یکشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۷
کد خبر: 43367

بر اساس آخرین گزارش وضعیت آلودگی هوای تهران در ۱۱ ماهه امسال، تعداد روزهای آلوده تهران از ۹۵ روز در سال ۸۹ با ۲/۲ برابر افزایش به ۲۰۸ روز در سال ۹۰ رسید.

گزارش ۱۱ماهه آلودگی هوای تهران منتشر شد
سلامت نیوز: بر اساس آخرین گزارش وضعیت آلودگی هوای تهران در ۱۱ ماهه امسال، تعداد روزهای آلوده تهران از ۹۵ روز در سال ۸۹ با ۲/۲ برابر افزایش به ۲۰۸ روز در سال ۹۰ رسید.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینانیوز، تعداد روزهای سالم نیز از ۲۲۷ روز در سال ۸۹ به ۱۲۶ روز در سال ۹۰ کاهش پیدا کرد در صورتی که تعداد روزهای پاک نیز از ۱۴ روز در سال ۸۹ به تنها ۲ روز در سال ۹۰ کاهش یافت.

به موجب گزارش کنترل کیفیت هوای تهران در مورد شاخص کیفیت هوای پایتخت در ۱۱ ماهه سال ۹۰‌، کیفیت هوای تهران در این مدت به علت تعداد بیشتر روزهای آلوده در مقایسه با مدت مشابه دو سال گذشته در وضعیت نامطلوب‌تری قرار داشته است.

بنا بر این گزارش برای نخستین بار در سال جاری در بهمن ماه تعداد روزهای سالم و آلوده به دلیل بارش‌های جوی با هم برابر شد و به این ترتیب ماه گذشته ۱۵ روز هوا سالم و ۱۵ روز هوا آلوده بود، البته این در حالی است که در بهمن ماه دو سال پیش هوای تهران حتی یک روز هم آلوده نبود.

گفتنی است وضعیت آلاینده‌های هوا بر اساس اطلاعات ۲۰ ایستگاه سنجش آلودگی هوا که در ۲۰ نقطه شهر تهران مستقر می‌باشند، به دست آمده و از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha