در پی انتشار گزارشی در روزنامه همشهری در خصوص وضعیت اسفناک بیمارستان سید الهشدای اصفهان که مرکز درمان بیماران سرطانی است، پیگیری‌های سلامت‌نیوز بخش دیگری از آنچه در این بیمارستان می‌گذرد را روشن کرد.

وضعیت تکان دهنده بیمارستان سیدالشهدا(ع) اصفهان
سلامت نیوز :در پی انتشار گزارشی در روزنامه همشهری در خصوص وضعیت اسفناک بیمارستان سید الهشدای اصفهان که مرکز درمان بیماران سرطانی است، پیگیری‌های سلامت‌نیوز بخش دیگری از آنچه در این بیمارستان می‌گذرد را روشن کرد.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز،  وضعیت اسفبار بیمارستان سیدالشهدا (امید) اصفهان  را تائید کرد و گفت:«  در شان بیماران نیست که در چنین وضعیتی به سر برند.»

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت ساختمان جدید بودجه ای اختصاص نمی‌دهد،  گفت: «در حال حاضر کمک های خیرین هم برای ساخت این بیمارستان کاهش یافته است  و با گذشت 18 سال از کلنگ زنی ساختمان و وعده هر ساله افتتاح آن در سالروز پیروزی انقلاب همچنان ساخت و ساز بی نتیجه مانده است.»

این منبع اگاه عنوان کرد: « هم اکنون بیمارستان دیگری برای درمان بیماران  سرطانی در اصفهان مشغول به فعالیت شده است که متاسفانه با سم پاشیهای افراد مغرض نظیر اینکه این بیمارستان از دستگاههای نامرغوب چینی استفاده میکند و یا  لامپ عادی را در رادیو تراپی مورد استفاده قرارمیدهند مواجه شده است. »

وی خاطر نشان کرد:« این در حالیست  درهمین بیمارستان سید الشهدا زمانیکه مثلا دستگاه رادیو تراپی خراب میشود بیماران را با همان دستگاه قدیمی غیر استاندارد مورد معالجه قرار میدهند و حتی انها را با تعرفه های جدید مورد درمان قرار می‌دهند.»

همچنین برخی از پرسنل این بیمارستان در نامه‌ای که برای سلامت‌نیوز ارسال شده به انتقاد شدید از وضعیت این بیمارستان پرداخته‌اند.

در این نامه آمده است:« در تاریخ 90.09.26 روزنامه همشهری اصفهان مطالبی واقعی و تكان دهنده در مورد بیمارستان سید الشهدا (امید سابق) نوشته بود كه ما پرسنل بیمارستان كاملا آن را تائید می‌کنیم. »

آنها همچنین در این نامه مدعی شده‌اند:« علیرغم پول زیادی كه خیرین به این بیمارستان تزریق می كنند با سوء مدیریت همه چیز به هدر می رود. برای مثال یکی از مسئولان این بیمارستان  دارای چندین آزمایشگاه و مركز رادیولوژی در سطح شهر است و بسیاری از بیماران را از بیمارستان به آنجا می فرستند. »

در این نامه که برخی از پرسنل این بیمارستان آن را تهیه کرده‌اند به مواردی چون عدم بازنشستگی برخی از مسئولین بیمارستان که بیش از 30 سال سابقه کار دارند، طول کشیدن ساخت بیمارستان جدید به دلیل عدم کار کارشناسی و خرید دستگاهی دو و نیم میلیاردی که به دلیل درنظر گرفتن محل مناسب برای نصب آن سال‌هاست در انبار این بیمارستان مانده و .... اشاره شده است.

این افراد با اشاره به سوء مدیریت شدید در این بیمارستان خواستار ورود جدی دستگاه‌های نظارتی  به پرونده این بیمارستان و بررسی حساب‌ها و همچنین کارنامه مدیریتی این بیمارستان شده‌اند.

گفتنی است، انتشار این گزارش لزوما  به منزله تائید محتوای آن از جانب سلامت نیوز نمی‌باشد و سلامت‌نیوز حق پاسخگویی برای مدیران این بیمارستان را درباره موارد مطرح شده محفوظ می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مرتضی مزروعی ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    3 0
    باوجوداین همه کاستی هابیمارستانی بسیارخوب باکادری دلسوزخصوصادرمانکاه امام رضاولی شبهارسیدکی خوبی ندارد