سلامت نیوز : عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها، معیشت کارگران را با مشکل روبه رو کرده است، گفت: دولت اقدامات کارآمدی برای برطرف کردن مشکلات معیشتی کارگران نکرده است؛ دستمزد کارگران باید با توجه به میزان تورم افزایش یابد تا شاهد مشکلات کمتری در زندگی کارگران باشیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خانۀ ملت ، داریوش قنبری ، گفت : تقدیراز کارگران، قدردانی از سرمایه‌های ملی کشور است، زیرا کارگران قشری زحمتکش هستند  که با تلاش خود موجب توسعه و رونق  اقتصادی کشور می شود، ولی متاسفانه دولت حمایت لازم را از این افراد نکرده است، به همین علت کارگران هم اکنون وضعیت معیشتی مناسبی ندارند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران ، شیروان، و چرداول در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کارگران، بخشی از یک نظام جامع و کامل اجتماعی به شمار می‌روند که دولت موظف است درآمد این افراد را افزایش دهد، زیرا مردم باید در جامعه حداقل درآمد را برای گذارن زندگی‌شان داشته باشند.

وی ادامه داد: بیکاری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان و از مهم‌ترین و اصلی‌ترین انتظار جوانان از مسئولان دولتی است؛ این موضوع آن‌قدر مهم و با اهمیت است که عدم پیگیری آن از سوی مسئولان کشوری، موجب گسترش آسیب‌های اجتماعی در کشور می‌شود.

قنبری، افزود: جوانان سرمایه ملی کشور به شمار می‌آیند به همین علت باید دولت هر چه سریع‌تر بسترهای اشتغال را در کشور به نحوی مطلوب مهیا کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس هشتم، یاد آورشد: دولت می‌تواند با یک برنامه‌ریزی کاربردی مشکل اشتغال جوانان را به نحو مطلوبی برطرف کند، زیرا اشتغال محور تمامی عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی در جامعه به شمار می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha