سلامت نیوز: معاون درمان وزیر بهداشت گفت: خواسته ما این است که ۲۵ درصد ظرفیت مطب‌های خصوصی در ایام تعطیل هم خدمات ارائه کنند تا مردم از این خدمات بهره مناسب را ببرند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، حسن امامی رضوی در نشست وزیر بهداشت با اعضای شورای نظام پزشکی اظهار داشت‌: در دولت دهم بهترین همکاری بین وزارت بهداشت و سازمان نظام‌ پزشکی صورت گرفته است چرا که برنامه‌های اصلی ما حاکمیت خدمات بالینی، اعتباربخشی به بخش خصوصی بوده که در این راستا بسیار خوب پیشرفت داشته‌ایم و ۸ بیمارستان خصوصی لوح کیفیت دریافت کرده‌اند.

وی اظهار امیدواری کرد تا اسباب اصلاح تعرفه و واقعی شدن تعرفه‌ها فراهم شود و افزود: سال گذشته بیشتر این بحث مطرح بود که با توجه به اینکه ۸۰ درصد خدمات سرپایی توسط بخش خصوصی ارائه می‌شود، در ایام تعطیل به ویژه نوروز مردمی که به خدمات غیر اورژانس نیاز دارند، با مشکل مواجه می‌شوند و نیاز است تا یک درصدی از این خدمات در ایام تعطیل به ویژه نوروز هم ارائه شود.

امامی رضوی تصریح کرد: خواسته ما این است که ۲۵ درصد ظرفیت مطب‌های خصوصی در ایام تعطیل هم خدمات ارائه کنند تا مردم از این خدمات بهره مناسب را ببرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha