سلامت نیوز : زنی كه با مراجعه به آرایشگاه‌های زنانه و طرح سوال‌های مختلف با جلب توجه صاحب مغازه در یک فرصت مناسب و با کمک فرزند 6 ساله‌اش كیف مشتریان را سرقت می‌كرد، با تلاش ماموران انتظامی كرج شناسایی و دستگیر شد.

به نوشته روزنامه تهران امروز سرهنگ «خیرخواهان» فرمانده انتظامی شهرستان کرج در تشریح این خبر اظهار داشت: درپی مراجعه تعدادی از صاحبان آرایشگاه‌های زنانه در کرج به كلانتری و اعلام شکایت مبنی بر اینكه زنی با فرزند 6ساله‌اش به محل كسب آنها مراجعه و با طرح سوال‌های مختلف و منحرف‌نمودن ذهن آنها با کمک فرزند خردسالش اقدام به سرقت كیف مشتریان می‌کند، با توجه به حساسیت موضوع پیگیری آن در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. سرهنگ خیرخواهان ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و مراجعه به بانك اطلاعاتی سارقان هیچ‌گونه سوابقی از متهم دریافت نکردند، بنابراین با چهره نگاری فرضی از چهره متهم، چهره فرضی این زن سارق در اختیار واحدهای گشتی و كلیه آرایشگاه‌ها قرار گرفت و آموزشهای لازم جهت رویارویی و برخورد با متهم ارائه شد.

خیرخواهان افزود: پس از چند روز مراقبت و انجام گشت‌زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال داده می‌شد ردی از سارق پیدا شود در نهایت روز گذشته سارق مورد نظر به همراه فرزندش در حالی كه قصد سرقت از یکی از آرایشگاه‌های واقع در شاهین ویلای کرج را داشت دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به كلانتری منتقل شد.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه ماموران منکر هرگونه سرقتی از سوی ماموران شد اما در مواجهه حضوری با مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفت و هنگامیکه چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم خود اعتراف و هدف از سرقت را اعتیاد به مواد مخدر اعلام کرد. گفتنی است، در بازرسی از كیف متهم مقداری مواد مخدر جهت استعمال، 9 عدد سیم كارت، 3 عدد گوشی تلفن همراه كشف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. فرمانده انتظامی شهرستان کرج در هشدار به شهروندان به ویژه متصدیان صنوف مختلف از آنها خواست مراقب رفت و آمدهای مشکوک به محل کارخود باشند زیرا با توجه به اینکه آنها متناسب با شغل خود با افراد گوناگونی در ارتباط هستند می‌توانند با نصب دوربین‌های مدار بسته و امکانات مراقبتی و حفاظتی از محل کار خود مراقبت‌های لازم را به‌عمل آورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha