سلامت نیوز : بنا بر اعلام اورژانس کشور افزایش تعطیلات آخر هفته و آمار مسافرت ها در هفته گذشته تعداد فوتی ها و مجروحان تصادفات را افزایش داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، در اثر افزایش مسافرت ها در هفته گذشته ماموریت های اورژانس کشور نیز برای اعزام آمبولانس به 238 ماموریت رسید و آمار مجروحان تصادفات به 560 نفر و فوتی ها نیز به 87 تن افزایش یافت.

این گزارش حاکیست اورژانس کشور در این هفته همچنین از کشته شدن دو هموطن در اثر مسمومیت با گاز مونواکسید کربن در مشهد خبر داد.

این گزارش می افزاید مهم ترین حوادث ویژه ترافیکی در این هفته تصادف دو دستگاه پژوپارس و پراید در محور دیلم به عامری در استان بوشهر، برخورد دو دستگاه پیکان و پژو 405 در محور نمهران به دهلران دراستان ایلام، تصادف مینی بوس و تریلر در محور شهرک مورچه خورت اصفهان و تصادف دو دستگاه پژو 405 در محور سیرجان به شیراز در استان کرمان بود که در مجموع منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 31 نفر از هموطنانمان شد.

بر پایه این گزارش مجروحان این حوادث به بیمارستان های بقیه الله دیلم و فاطمه الزهرا بوشهر، اما حسین مهران، گلدیس اصفهان و اما رضا و غرضی سیرجان منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha