یکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۷
سلامت نیوز: چند روز پیش لاله گفت حالت تهوع دارد. چون این حالت در او از بین نمی رفت، مطمئن شده بودم دخترم باردار است. از وقتی این مساله در ذهنم نقش بسته بود آرامش نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم این لکه ننگ را از بین ببرم.

مرد جنایتکار که به خاطر سوءظن، دختر 14 ساله خود را در خواب خفه کرده بود به زودی در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، اوایل خرداد امسال زنی با ماموران پلیس شیراز تماس گرفت و خبر داد دختر 14 ساله اش به نام لاله به طور ناگهانی جان باخته است. بلافاصله بعد از این تماس ماموران در محل حاضر شده و تحقیقات را آغاز کردند.

نخستین بررسی ها نشان داد، مرگ این دختر طبیعی نبوده بلکه او کشته شده است. زیرا آثار کبودی دور گردن او به وجود آمده بود.با انتقال جسد به پزشکی قانونی مادر لاله تحت بازجویی قرار گرفت. او به ماموران گفت : چند روزی بود که دخترم حالت تهوع داشت. من سعی کردم با داروهایی که در خانه داشتم این حالت او را از بین ببرم اما نشد تا اینکه صبح امروز از خانه خارج شدم، دخترم هنوز در خواب بود و وقتی برگشتم متوجه شدم وی فوت کرده است.

تحقیقات بازپرس پرونده نشان داد لاله از مدتی قبل با پدرش اختلاف داشته و یکبار نیز از خانه فرار کرده بود. به همین دلیل این مرد در مظان اتهام قرار گرفت و بازداشت شد.

وی در مرحله اول تحقیقات قتل دخترش را انکار کرد و گفت: لاله بیمار بود، چند روزی می شد که حالت تهوع داشت و داروهایی که استفاده می کرد نیز فایده نداشت. او در اثر بیماری جان باخته است و من در مرگ دخترم هیچ نقشی نداشتم.

در حالی که پدر لاله قصد داشت مرگ دخترش را ناشی از بیماری نشان دهد نظریه کارشناسان پزشکی قانونی از راز قتل این دختر پرده برداشت . متخصصان اعلام کردند لاله با جسمی نرم و قابل انعطاف که به دور گردنش پیچیده اند، خفه شده است. در ادامه این نظریه تاکید شد مقتول دچار مسمومیت نیز بوده اما این مسمومیت نقشی در مرگ وی نداشته و نوجوان بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن جان باخته است.

با توجه به این نظریه یک بار دیگر پدر لاله بازجویی شد. این مرد وقتی فهمید علت اصلی مرگ مشخص شده و نمی تواند واقعیت را منکر شود، توضیح داد که چگونه دختر 14 ساله اش را به قتل رسانده است.

او درباره انگیزه اش گفت: دخترم تا سال گذشته خیلی خوب بود. درس می خواند و کاری هم به کار کسی نداشت. همیشه معدل بالایی می آورد . اما از یک سال پیش رفتار وی بسیار تغییر کرده بود. از مدتی قبل دخترم از مدرسه دیر به خانه می آمد و هر بار از او توضیح می خواستم بهانه های مختلفی می آورد.  از آن به بعد رابطه من و دخترم تیره شد و کار به جایی رسید که حتی وی از خانه فرار کرد.

وقتی او را پیدا کردم و به خانه بازگرداندم دیگر هیچ اعتمادی به او نداشتم و فکر می کردم وی با پسران رابطه نامشروع دارد تا اینکه چند روز پیش لاله گفت حالت تهوع دارد. چون این حالت در او از بین نمی رفت، مطمئن شده بودم دخترم باردار است. از وقتی این مساله در ذهنم نقش بسته بود آرامش نداشتم تا اینکه تصمیم گرفتم این لکه ننگ را از بین ببرم.

صبح روز حادثه وقتی همسر و دختر کوچکم برای انجام کاری از خانه خارج شدند در حالی که دختر 14 ساله ام هنوز خواب بود، روسری را برداشتم. در یک لحظه روسری را دور گردنش پیچیدم و آنقدر فشار دادم که فرزندم جان باخت.

پس از اعتراف به این جنایت و بازسازی صحنه قتل ، پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان فارس فرستاده شد.

مرد جنایتکار قرار است به زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری استان پای میز محاکمه قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha