ئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه متأسفانه در کشورمان ماشین های استاندارد تولید نمی شود، گفت: حتی برخی ماشین هایی که صفر هستند نیز برخی مواقع از نظر فنی با نقص مواجه هستند و مشکل دارند و معاینات فنی سوری انجام می شود.

سلامت نیوز: رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی درخصوص آخرین وضعیت بررسی کاهش سن معاینه فنی خودروهای صفر گفت:منتظر نظر هیات رئیسه مجلس درباره کاهش سن معاینه فنی خودروها هستیم.

حسینعلی شهریاری در گفت و گو با پانا، در این باره گفت: نظر اعضای کمیسیون بهداشت را درباره کاهش سن معاینه فنی خودروها ارائه شده و به هیات رئیسه مجلس ارسال کرده ایم.

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عدم موافقت این کمیسیون با 5 ساله بودن معاینه فنی خودروها، اظهار داشت: معاینه فنی خودروهای صفر باید در مدت 2 یا 3 سال انجام شود، البته نظر مثبت اعضای کمیسیون بهداشت بر دو ساله بودن معاینه فنی خوردوها است.

وی با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی هم در ابتدا مخالف 5 ساله بودن معاینه فنی خوردوها بود، تصریح کرد: پس از صحبت هایی که با مسئولان پلیس راهور داشتیم با آنها نیز با نظر کمیسیون بهداشت موافقت کردند.

شهریاری در پایان با تأکید بر اینکه متأسفانه در کشورمان ماشین های استاندارد تولید نمی شود، گفت: حتی برخی ماشین هایی که صفر هستند نیز برخی مواقع از نظر فنی با نقص مواجه هستند و مشکل دارند و معاینات فنی سوری انجام می شود.

در اردیبهشت ماه سال جاری مجلس شورای اسلامی قانون 5 ساله شدن معاینه فنی خودروها را به تصویب رساند اما این موضوع باعث اعتراض بسیاری از دستگاه ها از جمله سازمان محیط زیست شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha