سلامت نیوز: طبق گزارش‌هائی که منتشر شده است، سالانه به طور میانگین 19 فرد، خواستار درمان تغییر جنسیت می‌باشند که در سال‌های 1990 این آمار، 4 نفر در سال بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام نیوز، پزشکان فاش کردند که اخیرا تعداد نوجوانان و جوانانی که خواستار تغییر جنسیت خود هستند، در انگلیس به شدت در حال افزایش می‌باشد.

پزشکان معتقدند هر چند تغییر نقش‌های جنسیتی و گاهاً وانمود کردن به جنس مخالف، امری رایج در نوجوانان می‌باشد، اما اکنون شاهد افزایش مواردی هستند که نوجوانان، احساس می‌کنند که با بدن اشتباه، متولد شده اند و جنسیت آنها منطبق با روحیات‌شان نمی‌باشد!
بعضی از این نوجوانان، با یک بیماری منحصر بفردی با عنوان «اختلال هویت جنسیتی» روبرو هستند که تشخیصی روان‌پزشکی می‌باشد.

دکتر نورمن اسپاک، در گزارشی که در مجله پزشکی کودکان منتشر شد، اعلام کرد که به طور تخمینی یک نفر از هر 10.000 هزار نفر، به این شرائط مبتلا می‌باشند.
وی معتقد است که پزشکان باید چنین نوجوانان و جوانان را شناسایی کنند و باید مورد درمان قرار دهند.
این موضوع باعث افزایش مسائل اخلاقی شده و تعدادی از متخصصان در درمان این کودکان احتیاط می‌کنند.

 بر اساس گزارش میل آنلاین، محققان معتقدند که پیشنهاد درمان تغییر جنسیت در کودکان زیر 18 سال، باعث نگرانی‌های اخلاقی می‌شود و انگیزه‌های آنان باید مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد.
طبق گزارش‌هائی که منتشر شده است، سالانه به طور میانگین 19 فرد، خواستار درمان تغییر جنسیت می‌باشند که در سال‌های 1990 این آمار، 4 نفر در سال بود.
بر اساس این گزارش، کوچکترین فردی که به این اختلال روانی دچار بود، یک کودک 4 ساله بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha