دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: 42193
سلامت نیوز : یک محقق طب اسلامی گفت: سرطان از دیدگاه ابوعلی‌سینا ناشی از غلبه خلط سودا در بدن است و هر غذایی که غلبه خلط سودا را در بدن افزایش دهد، می‌تواند موجب بروز سرطان شود.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس سید محمدابراهیم ابراهیمی اظهار داشت: سرطان از دیدگاه ابوعلی‌سینا ناشی از غلبه خلط سودا در بدن است و هر غذایی که غلبه خلط سودا را در بدن افزایش دهد می‌تواند موجب بروز سرطان شود.

وی گفت: غذاهایی که با مواد شیمیایی و افزودنی‌ها تهیه می‌شود همچنین کودهای شیمیایی که به گیاهان می‌زنند، موجب افزایش سودای خون می‌شود همچنین مصرف گوشت گاو، سوسیس و کالباس موجب غلبه سودا در خون می‌شود.

این محقق طب اسلامی ادامه داد: استرس‌ و اضطراب از عوامل افزایش سودا در خون هستند که به بروز سرطان کمک می‌کنند البته مصرف غذاهای مانده و شور می‌تواند در درازمدت موجب بروز سرطان شود.

ابراهیمی بیان داشت: مصرف غذا در ظروف آلومینیومی می‌تواند در بروز سرطان موثر باشد  همچنین چینی و پیرکس از ظروفی هستند که نه ضرر دارند و نه منفعتی به بدن می‌رسانند. امروزه طب جدید نیز به این موضوع اعتقاد دارد که استفاده از ماکروفر در ایجاد سرطان نقش دارد.

خلط سودا دارای رنگی تیره است و افزایش خلط سودای خون موجب تیره شدن چهره شود همچنین افزایش خلط سودای خون می‌تواند موجب سیاهی زیر چشم‌ها شود.

ازدیاد خلط سودا در خون موجب بروز ناراحتی‌های روحی و روانی می‌شود و در دراز مدت می‌تواند موجب وسواس فکری و عملی شود همچنین مصرف بیش از حد موادغذایی مانند بادمجان، سوسیس، کالباس و گوشت گاو و گوساله در افزایش سودای خون موثر است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha