یك آژانس سازمان ملل هشدار داد: داروخانه‌های آنلاین، غیر قانونی از سایت‌های اجتماعی برای جذب مشتریان جوان و فروش داروهای غیرمجاز خود به آنها استفاده می‌كنند.

سلامت نیوز: یك آژانس سازمان ملل هشدار داد: داروخانه‌های آنلاین، غیر قانونی از سایت‌های اجتماعی برای جذب مشتریان جوان و فروش داروهای غیرمجاز خود به آنها استفاده می‌كنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، حمید قدس رییس هیئت بین المللی كنترل مواد مخدر سازمان ملل در گزارش سالانه این آژانس اظهار داشت: داروخانه‌های غیرقانونی اینترنتی بهره گیری از رسانه‌های اجتماعی را با هدف پیدا كردن مشتریانی برای وب سایت‌هایشان آغاز كرده‌اند.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی در این باره آورده است با توجه به اینكه بررسی‌های سازمان جهانی بهداشت نشان داده بیش از نیمی از داروهای پیشنهادی داروخانه‌های اینترنتی غیرقانونی، تقلبی هستند می‌توان گفت جوانان كه بیشترین مخاطبان این قبیل سایت‌ها محسوب می‌شوند بیشتر از سایر گروه‌های سنی در معرض خطر استفاده از این محصولات مضر و خطرناك قرار دارند.

در این گزارش تاكید شده است كه این داروخانه‌های آنلاین و غیرمجاز تظاهر می‌كنند كه قانونی هستند در حالی كه در واقع محصولات تقلبی خود را به روش‌های قاچاق به دست مشتریان خود می‌رسانند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha