سلامت نیوز : به همت مركز آموزشی درمانی بعثت دانشگاه علوم پزشکی همدان، 20 میلیون ریال برای درمان شكستگی پای بیمار بی سرپناه هزینه شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وب دا، در مركز آموزشی درمانی بعثت دانشگاه علوم پزشکی همدان 20 میلیون ریال برای درمان بیمار  بی سرپناهی كه از سوی نیروی انتظامی به این مركز منتقل شده بود، هزینه شد.

بر اساس این گزارش، این اقدام خدا پسندانه با توجه به تاكیدمقام معظم رهبری در زمینه ارائه خدمات درمانی سهل الوصول و‌ ارزان برای عموم مردم به ویژه اقشارآسیب پذیر صورت گرفت.

بر پایه این گزارش، همچنین واحد پیگیری و ساماندهی بیماران این مركز توانسته است برای كمك به بیماران بی سرپناه، بد سرپرست و بیمارانی كه تحت پوشش هیچ سازمان بیمه گری نیستند نقش موثری داشته باشد.

بر اساس این گزارش، طبق نظر متخصص ارتوپدی برای ترمیم شكستگی اندام این بیمار، عمل جراحی و پروتز گذاری انجام شده است و با توجه به این كه بیمار قدرت پرداخت هزینه درمان و بستری را نداشته و همچنین قادر به خرید پروتز نبوده با هماهنگی و مساعدت مسئولان مركز آموزشی درمانی بعثت علاوه بر رایگان کردن هزینه بستری و درمان بیمار، پروتز مورد نیاز از سوی این مركز تهیه و عمل جراحی انجام شده است.

گفتنی است: مجموع هزینه های بستری، درمان و پروتز گذاری این بیمار بالغ بر 20 میلیون ریال شده است و مقرر شد بیمار پس از ترخیص تحت حمایت سازمان بهزیستی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha