داوطلبان آزمون پذیرش دستیاری تخصصی ۹۱ که مدارک شناسایی آن‌ها به هر دلیلی ناقص بوده می‌توانند از امروز تا سه شنبه این هفته مدارک خود را تکمیل و نواقص آن را رفع کنند.

سلامت نیوز : داوطلبان آزمون پذیرش دستیاری تخصصی ۹۱ که مدارک شناسایی آن‌ها به هر دلیلی ناقص بوده می‌توانند از امروز تا سه شنبه این هفته مدارک خود را تکمیل و نواقص آن را رفع کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینانیوز؛ قابل توجه داوطلبان سی ونهمین دوره پذیرش دستیاری تخصصی پزشکی از امروز تا سه شنبه مورخ ۲۳ اسفند ماه فرصت دارند تا مدارک خود را بررسی کنند و از تکمیل آن اطمینان خاطر داشته باشند.

کلیه متقاضیان شرکت در سی و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی رشته‌های پزشکی بالینی می‌توانند از طریق سایت اینترنتی http: //sanjeshp. ir با استفاده از کد رهگیری به مدارک خود دسترسی و نسبت به رفع اشکالات آن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که اگر داوطلبان در فرصت ذکر شده نسبت به تکمیل اطلاعات شخصی خود اقدام ننماید به منزله انصراف آن ها از این آزمون می‌باشد.

گفتنی است سی ونهمین آزمون پذیرش دستیاری تخصصی در اولین ماه از سال جدید یعنی فروردین ۹۱ در ۱۸ شهر و ۲۶ رشته برگزار می‌گردد و بیش از ۱۴ هزار نفر در این آزمون شرکت می‌کنند.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، تنها داوطلبانی که در مهلت مقرر قانونی ثبت نام کرده‌اند و مدارک شناسایی آنان ناقص بوده است فرصت دارند مدارک شناسایی خود را تکمیل کنند و مستندات مربوط به سهمیه‌های درخواستی داوطلبان پس از برگزاری آزمون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha