سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷
سلامت نیوز: پلیس در حال تحقیق از مدیر یك مركز غیرقانونی ترك اعتیاد است كه یكی از معتادان را در درگیری شبانه به قتل رسانده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از رزنامه شرق، ماموران كلانتری نارمك ساعت دو بامداد روز هفتم ماه جاری از طریق مركز فوریت‌های پلیسی در جریان مرگ مردی میانسال در یك كمپ ترك اعتیاد در خیابان گلبرگ قرار گرفتند. با حضور ماموران، جوانی 36ساله به نام «اسماعیل» كه خود را مدیر كمپ معرفی می‌كرد، مدعی شد مردی 45ساله كه «امیر» نام داشت خودزنی كرده و جان باخته است. با انتقال جسد به پزشكی قانونی، متخصصان اعلام كردند علت اصلی مرگ صدمات متعدد وارد شده به ناحیه سر و قفسه سینه امیر است.

كارآگاهان جنایی در اولین مرحله از تحقیقات خود اطلاع پیدا كردند كمپ ترك اعتیاد مورد نظر، مجوز قانونی ندارد و حدود یك سال است كه فعالیت می‌كند. كارآگاهان در ادامه متوجه شدند، اسماعیل یكی از افرادی است كه سابقه مصرف موادمخدر دارد و پس از ترك اعتیاد، به استخدام فردی به نام «حسین» درآمده و از حدود سه ماه پیش به عنوان مدیر كمپ مشغول به كار شده است. به این ترتیب، اسماعیل پنج روز بعد از تشكیل پرونده بازداشت شد و تحت بازجویی قرار گرفت. او همچنان مدعی بود امیر به علت خودزنی فوت شده است اما برای كارآگاهان مشخص شد، وی شب حادثه با امیر درگیر شده بود.

اسماعیل بعد از چند روز بازداشت سرانجام در بازجویی‌های تكمیلی به قتل اعتراف كرد و به كارآگاهان گفت: «شب حادثه من در طبقه پایین ساختمان بودم كه ناگهان صدای فریادی شنیدم، به سرعت طبقه بالا رفتم و این بار صدای شكستن شیشه را شنیدم. وقتی كه وارد اتاق شدم، امیر را دیدم كه شیشه در بالكن را شكسته و یك تكه از آن را برداشته بود و قصد خودزنی داشت. من خودم را روی او انداختم و شیشه را از دستش گرفتم. پس از آن امیر را تا كنار پله‌ها كشاندم ولی او همچنان مقاومت شدیدی می‌كرد و ناگهان با پشت سر از پله‌ها سقوط و چندین بار به پله‌ها برخورد كرد. در پاگرد دوم راه‌پله، مجددا با او درگیر شدم و این بار او را به پایین هل دادم. اما او پایم را گرفت و باعث شد تعادلم به هم بخورد و من نیز روی سینه او افتادم و هر دویمان حدود 10 پله را به پایین پرتاب شدیم. در پایین پله‌ها امیر همچنان فریاد می‌زد، به همین دلیل لباس او را پاره كردم و در دهانش گذاشتم و پس از بردن او به داخل یكی از اتاق‌ها، دست و پاهای او را با پاره كردن ملحفه بستم و او را در همان‌جا حبس كردم تا اینكه پس از گذشت چند ساعت متوجه شدم او فوت شده است. بنابر این گزارش در حال حاضر تحقیقات از متهم ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha