سلامت نیوز : رییس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت بر لزوم قوانین و مقررات دولتی برای تضمین فعالیت‌های مربوط به پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان تاكید كرد و گفت: تامین نیروی انسانی كافی برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه نیز ضروری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دكتر محمدحسین خوشنویسان در اولین همایش اهمیت فلورایدتراپی در دندان‌ها در سیستم بهداشتی كشور گفت: پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان با استفاده از فلورایدتراپی آغاز شده است و مراجعه مستقیم به دندانپزشك یكی از اصول است البته برای انجام بهتر فعالیت‌های خود باید استراتژی داشته باشیم تا بتوانیم اقدامات خود را در زمینه پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان به صورت صحیح انجام دهیم. از حدود 20 سال پیش در كشورهای اروپایی كودكان زیر 12 سال دندان پوسیده ندارند ما همین استراتژی را در ایران پیگیری می‌كنیم.

رییس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت تاكید كرد: تمام فعالیت‌های ما بر اساس تحقیقات انجام می‌شود و شعار ما سالم نگه داشتن دندان سالم است و تا سال 1404 تلاش می‌كنیم به این شعار به ویژه در زمینه كودكان دست یابیم چرا كه این امر هم در قانون اساسی و هم در اهداف وزارت بهداشت پیش بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha