سلامت نیوز : یک اورولوژیست ضمن اشاره به هفته ملی سلامت مردان توصیه کرد: مردان از مصرف بیش از اندازه مواد غذایی پروتئینی بپرهیزند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، دکتر امیرحسین امیرحیدری با اعلام مطلب فوق به شادابی و نشاط در مردان تاکید کرد و اظهارداشت: همانطور که در دین مبین اسلام نیز توصیه شده است مردان با ایجاد شادابی و نشاط جهت دار به منظور افزایش روحیه شاد و افزایش بازدهی کاری شادی را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که این مهم در میزان باروری و قدرت جنسی مردان نیز تاثیر گذاراست.

این اورولوژیست در ادامه ضمن اشاره به کاهش مصرف مواد پروتئینی در مردان تصریح کرد: مصرف دراز مدت پروتئین باعت نارسایی کلیه و ایجاد بدخیمی های غیر قابل برگشت در مردان می شود.

وی با بیان این مطلب که سرطان بیضه بایستی در دوران طفولیت تشخیص و درمان شود، گفت: با تشخیص زودرس این بیماری در دوران کودکی این بیماری به سرطان تبدیل نمی شود.

دکتر امیرحیدری با اشاره به بروز سرطان مثانه در مردان خاطرنشان ساخت: این بیماری در افرادی که در کارخانجات چرم سازی کار می کنند شایع تر است بنابراین این افراد باید تحت معاینات دوره ای قرار گیرند.

وی همچنین با تاکید بر منع مصرف دخانیات در مردان عنوان داشت: عامل نهفته موجود در سیگار به نام کادمیوم منجر به ایجاد سرطان بیضه، پروستات  و مثانه در مردان می شود./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha