سلامت نیوز : نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت راه اندازی واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سبب بی مهری به دانشجویان دانشکده پرستاری آبادان شد که امیدواریم با تأسیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان این مشکل حل شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از نظام پرستاری ، سیدحسین دهدشتی اظهار کرد: چند سال پیش برای ارتقای سطح آموزش واحد بین الملل دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور با هدف تربیت دانشجویان دکترای حرفه ای(دندانپزشک، داروساز و...) در محل مشترک متعلق به دانشکده پرستاری مامایی راه اندازی شد.
 
وی ادامه داد: از این رو ساختمان دانشکده پرستاری مامایی به واحد بین الملل واگذار شد اما بی تدبیری در 2 سال اخیر سبب نارضایتی دانشجویان پرستاری شد.
 
دهدشتی گفت: هم اکنون مشکل مالی برای ارائه خدمت به آن واحد وجود ندارد اما رشد و توسعه کند و بطئی سبب فاصله انداختن، کم توجهی و بی مهری به دانشجویان پرستاری شد که البته همه مسایل و مشکلات به وزارت بهداشت منعکس شده است.
 
نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: در 2 سال اخیر فعالیت های فراوانی شد و دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز همکاری خوبی داشته است تا شهرهای جنوب استان از جمله آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان از دانشگاه اهواز جدا شوند تا دانشگاه علوم پزشکی مستقلی با مرکزیت آبادان راه اندازی و تاسیس شود.
 
دهدشتی گفت: امیدواریم  نتایج این پیگیری ها به زودی مشخص شود و بدین ترتیب سطح ارائه خدمات بهداشت و درمان و خدمات آموزشی ارتقاء یابد و دانشجویان در سطوح مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه آموزش می بینند.
 
وی با اشاره به وجود یک بیمارستان آموزشی وابسته به این دانشگاه، ادامه داد: با اجرای این تصمیم همچنین اعضای هیئت علمی برای دانشگاه علوم پزشکی آبادان جذب می شوند که در ماندگاری نیروهای متخصص هم موثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha