سلامت نیوز : وزیر بهداشت از افزودن 487 تخت به تخت‌های بیمارستانی استان البرز خبر داد و خاطرنشان كرد: بدین ترتیب تعداد این تخت‌ها در استان البرز به 2 هزار و 387 مورد افزایش می‌یابد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مرضیه وحید دستجردی در دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی البرز با بیان این مطلب گفت: باید تمهیدات لازم برای بهره‌برداری بیشتراز ظرفیت‌های استان البرز بیش ازپیش فراهم شود.

وی افزود: ضعف‌هایی در زیرساخت‌های استان البرز وجود دارد. با توجه به نزدیکی آن به تهران توجه بیشتری را می طلبد. براساس اطلاعات به دست آمده در استان البرز یک هزار و 900تخت بیمارستانی وجود دارد که برخی ازآنها فرسوده هستند.

دستجردی گفت: ساخت 15خانه بهداشت، در دست اقدام بودن 15خانه بهداشت دیگر و افزایش 487 تخت بیمارستانی حاکی از آن است که این استان در مسیرتوسعه درمانی و بهداشتی قرار گرفته است. در زمینه بهداشت و درمان استان البرز باید طوری فعالیت شود که ساكنان آن برای درمان به خارج از این استان مراجعه نکنند.

وزیر بهداشت ادامه داد: باید بسترهای مناسب برای بسیاری ازظرفیت‌های علمی نظیر رشته‌های داروسازی و پزشکی بیش از پیش دراین استان فراهم شود. همچنین با توجه به جمعیت روزافزون استان البرز و افزایش دانشجویان رشته‌های مختلف پزشکی باید پردیس دانشگاه علوم پزشکی در این استان ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha