارم 😒😒😒توروخدا برام دعا کنید آیا دارویی برای ترکش هست؟
    پاسخ سایت:

    سلام بهتر است برای ترک یک عادت به روانشناس مراجعه کنید.

  • مهدی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    معلومات خیلی مفید با ارزش ممنونم