این مجموعه فوق العاده با تجربه و دانش خاص خود شروع كننده راهی است كه در محیطی خاص مجهز شده و با تكنولوژی جدید سعی میكند تا درمان را تسهیل كند و آرامش زندگی را دوام بخشد.

ساخت اولین شهرک سلامت اصفهان نقطه عطفی در بالا بردن کیفیت خدمات پزشکی
سلامت نیوز: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به دفعات مکرر خیابانی را برای یافتن جای پارک پیموده باشید و آنقدر آشفته و پریشان شوید که بدون رسیدن به هدف مسیر خانه را در پیش گرفته باشید.
او از آشفته بازاری که بر مراکز درمانی سایه انداخته میگوید و آرامش را نقطه قوت  مسیر بهبودی بیمار میداند و معتقد است که وجود مراکز درمانی و مطب های فراوان در یک ناحیه خاص و مرکز شهر میتواند آرامش بیمار و حتی پزشک را مختل کند و روند بهبودی او را با مشکل مواجه کند.

اگرچه حیطه تولید و صنعت ، محور فعالیت اصلی مجریان شهرک سلامت اصفهان  در طی سالیان ممتد بوده است ؛ لیک به علت علاقه قلبی به این شهر و مردمانش و نیز آشنایی با کمبود ها و نیازهای این کلان شهر ، از حدود 5 سال قبل ، فعالیت در حیطه های دیگر اجتماع من جمله ایجاد مرکز تجاری ، تفریحی و گردشگری (اصفهان سیتی سنتر) را آغاز نمود.
این مجموعه فوق العاده با تجربه  و دانش خاص خود شروع كننده راهی است كه در محیطی خاص مجهز شده و با تكنولوژی جدید سعی میكند تا درمان را تسهیل كند و آرامش زندگی را دوام بخشد.

 به گزارش سلامت نیوز مجریان شهرک سلامت اصفهان بر آن هستند تا مركزی مجهز در شهر اصفهان بوجود آورند که الگویی برای دیگر شهرهای ایران نیز باشد .


سرمایه گذار طرح شهرک سلامت اصفهان بر این نکته تاکید دارد که آیا تاکنون از خود سوال نموده اید نتیجه آزمایش خون و نوار قلب در خیابانهای پرتردد بدلیل فشارهای روانی حاصل از ترافیک ، هوای آلوده و زمان انتظار در محیطی بسته و فاقد امکانات ، چه میتواند باشد ؟

آمارها نشان داده است که سالانه در ایران بین 16 الی 20 هزار نفر قربانی آلودگی هوا میشوند . با یک نگاه اجمالی به خیابانهای هسته ای شهر ، درمی یابیم که تردد و ترافیک در این خیابانها بیش از ظرفیت موجود آن است.

شهرک سلامت اصفهان  با در نظر گرفتن موارد فوق ، مکانی را ایجاد می نماید که شما در کوتاه ترین زمان ممکن و با آرامش ،اتومبیل خود را پارک نموده ، از فضای بیرونی این مرکز استفاده و زمان خود را تا به سر آمدن نوبت انتظارتان در مراکز رفاهی این مرکز به گونه ای که مناسب روح و جسم شما باشد ؛ سپری نمایید.
این مرکز به دلیل مکان یابی صحیح و اثر گذار در کاهش ترافیک شهر و آلودگی هوا ، خود انتقال دهنده سلامتی به زندگی شهروندان خواهد بود.

در این مرکز ، هر فرد بیمار دارای یک پرونده پزشکی خواهد بود که از طریق سیستم مرکزی به تمام سیستم های جانبی داخلی و خارجی متصل میگردد.
این بدان معنا خواهد بود که پزشک مورد نظر در هر نقطه که باشد به تمام اطلاعات بیمار خود دسترسی کامل داشته و میتواند از این طریق با او در ارتباط باشد. به عبارت کوتاه تر مرکز سلامت تمام پرونده های پزشکی شما را جهت مراجعه به پزشک متخصص تکمیل می نماید تا بتواند کمکی جهت تشخیص بیماری و درمان آن به پزشک شما باشد.

عملیات ساخت این شهرک که با مشارکت  شهرداری اصفهان و مساعدت مسئولین محترم و دلسوز ، از حدود 3 ماه پیش شروع شده و 3 سال به طول می انجامد  ،  الگوییست از تلفیق خدمات درمانی ، اداری ، تجاری و رفاهی پیش از درمان که با کمک کارشناسان خارجی و داخلی طراحی گردیده است.

پروفسور مجید سمیعی جراح حاذق مغز و اعصاب در مراسم کلنگ زنی شهرک سلامت اصفهان

در این مركز از متخصصان و پزشكان حرفه ائی و با تجربه كه خود را وقف سلامتی و مراقبت از بیماران كرده اند استفاده می گردد ، چرا که هدف این افراد بازگرداندن سلامتی به بیماران و خانواده هایشان است. از ویژگیهای خوب این مركز موقعیت جغرافیایی مناسب آن است .


با توجه به زمان اقامت مراجعه کنندگان - كوتاه مدت یا بلند مدت- شهرک سلامت اصفهان قادر است كه تجربه ایی خوب برای بیماران ،  خانواده ها ، و دوستان آنها را در برداشته باشد . تجربه ایی همراه با آسودگی كامل با كلیه امكانات که به شرح ذیل میباشند :

 ساختمان مرکز پزشکی (Medical Center)

ساختمان اصلی در مرکز مجموعه و به گونه ای جا نمایی شده است که از کلیه جوانب دسترسی به خدمات رفاهی مجموعه توسط بیماران و مراجعه کنندگان به راحتی امکان پذیر میباشد.


نمایی کلی از شهرک سلامت اصفهان


به محض ورود به مرکز سلامت اصفهان راهنمای درب ورودی مرکز ، با خوش رویی از شما استقبال می كند و شما را به لابی اصلی راهنمائی میكند . لابی اصلی بسیار بزرگ و مرتفع است و نور طبیعی از فیلتر شیشه ائی آتریوم باشکوه آن به داخل می تابد. مهمانان در یك فضای مناسب و مبلمان شده به استراحت می پردازند .

 تابلوی معرفت زندگی  WISDOM OF LIFE FEATURE WALL)) :

بخشی از تجربه ورود به این مرکز توسط تابلوی معرفت زندگی به بازدیدکنندگان القا میشود. در حقیقت این پانل یك تابلوی الكترونیكی پویا است كه جدیدترین اطلاعات پزشكی را در معرض دید بازدید كنندگان قرار میدهد.

 مجموعه کلینیک های تخصصی با داشتن دسترسی های مستقل و کلیه امکانات خدماتی و رفاهی مرتبط با تخصص های ویژه در زون های مستقل و در سه طبقه فوقانی طراحی گردیده است.

 رستورانهای سلامت در این مجموعه در تمام ساعات شبانه روز امکان سرویس دهی مناسب با غذاهای متنوع را دارند. در این مکان غذاهای رژیمی مورد تایید پزشکان سرو می شود که چربی ، کلسترول ، وسدیم کمتری دارند و کالری آنها کنترل شده است.

مکانهای خدماتی مرتبط مانند دفاتر بیمه ، دفاتر پستی ، دفاتر و آژانسهای مسافرتی ، بانک و سایر مراکز خدماتی مورد نیاز از دیگر فضاهای این مجموعه می باشد.

 
ساختمان خدمات پزشکی (Medical Services)

در این ساختمان آزمایشگاهها و رادیولوژی های مرکزی پروژه با کلیه امکانات و تجهیزات پیشرفته روز و همچنین فروشگاهها ، داروخانه ها ، و دفاتر مدیریت قرار گرفته اند. در طبقه فوقانی این ساختمان کلوپ و محل استراحت پزشکان با چشم اندازی مناسب و موقغیت استثنایی قرار دارد.

این محل مکانی امن و اختصاصی برای استراحت و راحتی پزشکان به همراه کتابخانه پزشکی و سالن های ورزشی و باغچه های اختصاصی و Meeting Rooms میباشد.


نمایی کلی از شهرک سلامت اصفهان
 
هتل سلامت

در ضلع شمال غربی مجموعه هتل 4 ستاره واقع شده است که محلی برای اسکان پزشکان و همراهان بیماران غیر بومی آنهاست. کلیه امکانات اقامتی کوتاه مدت و بلند مدت در فضایی چند منظوره جهت آسایش و رفاه حال میهمانان فراهم شده است.

د) خرده فروشی ها (Retail) مركز سلامت اصفهان انتخابهای متعددی در مورد خرده فروشیها را به مهمانان خود ارایه می دهد. از قبیل مغازه های فروش لوازم چشم پزشكی ، تجهیزات پزشكی ،  لوازم ورزشی پزشكی ، داروهای پزشكی و تقویتی، گل فروشی ، كتاب فروشی، كیوسكهای فروش مجله و روزنامه و غیره .


نمایی کلی از شهرک سلامت اصفهان










برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha