سلامت نیوز: یک استاد دانشگاه و روانشناس اظهار داشت: ارائه مجوز به آژانس های همسریابی باعث شده است تا سایت ها و وبلاگ ها نیز مکانی برای پیدا کردن شریک زندگی انسان شوند.

دکتر پوررضا در گفت و گو با پانا با بیان اینکه در حال حاضر در کشور آمار دقیقی از سایت های همسریابی وجود ندارد، گفت: طبق آمار موجود سایت ها و مراکز همسریابی زیادی در کشور فعال هستند که موضوع و کارکرد همسریابی ندارند اما به خاطر عدم نظارت دقیق مسوولان کاربران از محیط این سایت ها برای همسریابی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه ارائه مجوز به آژانس های همسریابی قبح این موضوع را در میان افراد از بین می برد اظهار داشت: مشکل جوانان در جامعه یافتن همسر نیست زیرا جوانان از روی عقل و با مشورت خانواده می توانند همسر مورد نیاز خود را پیدا کنند بلکه مشکل اصلی جوانان مسائل اقتصادی و اجتماعی آنان است.

پوررضا مراجعه برخی از مردان متاهل به این آژانس ها را دور از انتظار ندانست و افزود: به این ترتیب برخی از افراد می توانند به راحتی مشکلاتی برای خانواده های خود ایجاد کنند و این راهکار می تواند به مشکل بزرگی برای خانواده ها تبدیل شود.

به گفته این استاد دانشگاه تا زمانی که فرهنگ استفاده صحیح از برخی از امکانات به افراد آموزش داده نشده است نمی توان از مردم انتظار داشت تا خود به خود مشکلاتی از جنس آسیب های اجتماعی در جامعه ایجاد نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha