چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 41836
سلامت نیوز : رئیس مرکز تحقیقات پوست و جذام گفت: بیشترین شکلایتهای حوزه پوست مربوط به مشکلات ایجاد شده در زمینه پیوند مو است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  سینانیوز، دکتر یحیی دولتی رئیس مرکز تحقیقات پوست و جذام در حاشیه همایش تازه‌های بیماریهای پوست مو و زیبایی در سالن همایش‌های رازی در جمع خبرنگاران با اشاره به تبلیغات غیر مجاز محصولات پزشکی در ماهواره‌ها اظهار کرد: تبلیغات محصولات پزشکی ماهواره‌ای صحت نداشته و خلاف قانون است.

وی بیان داشت: در حوزه کاشت مو که هزینه‌های بسیاری از جیب مردم پرداخت می‌شود شاهد عوارض بسیاری از جمله ایجاد اسکار در سر هستیم.

رئیس مرکز تحقیقات پوست و جذام با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین شکایتهای حوزه پوست مربوط به پیوند مو است تصریح کرد: تبلیغات همه دارو‌ها در ماهواره دارای عوارض متعددی هستند که در این عرصه عوارض داروهای لاغری حتی مرگ را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: کرم‌های تبلیغ شده شامل کرم‌های خرچنگ، حلزون و... هیچ تاثیری نداشته و درمواردی مشکلاتی پوستی را به همراه دارند.

دکتر دولتی با بیان اینکه پزشکی نباید تبلیغ شود گفت: از نظر پزشکی یک پزشک فقط مجاز است که تغییر محل مطب، افتتاح مطب و یا برگشت از سفرهای طولانی را اطلاع رسانی نماید و در غیر این صورت تخطی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha