سلامت نیوز: به گزارش سلامت نیوز،علی داوودیان مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر در این باره اظهار داشت: پس از مذاکرات و پیگیری‌های مکرر، موافقت‌نامه اصولی احداث این شهرک با مساعدت و اهتمام دستگاه‌ها و شخصیت‌هایی چون آیت الله نظری خادم‌الشریعه از آیات عظام استان مازندران، ریاست محترم جمهور و ‌نهاد ریاست‌ جمهوری، استانداری مازندران، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری این استان امضا و در اختیار بنیاد بیماری های نادر قرار داده شد.
 
وی با بیان اینکه احداث این شهرک گامی بلند در راستای توسعه صنعت گردشگری به ویژه گردشگری سلامت در کشور خواهد بود تصریح کرد: این شهرک قرار است در زمینی به مساحت 50 هکتار در شهرستان بابلسر واقع در استان مازندران تاسیس شود.
 
داوودیان همیچنین با بیان اینکه همه بیماران کشور می‌توانند از خدمات این شهرک بهره‌مند شوند خاطرنشان کرد: این شهرک سلامت با هدف جذب توریست پزشکی از کشورهای دنیا و البته با اولویت بیماران نادر در کشور احداث می‌شود.
 
مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ضمن قدردانی از سازمان‌ها و اشخاص نامبرده، یکی از ضعف‌های موجود در حوزه سلامت را توریسم‌پزشکی خواند و ابراز امیدواری کرد به زودی مراسم کلنگ‌زنی این شهرک با حضور شخصیت‌های کشوری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha