سلامت نیوز :  وزیر بهداشت گفت: برای اجرای طرح هوشمند شدن کارت‌های سلامت تا پایان برنامه پنجم مشکلی وجود ندارد اما برای اجرای آن باید وزارت ارتباطات و فناوری باید زیر ساخت های لازم را در استان ها آماده کند.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،  مرضیه وحید دستجردی افزود: تا زمانی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح هوشمند شدن کارت‌های سلامت را در استان ها فراهم کند، کار سخت افزاری در وزارت بهداشت انجام می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره طرح هوشمند شدن کارت‌های سلامت اظهار داشت: اجرای این طرح نیازمند فراهم ساختن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در استان های مختلف کشور است.

وی افزود: تا زمانی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیر ساخت های لازم برای اجرای این طرح را در استان ها فراهم کند، کار سخت افزاری در وزارت بهداشت انجام می شود و در زمینه نرم افزاری هم تا حد ممکن از طریق کارت های تلفن همراه اقدامات اولیه را انجام خواهیم داد.

وحید دستجردی تصریح کرد: با توجه به بودجه موجود، امکانات و تکنولوژی‌های دیگر در کشور، زمینه های اجرای این طرح تا پایین برنامه پنجم فراهم می شود..

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha