سلامت نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشكی بوشهر گفت: ساخت مركز فوق تخصصی درمان نازایی و ناباروری استان بوشهر به اتمام رسیده و در آینده نزدیك به بهره‌‌برداری می‌رسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از، دكتر غلامرضا حیدری در بازدید استاندار از مركز فوق تخصصی درمان نازایی و ناباروری در استان بوشهر اظهار داشت: مركز فوق‌تخصصی درمان نازایی و ناباروری بوشهر با 450 مترمربع زیربنا از نظر ساخت و ساز مدرن‌ترین مركز كشور  است و شامل اتاق پزشكان، اتاق معاینه، بخش رادیولوژی، سونوگرافی، بستری بیمار، استراحت همراه بیمار، اتاق كنترل، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل شامل بخش‌های آماده‌سازی بیمار، ریكاوری و قسمت اسكراپ است.

وی افزود: این مركز برای نخستین  بار در استان بوشهر بعد از استان‌های یزد، فارس و آذربایجان غربی در ایران به بهره‌برداری می‌رسد كه علاوه بر استان بوشهر، استان‌های همجوار نیز از خدمات آن بهره‌مند  می‌شوند.

این مقام مسئول اضافه كرد: این مركز جنب بیمارستان علی اصغر (ع) واقع است و با هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد ریال ساخته شده و مبلغ 10 میلیارد ریال نیز برای تجهیزات آن پیش‌بینی كرده‌ایم.

دكتر حیدری تصریح كرد: كار ساخت این مركز 6 ماه به طول انجامید  و از آنجا كه تجهیزات آن خارجی است، برای تهیه آن  به 4 ماه زمان نیاز داریم كه آن را به مناقصه گذاشته‌ایم.
وی بیان داشت: این مركز فوق‌تخصصی شامل 4 بخش با تیم پزشكی شامل متخصص جنین‌ شناسی پزشكی با فلوشیپ بیوتكنولوژی ناباروری، متخصص زنان و زایمان با فلوشیپ نازایی، متخصص اورولوژی و مجاری كلیوی و بخش بیولوژی بالینی است./110/205/202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha