در دنیایی که تمام نوجوانان به فکر رقم زدن آینده ای زیبا برای خود هستند مهدی اما نگران از دست دادن اندک سلامتی خود است. شرایط بد زندگی وی را گرفتار بیماریی کرده است که در صورت عدم رسیدگی سریع، فردای زندگی این نوجوان را تحت تاثیر قرار خواهد داد پس بیاییم با مهربانی خود بهار نویی در زندگی وی رقم بزنیم.

سلامت نیوز: در دنیایی که تمام نوجوانان به فکر رقم زدن آینده ای زیبا برای خود هستند مهدی اما نگران از دست دادن اندک سلامتی خود است. شرایط بد زندگی وی را گرفتار بیماریی کرده است که در صورت عدم رسیدگی سریع، فردای زندگی این نوجوان را تحت تاثیر قرار خواهد داد پس بیاییم با مهربانی خود بهار نویی در زندگی وی رقم بزنیم.
مهدی قزلباشی نوجوان 17 ساله ای است که به دلیل یک نوع بیماری ژنتیکی sma1 (که نوعی میوپاتی است)دچار معلولیت جسمی شدید بوده و تحت پوشش حوزه توانبخشی بهزیستی استان زنجان می باشد.
در حال حاضر مهدی در سوم دبیرستان در رشته کامپیوتر مشغول به تحصیل است اما وضعیت بد جسمی مهدی ممکن است او را از ادامه تحصیل بازدارد و بدتر اینکه مهدی به دلیل ضعف عضلات، دچار انحنای شدید ستون فقرات شده و احتمال بروز تنگی نخاع و آسیب نخاعی در وی وجود دارد و بایستی هر چه سریع تر تحت عمل جراحی جهت توسط متخصص ارتوپد قرار گیرد.
متاسفانه شرایط زندگی خانواده 5 نفری مهدی به گونه ای نیست که بتوانند از پس هزینه های درمان وی برآیند هر چند خانواده وی در شرایط سخت زندگی اشان توانسته اند حدود 2 میلیون تومان جهت درمان فرزندشان فراهم کنند اما متاسفانه کفاف هزینه عمل وی را نمی دهد.
لازم به ذکر است هزینه ای که بابت پلاتین برآورد شده نزدیک به 5 میلیون تومان است .
کسانی که مایلند با کمک های انسان دوستانه خود مهدی را به زندگی عادی برگرداند از همین حالا اقدام کنند شاید فردا دیر باشد.

هزینه پرداختی شما به حساب موسسه خیریه زنجیره امید واریز خواهد شد و فقط  برای درمان این نوجوان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در صورتیکه باز هم نیاز به برقراری ارتباط مستقم با خانواده این نوجوان را دارید یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری از وی دارید ، برای دریافت نشانی و تلفن خانواده مهدی قزلباش با دفتر موسسه زنجیره امید واقع در تهران - خیابان ولیعصر- بالاتر از میدان ونک - خیابان شهید خدامی - پلاک 47 - طبقه اول مراجعه کنید یا با شماره های 60-88209259 ،خانم ابوالقاسمی تماس حاصل فرمائید.

همچنین مشخصات و پرونده مهدی قزلباش در دفتر تحریریه سلامت نیوز موجود می باشد و در اختیار کاربرانی که مایل باشند قرار خواهد گرفت.
در صورتی که مایل به کمک هستید می توانید از طریق پرداخت الکترونیک که درسمت راست بالای صفحه اصلی وب سایت زنجیره امید قرار دارد اقدام کنید.

اگر امکانش را دارید همین حالا  از اینجا  اقدام کنید یا برای انتقال وجه می توانید از طریق کارت به کارت به شماره 8993-1152-2314-6280 اقدام نمایید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha