سلامت نیوز : مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از نصب و راه‌اندازی 5 ایستگاه جدید سنجش آلودگی هوا و 9 ایستگاه سنجش آلودگی صدا در شهر تا پایان سال خبر داد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، یوسف رشیدی با بیان این مطلب اظهار داشت: با راه‌اندازی 5 ایستگاه جدید سنجش آلودگی هوا، تعداد کل این ایستگاه‌ها به 23 مورد می‌رسد. همچنین تعداد ایستگاه های سنج آلودگی صوتی در شهر به 45 ایستگاه خواهد رسید.

وی ادامه داد: با نصب و راه اندازی ایستگاه‌های جدید تقریباً به حد استاندارد در این زمینه می‌رسیم و در سال آتی افزایش ایستگاه‌های جدید آلودگی هوا و صدا را در شهر نخواهیم داشت.

رشیدی خاطر نشان کرد: در سال 91، بیشتر کارهای مطالعاتی و بررسی ابعاد پنهان آلودگی هوا دنبال خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا وضعیت و میزان سایر آلاینده های هوا را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تصریح کرد: با افزایش ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا و آلودگی صوتی در تهران طی سال‌های اخیر امکان پایش و بررسی وضعیت آلودگی هوا و صدا در تمام نقاط شهر فراهم شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با عزم ملی، نسبت به توسعه همه جانبه حمل و  نقل عمومی اقدام شود و با ارتقای کیفیت خودروها و سوخت شاهد کاهش ترافیک، آلودگی هوا، آلودگی صوتی و سایر معضلات در شهرها به ویژه کلان شهرهای کشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha